Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako jostain odotuspäiväkirjaa?

12.10.2006 |

Voiko jostain ostaa/tilata odotuspäiväkirjaa??? En oikein lämpene noihin nettiversioihin vaan haluaisin sen jäävän muistoksi ja et olis itse käsin kirjoitettu. Oon kai vähän vanhanaikainen...

Kalamami

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintakaan ei todellakaan ollut päätä huimaava, 3.90¿. Tässä kuudetta kovasti kuumeillaan... Nuorin vasta 4kk ja täysimetyksellä et ei kalenterille kait ihan heti käyttöä mut onpahan valmiina :)

Vierailija
2/4 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osta juttuja... Tyhjä kirja, jonne " leikkaat, liimaat ja kirjoitat ja piirrät" . Jos et nimittäin löydä kaupasta etsimääsi. Tolla tavalla saat ainakin itsesi näköisen. Mä ainakin tykkäisin hirveesti askarrella, mutta en mä vielä odotusaikana viitsi pitää päiväkirjaa oksenteluistani. Sitten ku lvauva syntyy, vois yrittää siitä tehä sellasen... Tosin vielä ei oo itellä tullu kameraa ostettua, mut eiköhän jommat kummat isovanhemmat lainaa omaansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin kolmekin erilaista, kaksi anne geddesin ja yksi joku muu, pregnancy journal ja pregnancy calendar. On kyllä enkuksi, mutta oli aika sulosen näkösiä kun katoin. siis bebelane.com, siellä oli lahjakirjoissa.

Vierailija
4/4 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakoi vau' kirjan odotus-kirjoja jossa mahdollisuus pitää päiväkirjaa. Jos neuvolasta ei saa niin vau kirjan sivuilta sen voi tilata ilmaiseksi.