Sinä, pöytätietokonetta käyttävä, kuuntele.
Miksi käytät pöytätietokonetta johon tarvitsee 10 neliöö turhaa tilaa ja siihen kaikki ylimääräiset kulut kun olisi voinut säästää rahaa ja tilaa. Minun älypuhelimessa on parempi prosessori lähes 99% varmuudella. Ja sen voi yhdistää tv, mikä on lähes 100% varmuudella parempi kuin sinun pöytätietokonenäyttösi, JA paljon halvempi.
Miksi käytät pöytätietokonetta?!?
Kommentit (31)
Käytän pöytätietokonetta, koska olen havainnut, että puhelintaan medialaitteena käyttävien äidinkielentaito rapistuu nopeasti.
Kyllä maaseudulla on tilaa pöytätietokoneelle. Esim pankkipalvelut eivät kaikki toimi mobiililla. Myös tulostaminen ja Wordin käyttö on mukavampaa pöytäkoneella
Minulla on omakotitalon jokaisessa huoneessa pöytäkone ihan vaan siksi että se häiritsee sinua.
Vierailija kirjoitti:
Aika iso pöytäkone jos tarvitsee tilaa 10 neliötä. :D
Älyhoi? Pöydät ovat isoja pöytätietokoneelle. Ja siihen vielä tuoli päälle ja mahdolliset rullakot ja tulostimet ja kaikki.
AP
Mene peilin eteen ja mieti, onko sinulla muita pakkomielteitä kuin pöytäkoneet. Ole mahdollisimman rehellinen. Jos vastaus on kyllä, hakeudu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla lienee Cray-1 pöytäkoneena.
"Miksi käytät pöytätietokonetta?!?"
Ja mitähän hittoa asia sulle ylipäätään kuuluu!
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo, hullu.
LOPETAN VASTA SITTEN KUN SAAN PITÄÄ EDES YHDEN AVAUKSEN TÄÄLLÄ AIHEESTA. JOS KESKUSTELU PERKELE POISTETAAN, SE TULEE TAKAISIN. JOS ETTE HALUA JATKUVIA KESKUSTELUJA ,NIIN KESKUSTELUA EI PERKELE POISTETA. YMMÄRRRÄTTEKÖ??? OLETTE HERÄTTÄNEEET RAIVONI.
Vierailija kirjoitti:
Käytän pöytätietokonetta, koska olen havainnut, että puhelintaan medialaitteena käyttävien äidinkielentaito rapistuu nopeasti.
Ja aivokapasiteetti näköjään myös.
Mulla on kaksikin pöytäkonetta, kännykkä ja pari tablettia. Pöytäkoneella toisella pelaan, toinen on netinkäyttöön ja musan kuunteluun.
Kännykkä on vain soittamista/tekstiviestejä varten.
Syksyä odotan innolla, sitten on tarkoitus ostaa uusi näytönohjain pöytäkoneeseen, tai ainakin liittyä ostojonoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo, hullu.
LOPETAN VASTA SITTEN KUN SAAN PITÄÄ EDES YHDEN AVAUKSEN TÄÄLLÄ AIHEESTA. JOS KESKUSTELU PERKELE POISTETAAN, SE TULEE TAKAISIN. JOS ETTE HALUA JATKUVIA KESKUSTELUJA ,NIIN KESKUSTELUA EI PERKELE POISTETA. YMMÄRRRÄTTEKÖ??? OLETTE HERÄTTÄNEEET RAIVONI.
Kunnon alkoholipsykoosi päällä pöytäkonehullulla XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyhoi? Pöydät ovat isoja pöytätietokoneelle. Ja siihen vielä tuoli päälle ja mahdolliset rullakot ja tulostimet ja kaikki.
Ja taas sama argumentaatiovirhe. Viime kerrasta opit jo, ettei näyttöä voi ottaa mukaan pöytäkoneeseen ja nyt selität tuostqa TV:stä, niin nyt otat printterin mukaan pöytäkoneen pinta-alaan. Ei se silti 10 neliötä vie, mutta printaapa sitten sillä kännykälläsi.
sinä jankkaajaurpo HV.