Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuorotyöläinen, onko joku ihmetellyt nukkumisaikojasi?

Vierailija
24.05.2022 |

Esimerkiksi itse tein yhdessä vaiheessa vuorotöitä. Joskus olin töissä yöllä ja joskus päivällä. Jotkut sukulaiset ihmettelivät kun nukun keskellä päivää. Yleensä vanhemman sukupolven sukulaiset. Eikö heidän työuransa aikana ollut vuorotöitä? Vai onko kasarilla kaikki tehneet jotain 8-16 työvuoroa? Kunnon ihmiset nukkuvat öisin ja heräävät aikaisin blaablaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei. Eniten nukkumaajat herättää keskustelua työkavereiden kesken. Itse olen hyvä nukkuja ja saatan yövuoron jälkeen nukkua 6-7 tunnin "päikkärit" joskus jopa vielä niiden lisäksi n. tunnin päikkärit ennen seuraavaa yövuoroa. Monet työkaverit ihmettelen miten saan nukuttua noin hyvin.

Vierailija
2/4 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan. Yhden työkaverin vaimo oli joskus herättänyt sen yövuoron jälkeen klo 11. Olis kiva tietää riittääkö tälle vaimolle 4 tuntia unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan. Yhden työkaverin vaimo oli joskus herättänyt sen yövuoron jälkeen klo 11. Olis kiva tietää riittääkö tälle vaimolle 4 tuntia unta.

Useimmillehan se ei riitä. Kaikki ei vain silti saa nukuttua enempää etenkään päivällä.

Vierailija
4/4 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmillehan se ei riitä. Kaikki ei vain silti saa nukuttua enempää etenkään päivällä.

Tää työkaveri olisi saanut nukuttua ellei muija olis herättänyt. No joo saattoi olla joku syy.