Mikä yleinen kokemus on sinulta jäänyt kokematta? -peukutusketju
Kun kirjoitin ylioppilaaksi, en lähtenyt lakkiaispäivän iltana baariin muiden ylioppilaaksi kirjoittaneiden kanssa. Vietin illan silloisen poikaystävän kanssa, kävimme kävelyllä ja piknikillä lakkiaisvieraiden lähdettyä kotiin.
Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minäkään en ole kokenut tätä. Peukku alas = minä olen kokenut tämän.
Kommentit (44)
en ole hankkinut yhtään tatuointia (enkä aio hankkia)
En ole koskaan ollut parisuhteessa.
55+
En ole ollut kenenkään syntymäpäiväjuhlissa enkä järjestänyt omianikaan.
En ole opiskellut itselleni mitään ammattia, ja olen tyytyväinen elämääni. N31
En ole koskaan hengaillut nuorisojoukossa. Kavereita on aina ollut vain yksi tai kaksi kerrallaan.
En koskaan koulussa enkä jatko-opinnoissa ollut koulubileissä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut kenenkään syntymäpäiväjuhlissa enkä järjestänyt omianikaan.
Peukku ylös = minäkään en ole kokenut tätä. Peukku alas = minä olen kokenut tämän.
Olen ollut synttäreillä eli peukku alas vai olenko kokenut saman kuin edellinen kirjoittaja....
En ole koskaan laihduttanut, vaikka olen ollut ylipainoinenkin.
Teinikännit, vaikka olin teini siihen aikaan, kun nuoret joivat paljon ja kännäsivät puistoissa.
Tinder. En ole koskaan tutustunut koko asiaan. En tiedä miten se toimii.
Hääyön iltana mies meni tärkeään valtuustokokoukseen ja tuli vasta klo 1.30 jälkeen kotiin. Ei seksiä hääyönä. 😃😃😃
Ihmisten puheiden perusteella monia tullaan iskemään jossain kaupan kassajonossa. Eli vastaan: kukaan tuntematon ei ole koskaan lähestynyt vaikka kaupassa tai kadulla ja tullut pyytämään treffeille.