Oletteko maistaneet Fazerin Dumle banana-suklaata?
Itse en oikein tykkää. Liian makeaa, ja tosi keinotekoinen tuo banaaniaromi.
Kommentit (20)
En ole, mutta ostin yhden Fazerin banaanidumle-levyn ja se oli yllättävänkin hyvää.
En vielä, mutta se herätti kiinnostukseni kaupassa.
Rakastan sekä niitä banaaninmakuisia Dumleja että tuota uutta levyä. Tosin myös vaahtobanaanit, banaaninmakuiset brunbergin suukot, Kultasuklaan banaanisuklaa ja jopa se Bravo-suklaabanaani-kasvirasvajätski uppoaa hyvällä halulla. Sekä tietenkin banana split -jätskiannokset :D Minkäs teet, banaani (aito tai esanssi) ja suklaa on mun makunystyröille ihan napakymppi.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sekä niitä banaaninmakuisia Dumleja että tuota uutta levyä. Tosin myös vaahtobanaanit, banaaninmakuiset brunbergin suukot, Kultasuklaan banaanisuklaa ja jopa se Bravo-suklaabanaani-kasvirasvajätski uppoaa hyvällä halulla. Sekä tietenkin banana split -jätskiannokset :D Minkäs teet, banaani (aito tai esanssi) ja suklaa on mun makunystyröille ihan napakymppi.
Vaahtobanaani jossa on karkkikuori toimii.
Oli ihan hyvää, vaikka yleensä en kauheasti tykkää banaanista muuten kuin ihan itsenään. Tässä se ei maistunut liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaahtobanaani jossa on karkkikuori toimii.
Joo, mä tarkoitin niitä joissa on suklaata päällä.
Pandan banaanifudge maitosuklaalevy on hyvää.
Aika turha oli.
Jos nyt pitää verrata, niin kyllä Pandan oli parempi.
Ostin töihin yhden levyn kahvihuoneeseen ja ite kyllä tykkäsin. Oli hyvää!
En osta koskaan Pandan suklaata. Ei mikään ole vakuuttanut.
Joo, olen ostanut sitä alennushintaan 1,38€ S-marketista monta levyä.
Minusta ihan hyvää suklaata. Sitä on saanut sittarista puoleen hintaan jo muutaman kk. Noin 1 - 1.3 e/levy.
liian makeaa en muutenkaan välitä täytesuklaista.
Liian makea ja esanssinen makuuni.
Ei ollut mitenkään erikoista,tuskin ostan toista kertaa.