Isänpäivä lähestyy!Lahjavinkkejä?
Tilasin viimevuonna t-paidan jossa oli mukava teksti. Nyt en muista mistä sen tilasin. Onko kellään tietoa mistä netissä voi ostaa kyseisiä tuotteita tai muuta mukavaa isille? kiitos!
Kommentit (10)
Hauskaa tietoa leikkimielisessä paketissa, mitä isä voi muksunsa kanssa tehdä. Sellaisia vanhanajankin juttuja, jotka nykyisiltä voivat olla vähän kadoksissa. Lennokkeja, kuminauhatemppuja, korttijuttuja, tietoiskuja joita isä voi lapsilleen väläytellä ym. ym.
http://www.suurikuu.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=951…
lapsen kuvilla isänpäiväksi, niitähän voi tehdä netissä vaikka minkä valokuva-liikkeen sivuilla.
joten osta autoon jotain lapseen liittyvää. Esim etupenkin takaosaan laitettava lokerikko lapsen tavaroille, tai kuraisten kenkien potkuilta penkkiä suojaamaan. Se lisää auton siisteyttä ja isän iloisuutta. Tai isommalle taaperolle jokin kasettisoittimen tapainen, viihdykkeeksi automatkoille. Ja siihen satukasetteja tietenkin. Tai uudet aurinkosuojat ikkunoihin. Ja voihan pakettii laittaa muutakin autoon liittyvää, esim autovahaa, pesuaineita, öljyjä, tuulilasinpesunestettä, wunderbaum ym marketin auto-osastolta löytyvää edullista. Muita ideoita olisi lahjakortti parturiin, uusi partakone (joka pitäisi kuulemma vaihtaa 2vuoden välein kun se tylsistyy), luistimet, sukset, pulkka ja termospullo pulkkamäkiretkeä varten, vaateita...
Näin me teemme seurakunnan perhepiirissä. =)
(Ja jos näin teette, niin vinkkinä, että pese paita/liina ennen painamista, koska muuten siihen ei välttämättä väri tartu.)
Erittäin perinteinen isänpäivälahja, mutta saa luvan kelvata meidän isä-possulle =D
...ainakin mun mies tykkää tosi paljon, eikä tulisi itse ikinä hankkineeksi.
Huuto.netin kautta ainaki itse oon ostanu joskus painettuja paitoja. Nytki siellä näytti olevan iskä-paitoja kivoja pari myynnis ainaki ja jotain muutaki. Käys vilkaseen. Ja saa usein sielä halvemmalla ku et tilais noista nettimyyntisivuilta suoraan.
-syysmassukka-
lähtekää risteilylle lyx-hytti amorella-lla isabellalla su-ke aamu-ilta 48e jos ostatte jonkun aterian.(normaalisti yli 130.) katsokaa huutonetistä matkalippuja. varauskoodi fgtaxm. Myynnissä monta bonus korttia alkaen 2euroa.
http://www.mentalwear.fi/paidat/isukki_perus.htm