Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin elämälläni?

tytön keski-ikäinen
25.05.2022 |

Jäin työstäni uupumuksen vuoksi sairaslomalle ja minut irtisanottiin. Tästä on jo kolme vuotta. Masennusjakson jälkeen olen jo hyvin toipunut ja tehnyt pieniä sijaisuuksia esim. päiväkodissa, laitoshuoltajana, grillillä, huoltoasemalla....
Mutta ongelma on, että mikään näistä ei todellakaan kiinnosta minua mitenkään. Eikä minulla ole mihinkään ammattipätevyyttä. Aikasempaan vakityöhöni, jota tei parikymmentä vuotta siis oli, mutta en halua enää mitään siihen liittyvää. (terveydenhuolto)
Voisin käydä jonkun koulunkin, jos se olisi taloudellisesti mahdollista, mutta en keksi mitään, mikä kiinnostaisi. En ole myöskään löytänyt mitään mielekästä työtä, vaikka olen jo parisen vuotta aktiivisesti yrittänyt.

Mikä neuvoksi?
En haikaile vielä eläkkeelle. Nyt alkaa pää hajota tämän jatkuvan työttömyyden vuoksi. Ja se, että ei ole mitään harrastusta (koronan vuoksi loppui pari mielenkiinnon kohdetta ja nyt ei jaksa enää aloittaa niitä alusta).
Olen tehnyt ammatinvalintatestejä ja käynyt ammatinvalintapsykologillakin, mutta en ole saanut mitään irti. Netin testitulokset ovat ihan päättömiä. En ole lainkaan samaa mieltä tuloksista, ei kiinnosta yhtään.
Psykologi kehoitti jatkamaan hoitoalalalla, kun on työvoiman tarvekin, mutta aiemmat kokemukseni ovat niin traumaattisia, että en kertakaikkiaan enää pysty tekemään mitään siihen liittyvää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä hoitoalalla olisi jotain toimistotöitä? Otappa selvää mitä kaikkea voisit siellä tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan