Onko häät vain naisia varten?
Päivä prinsessana haaveiden toteutus? Miehelle se kiusallinen toimitus, mutta nainen on onnensa kukkuloilla harsoineen ja kimppuineen.
Kommentit (22)
Kyllä se näin taitaa olla. Kaksissa häissä ollut ja morsiamen ehdoilla molemmissa mentiin. Sulhanen oli vähän statisti.
Miesten häät voisi olla sellainen päivä Batmanina tyyppinen. Olisi kahdet jäät. Nämä prinsessajutut naisia varten. Miehille omat Batman-häät miesten ehdoilla.
Minua ainakin naisena kauhistuttaa ajatus, että pitäisi olla joku huomion kohde häissä.
Mielummin panostan niin, että päivästä/illasta tulisi sellainen yhteinen juhla missä kaikilla on hauskaa ja siitä tulee hyviä muistoja.
Olen kyllä huomannut, ettei miehet hirveästi näytä haluavan edes suunnitella mitään häihin liittyvää.
Mahtaisi naiset pillastua, jos NAISEN tulisi odottaa alttarilla ja MIES kävelisi huomion keskipisteenä ja ihailun kohteena naisen luokse. :D Kuinka monelle akalle tuo kelpaisi?! XD
Niin, ja jos mies ehdottaa, että häiden budjetti on 50 euroa, joista mies maksaa 25 euroa, niin yksikään nainen ei suostuisi siihen. :D
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin naisena kauhistuttaa ajatus, että pitäisi olla joku huomion kohde häissä.
Mielummin panostan niin, että päivästä/illasta tulisi sellainen yhteinen juhla missä kaikilla on hauskaa ja siitä tulee hyviä muistoja.
Olen kyllä huomannut, ettei miehet hirveästi näytä haluavan edes suunnitella mitään häihin liittyvää.
Kaikilla? Entä jos miehellä ei ole kavereita? Tajuatko nainen kuinka kiusallista se on miehelle, kun vierailijat koostuu morsiamen perheestä ja morsiamen kavereista ja morsiamen ystävistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla? Entä jos miehellä ei ole kavereita? Tajuatko nainen kuinka kiusallista se on miehelle, kun vierailijat koostuu morsiamen perheestä ja morsiamen kavereista ja morsiamen ystävistä?
Itse en varmaan seurustelisi sellaisen henkilön kanssa, jolla ei ole LAINKAAN kavereita eikä edes välejä perheeseen.
Ja varsinkaan sellaisen kanssa, joka on sitä vastaan että perhe ja kaverit tulisi häihin, kun se aiheuttaa miehelle kiusallisuutta.
Vaikuttaa kontrolloivalta tyypiltä, sellaiselta joka yrittää eristää naisen ystävistään ja perheestään. Red Flag.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisi naiset pillastua, jos NAISEN tulisi odottaa alttarilla ja MIES kävelisi huomion keskipisteenä ja ihailun kohteena naisen luokse. :D Kuinka monelle akalle tuo kelpaisi?! XD
Niin, ja jos mies ehdottaa, että häiden budjetti on 50 euroa, joista mies maksaa 25 euroa, niin yksikään nainen ei suostuisi siihen. :D
Minusta tuo on ihana idea! Siis oikeasti. Minusta olisi niin ihanaa odottaa siellä alttarilla, kun mies tuodaan sinne.
Itselleni ainakin on todella kiusallinen ajatus, että isäni muka taluttaisi minut sinne alttarille ja "antaisi" miehelleni. EI kiitos. Jos ikinä menen naimisiin niin voinkin ihan ehdottaa tätä sille miehelle.
Kumankin ne ovat!Ovat vain menet yli!Samoin kuin Usasta aikoinaan rantautunut ystävän päivä.Enää ei häätkään ole niin että hääparia juhlitaan. Täytyy olla suurelliset ja hienot ja 200 henkeä.Vaikka Velaksi! Jotta voi päivitää hääjuhlan some tileille Insta ja F.B.Sinäkin täytyy saada mielin määrin peukutuksia,ettei morsian masennu!
Jos minä teen sen valtavan virheen ja menen naimisiin, niin nainen odottaa alttarilla ja minä haluan olla huomion keskipisteenä. #TasaArvo #MurretaanYhteiskunnanMiehiäSortavatRakenteet
En ole ollut häissä 30 vuoteen. Telkun hääohjelmista välittyy kyllä karmea kuva nykyhäistä. Nainen höyryää kuin taistelutankki ympäriinsä, kukaan ei puhu avioliitosta, vain HÄISTÄ.
Miksi tekisisin tuollaisen uhrauksen naisen eteen? En todellakaan suostu menemään naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut häissä 30 vuoteen. Telkun hääohjelmista välittyy kyllä karmea kuva nykyhäistä. Nainen höyryää kuin taistelutankki ympäriinsä, kukaan ei puhu avioliitosta, vain HÄISTÄ.
Hääthän ne ovat, eli juhlatilaisuus ja sellaisia ne juhlatilaisuudet on.
On naisiakin jotka eivät pysty häihin tai halua. Eivät halua myös valtion ja kirkon kautta liittoon. Sitoutua voi muullakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako miehet yleensäkään suunnitella yhtään mitään, esim. joulu, syntymäpäivä, äitienpäivä, ulkomaanmatka...?
Ei ole. Itse en ollut kiinnostunut koko hössötyksestä, mutta upseerimies halusi häät kaikkine traditioineen ja niitähän heillä riittää. Sulhasen päivä.
No onhan se hyvä, että naiset ovat onnellisia edes yhden päivän avioliitossa hääpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako miehet yleensäkään suunnitella yhtään mitään, esim. joulu, syntymäpäivä, äitienpäivä, ulkomaanmatka...?
Hyasintti, Freesia, Ruusu, Trivago?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä parasta olisi että ihan yhdessä kävellään sinne alttarille tms. vihittäväksi. Itse en haluaisi sen enempää kävellä sinne yksin kaikkien tuijotettavana kuin seisoskella yksin kaikkien edessä odottamassa.
On vain naisia varten. Häät ovat miehiltä kiellettyjä.
Näinhän se on.