Pisin aika, jonka olet ollut mökillä yhteen menoon viimeisten 10 vuoden aikana?
Meillä taitaa olla kolmisen päivää. En mene sinne mielelläni, se on aina perheen painostuksesta kun menen.
Kommentit (24)
10 viikkoa. Olimme mökillä putkiremonttia paossa.
Siihen päälle koronakesä. Tosin se ei ollut yhtäjaksoista, vaan käytiin välillä kotona.
Tuo vuosi sai meidät tykkäämään mökkeilystä. Sitä ennen karsastimme sitä.
Ehkä pari viikkoa. Olen viettänyt paljon pitempiäkin aikoja mökillä, mutta silloin tällöin kuitenkin jonkin yön kaupungissa välillä, jos on ollut jotain menoa tai tiettyä tekemistä. Mutta yhteen putkeen varmaan juuri sen pari viikkoa.
Viikon vuokramökillä. Omaa en edes haluaisi.
Kun lapset oli pieniä ja asuttiin kerrostalossa oltiin kesät mökillä. Nyt lapset on aikuisia ja asutaan omakotitalossa niin vietetään mökillä vain viikonloppuja.
Kaksi kuukautta, kesäkuu ja heinäkuu.
Pari viikkoa. Meillä tosin mökki on täysin mukavuuksin. Jollain vedettömällä/sähköttömällä mökillä viihtyisin max vuorokauden.
Ehkä noin kuukauden yhteen putkeen. Tosi vaikea sanoa tarkkaa aikaa, koska on tullut mökkeiltyä elämän aikana niin paljon.
Kymmenen päivää pisin pätkä, mökillä on sähköt muttei juoksevaa vettä.
Tultiin vappuna, ollaan vielä pari viikkoa ja sitten käydään pesemässä lakanapyykki Helsingissä. Muutama päivä ihmetellään kaupunkienpa ja palataan taas pariksi kuukaudeksi tänne maalle. Mökkimatka 450km.
Suunnilleen kuukausi. Poikkesin kyllä muutaman kerran kotona katsomassa postit ja hakemassa tai viemässä jotain, mutta aina takaisin mökille yöksi.
Pari vuotta olin mökillä selvittämässä päätä. Lähimpään kauppaan 35km. Kaivovesi ja ulkohuussi. Sähköt siellä on.
Pyykinpesu oli ikävin toimenpide, muuten oli mukavaa, talvellakin.
Toukokuulta syyskuuhun pääasiassa ollaan mökillä, mutta yleensä korkeintaan kaksi viikkoa putkeen. Käydään välillä kaupungissa pyykinpesulla, isommissa kaupoissa, kesäteatterissa, näyttelyissä yms.
Kaksi viikkoa, ainakin. Ei ollut edes pesuvettä, ei sähköä, ei kaasua. Oli pakko selvitä, paksut vaatteet päällä nukuttiin syysyöt. En ole ukrainalainen, joten piti selvitä itse, kunnes vuokra-asunto löytyi.
7 viikkoa viime kesänäkin.
Tälle kesälle yritän samaa. Vain mökillä tunnen eläväni ja olen onnellinen.