Mitä tekisit jos tililläsi olisi yli 2000e?
Kertokaa mitä keksisitte jos olisi paljon rahaa?
Kommentit (62)
Onko tämä jonkun 11-vuotiaan tekemä aloitus? Vaikka on ihmisiä, jotka eivät saa lähellekään tuota joka kuukausi, kaikki aikuiset tietää, ettei keskituloiselle tuollaisen säästäminen kestä kovinkaan kauan.
En käytä rahaa heti kun tilillä on ylimääräistä. Kerran sain arvasta tuon, muuten meni ihan normielämään ja säästöön, mutta sen verran tuhlattiin että tehtiin huvipuistoreissu, mitä me ei tehty joka vuosi, se kuitenkin vaati hotellimajoituksen ja ruuat ym.
Ostaisin viimeinkin haaveilemani Eket-kaapit ikeaasta ja laittaisin välieteiseni kuntoon :). Ja lopuilla vähän osakkeita tästä painajaisdipistä, joka vaan jatkuu ja jatkuu. 2000 ylimääräistä... olisipa ihanaa, jos kerrankin olisi.
Mulla on nyt 12000 ja luen vauva.fitä. jos olisi vain 2000, ahdistuisin syvästi.
Ihmettelisin, mihin vit**n mun rahat ovat menneet, sillä mulla on käyttötilillä noin 8000 euroa, ja varatilillä noin 4000 euroa. Kerään rahaa kylppäriremonttiin.
Jos siis ei ole pulaa rahasta, eikä materiasta, niin ei kai kukaan tee mitään sen kummempaa kuin yleensäkään. Kävin Lidlissä ruokaostoksilla, tein perheelle kotiruokaa, luin kirjastosta lainattua kirjaa, kävin juoksemassa, otin päiväunet, pesin pyykkiä.
2000 €, oliko jäänyt muutama nolla pois?
Just keitin aamuksi ruispuolukkapuuroa ja kohta lähden viemään koiraa iltalenkille.
2000€ on lompakossa. Tilillä paljon enemmän.
En mitään, omistusasuntoon tarvitaan paaaljon enemmän ja vakityö :')
Ihan sitä samaa normisettiä kun muutenkin, tilillä on aina 4-8 tonnia käteisenä. Ehkä juuri siksi sitä siellä riittää, että en ryntää rahoja heti tuhlaamaan kun niitä käsiini saan enkä varsinkaan kuvittele että tuo olisi iso raha.
Sillä 2000 eur tekisin ylimääräisen asuntolaina lyhennyksen.
Mulla on säästötilillä 2000 ja ahdistaa kun on niin pieni puskuri jos jotain tapahtuu (ja aina sattuu ja tapahtuu!).
Elikkä elän nuukastin ja piheilen, että saan enemmän säästöön.
Joka kuussa tilipäivänä tilillä 2600. Elän rahalla keskiluokkaista arkea. Eli käyn töissä, kustannan työmatkat, työpaikkalounaat, omat ja lasten harrastukset, oman auton käytön ja kulut. Maksan myös oman osuuteni asumisesta omakotitalossa, kesämökkikin löytyy.
Perheessä 2 aikuista, 2 lasta ja koira.
Mies tienaa saman verran.
Velkaa minulla ei ole.
Miten niin jos? Siellä on ollut paljon yli 2000 e jo 20 vuotta eli opiskeluajoista lähtien. Joisin kupin kahvia terassilla.
Vierailija kirjoitti:
Hätääntyisin. Kyberisku pankkiin? (tilillä siis 60.000)
ei kannata tuollaisia summia pitää tilillä, inflaatio sen sieltä syö.
Jotain kamitsuu hakisin. Ja viinaa
En mitään. Normipäivä.