Au pairit Panamassa official
Uusi au pair -kausi julkaistaan areenassa huomenna klo 20.
Tässä au pairien esittely:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008791896.html
Kommentit (826)
Tiia varmaan vaihtaa perhettä, ehkä Iidakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen pulleita kaikki...miksi ihmeessä ja nuoria ihmisiä!
Ja taas alkaa ihmisten ulkonäön ruotiminen, hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Viinaa juodaan kaksin käsin. Hyi olkoon. Meno on kuin rantojen miehillä takavuosien Hakaniemessä.
Olen kiinnostuksella odottanut, milloin tässä ohjelmassa au pairit eivät enää juo viinaa kaksin käsin. Tilastojen mukaan nimittäin nuorison viinanjuontin on vähentynyt. Nyt on jo siirrytty au paireissa milleniaaleista z-sukupolveen ja yhä vain maistuu viina.
Arvasin että ukrainalaista naista häiritsi kynitty tukka.
Voi, oli nostalgista löytää täältä uusi Au pairit -ketju! Tulin aikoinani vauva.fi palstalle juuri au pairit keskustelun johdosta, ja siitä asti olen ollut koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Olihan ne hiukset vähän erikoiset. Miesten mallia.
Tiia on joukon draamaqueen. Mikään ei ole hyvin. 🙄 Eka koti oli kyllä karmea mutta siis mikä tossa uudessa nyt on vikana?
Vierailija kirjoitti:
Teit ihan oman tulkinnan, että häiritsi.
Onko Jenni ollut jossain toisessa tosi-tv-sarjassa aiemmin? Jotenkin tuttu.
Missä viipyy Julkkikset Au paireina -sarja?
Vierailija kirjoitti:
Iina tuntuu jostakin tutun näköiseltä.
Mulle tuli mieleen Eevi Teittinen kasvoista ja ilmeistä.
Palkkaisin näistä kolme, yhtä en ikinä. Toivottavasti ei jäänyt pariin perheeseen mielikuvaksi suomalaisista ihmisistä. Hävettävää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyy Julkkikset Au paireina -sarja?
Niinpä. Osallistujat voisivat olla esimerkiksi Niko Saarinen, Sara Sieppi ja joku tubettaja.
Tytöt näyttää tuhdimmilta kuin edellisillä kausilla.
Pettikö toi kihloissa oleva nainen puolisoaan? Vähän kuulostais siltä..
Ton yhden ripset...... miten se näkee mitään niiden takaa 😶
Kaikki jaksot katsottu :D Iida on ihan mun suosikki!
Ekan jakson perusteella Iidasta tuli jotenkin ärsyttävä kuva, ehkä sen kaiken kikattelun ja juttujen perusteella. Mutta jaksojen edetessä huomasin, että hän onkin ihanan avoin, reipas tyyppi. Esim. rohkeasti meni sinne torille hakemaan vihanneksia espanjaksi. Hauska se, kun hengasi niiden kahden mummon kanssa kotona :D
Aika vähän taas lastenhoitoa ja aupairin normaalia työtä. Enimmäkseen oli kaikkea muuta ohjelmaa heillä ja biletystä. Onneksi tulivat hyvin toimeen keskenään :)
Panaman pojat kyllä lupaavat vaikka kuun taivaalta ja sanovat juuri ne sanat mitä tyttö haluaa kuulla, että pääset vain sänkyyn käväseen suomalaisen blondin kans.
Sarjassa takuulla näkyy ku itketään poikien perään kun ei tapahtunutkaan mitä luvattiin.
Onko tuo Iida jälkeenjääny? Huutaa kikattaa hysteerisesti kovaan ääneen? En oo koskaan nähny vastaavaa? No sori.