Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys: jos joku inhottavan oloinen mies kyylää takamustasi uimarannalla häiritsevästi, niin peitätkö refleksinomaisesti kämmenellä takapuolesi?

Vierailija
25.05.2022 |

Miten on?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan paikkaa.

Vierailija
2/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin kukaan mun isoa läskipersettä vahtaisi. No omalle miehelle tuntuu kelpaavan. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaihtanut rantaa tuollaisen takia.

Vierailija
4/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pistän hameen päälle, vaihdan toiseen paikkaan tai lähden kotiin, jos oikein häiritsee. Valitsen kyllä vaatetukseni rannallekin sillä tavalla, että kehtaan liikkua ilman tarvetta alkaa käsillä peitellä itseäni.

Vierailija
5/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin idioottimainen kysymys.

Vierailija
6/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kämmenellä saa peitettyä...

Vierailija
7/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan kokonaan paikkaa

Vierailija
8/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin kukaan mun isoa läskipersettä vahtaisi. No omalle miehelle tuntuu kelpaavan. :D 

Valitettavasti vahtaa.

Vierailija
9/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöt setämiehet

Vierailija
10/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on vaistomaisesti mennyt käsi silmien eteen, kun joku megamatami tulee siihen namaan eteen voimaantumisbikineissään levittämään rantapyyhettä. 

Vierailija
11/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen rannalle ottamaan aurinkoa ja ällöttää, jos joku vanha pappa tuijottaa koko ajan. Olen myös huomannut, että Vuosaaren rannalle tulee poliisiauto ja nämä äijät tuijottaa. Mitä helvettiä tekevät yleisellä uimarannalla? Kyylätä naisten rintoja ym? Voisivat enemmänkin hoitaa työt, kun on työaika? Ja poliiseissa vähennetään henkilökuntaa koko ajan, miten on mahdollista tulla rannalle? Suomen poliisi on muutenkin täysin perseestä!

Vierailija
12/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mennään rannalle persvakobikineissä ja sitten ihmetellään, jos joku katselee.

Vierailija
13/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan moista huomannut.

Mä en kyylää inhottavan oloisia miehiä, niin en tiedä mihin ne katsoo.

Vierailija
14/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mennään rannalle persvakobikineissä ja sitten ihmetellään, jos joku katselee.

No ei siihen mitään persvakobikineitä tarvita että tuijotetaan.

Vierailija
15/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan paikkaa ja tuijotan vihaisesti takaisin.

Vierailija
16/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Rupean sen sijaan toljottamaan hänen etumustaan ja pömppämahaansa (jos sellaienn on). Aika monet on lopettaneet toljottamisensa

Vierailija
17/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän hiekkaa silmiin

Vierailija
18/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eri asia vilkaista vaivihkaa kuin KYYLÄTÄ HÄIRITSEVÄSTI. Kyylääjät tuovat mieleen puskaru n kk arit ja muut mieleltään vajaat.

Vierailija
19/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Rupean sen sijaan toljottamaan hänen etumustaan ja pömppämahaansa (jos sellaienn on). Aika monet on lopettaneet toljottamisensa

Miten on mahdollista tuijottaa semmoista henkilöä joka tuijottaa sinun takapuoltasi? Ihmettelen ylipäätään miten sen voi huomata jos joku katsoo takamusta, en minä ainakaan hirveästi katsele taakseni.

Vierailija
20/22 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kyylääviä ukkoja näkee uimahalleissa istuskelemassa muina miehinä. Kieltämättä ottaa aivoon, mutta altaaseen on mentävä ja altaasta noustava.