Suomalaisella on keskimäärin 10 726,59e tilillään (linkki)
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä? No siellä on 577 euroa tällä hetkellä. Useampi säästötili kyllä on ja niillä reilut 30 tuhatta mutta niitäkö ei tuossa sitten huomioitu?
Mitä järkeä on pitää rahoja säästötilillä, josta ei saa mitään korkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä? No siellä on 577 euroa tällä hetkellä. Useampi säästötili kyllä on ja niillä reilut 30 tuhatta mutta niitäkö ei tuossa sitten huomioitu?
Mihin ne pitäisi laittaa jos ei uskalla sijoittaakaan? Itsellä myös tilillä yli 40.000e ja en uskalla sijoittaa koska en ole valmis menettämään rahaa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne pitäisi laittaa josei uskalla sijoittaakaan? Itsellä sama tilanne.
eri
Luulin että jokaisella on edes 3000-6000 säästötilillä ja väh 500 käyttötilillä.
Mihin porukka laittaa rahansa?
2€. viimeiset 3kk menty miinuksella. Ihan silkkaa paskaa.
Kallis maa ja paska palkka = Suomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo kommentoimasi. Minulla on kyllä sijoituksissa myös rahaa mutta olen samalla säästänyt ihan tilille keittiö- ja piharemontteja varten. En uskalla laittaa niitä rahoja sijoitukseen, olen sisäistänyt sen ohjeen että sijoita vain se mitä olet valmis menettämään (joskin täytyy sanoa että kyllä mua harmittaisi jos ne mun rahastoihin säästämät 60 tuhatta sulaisi täysin) ja toisaalta että sijoittaminen on pitkäjänteistä puuhaa. Olen tiennyt pitkään että mulle tulee nämä isot remontit ja olen halunnut varmistaa että mulla on niihin rahat.
Entäs säästötilillä sitten?