Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihmisen silmät näyttävät siltä, että hän on ottanut jotain, onko hän?

Vierailija
24.05.2022 |

Voiko joku lääke aiheuttaa sellaiset silmät?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pösilö,   itse luulosairas ja vainoharhainen tollo.

Luulee osaavansa ihmisen silmistä heidän sairautensa, sairaudet sun muut.

Ihmisten silmät voiva olla vaikka minkänäköiset riippuen siitä, miten paljon hän joutunut valvovaan.

Riippuen siitä mitä hän  harrastaa jne, Jos vaikka harrasaa uintia paljon, voivat silmat pysyvästi punottaa ja olla erikoisen näköiset muutekin.

Myös siitepölyaikoina joiden ihmisten silmänaluset turpoavat ja se vaikuttaa koko silmiin.

Jotkut eivät käytä mitään silmälaseja, vaikka ne heille on määrätty, eivät edes piilolinssejä.

Ja niin edelleen...

Tavan pulliainen ei kykene päättelemään yhtään mitään yhden ainoakaan ihmisen silmistä.

Vierailija
22/24 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Ei kannata tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä pelkistä silmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle määrättiin teininä mielialalääkettä josta jäi pysyvä katseen kohdistamisen vaikeus+ jonkinnäköinen valoherkkyys.

Vierailija
24/24 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa silmät harittamaan, jos olen väsynyt. Esimerkiksi unettoman yön jälkeen voin varmasti näyttää alkoholistilta. Silmät punoittavat, silmäpussit roikkuvat ja sitten vielä piilokarsastus muuttuu vähemmän piilossa olevaksi. Siitepölyaika pahentaa tilannetta. Naama on pöhöttynyt, kun limakalvot turpoavat ja silmät tulehtuvat.

Mikään lääke ei kyllä ole pupillien kokoon vaikuttanut, ainoastaan silmälääkärin laittamat tipat näöntutkimuksen yhteydessä laajentavat niitä.

Kyllä jotkut silmälääkärin määräämät tipatkin laajentavat mustista. Mulla on iriittiä ja aina sitä riesaa hoidettaessa on mustuainen pallona sen kolme viikkoa, jonka lääkitys kestää. Toistaiseksi on ollut vain yhdessä silmässä kerrallaan eli vuoroin on vasen ja vuoroin oikea silmä tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi