Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Naisille kysymys: jos joku inhottavan oloinen mies kyylää takamustasi uimarannalla häiritsevästi, niin peitätkö refleksinomaisesti kämmenellä takapuolesi?
Kommentit (22)
Miksi ap edes kysyy tätä, jos itse käyttäydyt häiritsevästi naisia kohtaan? Jokaiselle siellä rannalla pitää antaa myös oma yksityisyys omaan kehoon ja antaa rauha ottaa aurinkoa rauhassa. En halua peitellä itseäni, jos olen vaikka bikineissä, en halua, että joku tuijottaa minua koko ajan. Mitä haluat, että sinulle tehdään tuijottaja ap, vienkö seuraavalla kerralla ketsuppi purkin rannalle, jos sinun kaltainen tuijottaa, ja turskotan ne ketsupit sinun naamalle?! Se on tuskin rikos? Eli seuraavalla kerralla, jos sinun kaltaisesi tuijottaa, en siis peitä itseäni, koska minulla aseet sinua vastaan. Löytyy kaikkea ruoka tarvikkeita tästä lähtien sinun naamalle. 😂
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En käy uimahallissa enkä uimarannoilla ujous- ja ulkonäkösyistä enkä ole koskaan huomannut yhdenkään miehen tuijottavan mitään kohtaa vartalostani. Johtuen siitä, että en ole kaunis. Siltä osin elämä kesäisinkin on hyvin helppoa