Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitteko Ricky Gervaisin uusimman?

Vierailija
25.05.2022 |

Mitä mieltä?

Itselläni vähän ristiriitaiset fiilikset. Vähän tuntui olevan vanhojen juttujen kierrättämistä ja retostelua asioilla, joista ihan varmasti nousee jaskamyrsky. Annan yhden littipeukun.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siedä koko äijää ?

En minäkään ennenkuin katsoin sarjan After Life. Alkuun siinäkin karsastin, mutta miten oivaltava monin osin. Nyt suhtaudun tyyppiin ihan eri tavalla.

Vierailija
42/72 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gervais haastaa käyttämään omia aivoja ja se on monelle woke:n läpitunkemalle ja ohjauksessa kulkevalle tekemätön paikka. Pitäisikin ihan itse osata päättää, että mikä on humoristista tai naurettavaa ja mikä ei.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Ricky Gervaisin uusin siis After Life? Jos joku sen jo viitsisi paljastaa.

Vierailija
44/72 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se Ricky Gervaisin uusin siis After Life? Jos joku sen jo viitsisi paljastaa.

Uusin on Supernature flixissä...

Vierailija
45/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gervais ei ole mitenkään kummoinen stand up -koomikko, mutta täytyy arvostaa, että mies puhuu ja vitsailee siitä mistä haluaa eikä siitä mistä on nykyään "sallittua" vitsailla. Ja kyllä minäkin muutamalle jutulle ihan ääneen naurahdin. 

Vierailija
46/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen äijä.

Vierailija
47/72 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava. Ihanaa kun woket hermostuu. Gervais tiesi tarkkaan mitä teki👍

Olen 100% woke kukkahattutäti, ja tämä show oli kyllä pettymys. Nauroin kerran, ja silloinkin tuhanteen kertaan pureskellulle ja jonkun toisen keksimälle kiinalaisvitsille.

Ricky luotti nyt täysin siihen, että kun lavalla laukoo ilmoille muutaman r a s i s tisena pidetyn termin, ihmiset nauravat koska "eihän noin saa sanoa!" Vitsit vaan tuntuivat jäävän kesken, jos oikein edes alkoivatkaan. Gervais meni todellakin sieltä missä aita on matalin, mutta miksi pitäisikään panostaa kun koko sirkus ostettiin isolla rahalla jo etukäteen isoon levitykseen.

Tosiaan; odotin otsikoiden perusteella oivaltavaa komediaa hankalista aiheista. Huomasinkin tuijottavani vanhaa, otteensa stand upista menettänyttä paarmaa, joka naureskelee omille vitseilleen etukäteen.

Harmi.

Vierailija
48/72 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/72 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gervas on ateisti ja narsisti.

Vierailija
50/72 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt tiedä onko vähemmistöjen kustannuksella vitsailu hauskaa, etenkään kun tyyppi on itse niin perinteinen valkoinen setämies kuin vaan olla voi.

Jaa, minä kuvittelin sen homoksi, yllätyin että onkin oikea mies.

Vierailija
51/72 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä missä milloin, linkkiä? Onko kyse elokuvasta vai jostain somepäivityksestä?

Hyvä jos wokeja ärsytetään, on niin ihmeellinen kultti sekin että oksat pois, ja siihen aivopestyt ei edes näe omaa ristiriitaisuuttaan ja hulluuttaan.

Vierailija
52/72 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gervais tietenkin vetoaa oikeistokonservatiiveihin. Onhan hän valkoinen cishet-mies, joka pilkkaa vähemmistöjä.

Vetoaa kyllä varmasti aivan tavallisiin maalaisjärkisiin ihmisiin puoluekannasta katsomatta.

En tiennykään että pitäs olla oikeistokonservatiivi että tunnistaa sukupuolet ja tietää montako niitä on (2).

T. Yleensä demaria äänestänyt

Vierailija
53/72 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä uusin? Kertokaa nyt mistä olette katsoneet.

Arvostan jos ääriliikkeiden hulluudelle nauretaan, ehkä joku tulee vaikka järkiinsä sen seurauksena.

Woke on tämän ajan rotuoppi ja, siihen kuuluu muukin vinksahtaneisuus kuin rotuasia, esim juuri biologisten faktojen kieltäminen ja valehtele asioista.

Vierailija
54/72 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gervais haastaa käyttämään omia aivoja ja se on monelle woke:n läpitunkemalle ja ohjauksessa kulkevalle tekemätön paikka. Pitäisikin ihan itse osata päättää, että mikä on humoristista tai naurettavaa ja mikä ei.  

Kerrot että gervais haastaa käyttämään aivojaan. Miksei kirjoituksessasi sitten näy aivojen käyttö.

Vierailija
55/72 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että monilta on mennyt sisältö ihan ohi. Muutama ra sistinen sanavalinta ja transvitsi, niin täällä porukka ulvoo, että woket suuttuu ja Gervais on oikeistokonservatiivien asialla. Tyyppihän nostaa kikki vuorotellen tikunnokkaan, mutta ei vain naura eri ryhmille vaan myös ihmisille, joilla on ankeita ennakkoluuloja ja asenteita näitä ryhmiä kohtaan.

Lisäksi, Gervais on ateisti ja puhuu eläintenoikeuksien puolesta, joten hän saa aina minun arvostukseni.

Vierailija
56/72 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt tiedä onko vähemmistöjen kustannuksella vitsailu hauskaa, etenkään kun tyyppi on itse niin perinteinen valkoinen setämies kuin vaan olla voi.

Siis Gervaishan lainasi suoraan transaktivistien hokemia naisille. Sehän siinä onkin hauskaa, että nyt he suuttuvat siitäkin, että heitä ja heidän käyttäytymistään lainataan suoraan.

Vierailija
57/72 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä missä milloin, linkkiä? Onko kyse elokuvasta vai jostain somepäivityksestä?

Hyvä jos wokeja ärsytetään, on niin ihmeellinen kultti sekin että oksat pois, ja siihen aivopestyt ei edes näe omaa ristiriitaisuuttaan ja hulluuttaan.

Netflixistä löytyy. Supernature.

Vierailija
58/72 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalinen suuttumuksesi olisi oikeutetumpaa, jos itse et nimittelisi ja leimaisi. Mutta kun sinusta olet oikealla asialla, niin mitäpä sitä vaikka muita halveksisikin.

Vierailija
59/72 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut katsoa loppuun asti.

Onpa sinulla heikko keskittymiskyky. Varsinainen kultakala.

Vierailija
60/72 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai onko miehet vähemmistö?

Itse asiassa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän