Mikä yleinen kokemus on sinulta jäänyt kokematta? -peukutusketju
Kun kirjoitin ylioppilaaksi, en lähtenyt lakkiaispäivän iltana baariin muiden ylioppilaaksi kirjoittaneiden kanssa. Vietin illan silloisen poikaystävän kanssa, kävimme kävelyllä ja piknikillä lakkiaisvieraiden lähdettyä kotiin.
Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minäkään en ole kokenut tätä. Peukku alas = minä olen kokenut tämän.
Kommentit (44)
En ole onnistunut imettämään (minulla on kaksi lasta).
En ole ollut koskaan festareilla.
Seurustelu, seksi, suuteleminen. Olen jo 39 enkä ole ikinä tehnyt noista mitään.
En ole koskaan ollut festareilla.
Hassuja kertoimia tuli, ainakaan tämän kyselyn tulosten edustavuuteen ei kannata liikaa luottaa..
Nähtävästi tarkempia ne pylväsdiagrammit. Tässä etuna rajaton määrä muuttujia.
Kotiintuloajasta sopiminen vanhempien kanssa. (En tarvinnut sellaista kun en käynyt teininä iltaisin juuri missään)
Äidin pitämä valistus menkoista, ehkäisystä yms. ollessani murrosiässä. Koulussa kyllä valistettiin.
En ole ikinä pitänyt ylioppilaslakkiani päässä sen kevään jälkeen kun kirjoitin ylioppilaaksi.
Ensimmäisistä kuukautisista kertominen vanhemmille, sillä salasin asian koska minua teiniä hävetti.
Miksi toi oeukutus juttu on päin vastainen, yleensä peukku ylös on = on kokenut asian tms ja peukku alas = en ole kokenut tms.
En ole pelannut padelia :) vielä ainakaan
Mökkeily. En ole ikinä elämässäni yöpynyt, tai edes käynyt kenenkään mökillä.
En ole koskaan ollut lentokoneessa.
-seksi
-tyttöjen välinen ystävyys lapsena/nuorena
-samaa sukupuolta oleva sisarus
Paljon muutakin on jäänyt kokematta, mutta nuo kolme ovat niitä joita eniten kaipaan.
En ole koskaan ollut kenenkään häissä!