Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteen ulkopuolisesta seksistä uutta potkua seksielämään?

Vierailija
24.05.2022 |

Monet väittävät, että luvallisella vieraissa käynnillä voi buustata omaa seksuaalisuuttaan. Erityisesti naiset kuulemma löytävät uutta potkua seksielämäänsä ja seksi-itsetuntoonsa, kun kokevat seksuaalista halua muiltakin kuin omalta tutulta partnerilta. Olisi kiva kuulla pitääkö tämä paikkansa vai onko tilanne kääntynyt päinvastaiseen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin erityisesti naisilta häviää into parisuhteen seksielämään jos mies on käynyt vieraissa buustaamassa omaa seksuaalisuuttaan.

No ei kyllä häviä. Itseäni kiihottaa valtavasti se että miehelläni mahdollisuus käydä luvan kanssa vieraissakin.

Taidat olla aika harvinainen poikkeus.

Näin tuo taitaa olla. Meitä on niin monenlaisia.

Vierailija
22/27 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkamarin pojillekin siinä tarjoutuisi vielä pieni mahdollisuus saada naista, olisihan se jo käsittämättömän hienoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin erityisesti naisilta häviää into parisuhteen seksielämään jos mies on käynyt vieraissa buustaamassa omaa seksuaalisuuttaan.

Uskottavuus, luottamus, kunnioitus - kaikki häviää miehestä samalla hetkellä kun kyylää jotain muijaa muna pystyssä. Surkeaa kateltavaa tollaset äijät. Ei jatkoon.

Onko se jotenkin eri asia jos sukupuolet vaihdetaan toisin päin?

Eipä ole tähän paljon vastauksia tullut. Ei ole mitenkään harvinainen ilmiö, että nainen käy löytämässä unohtuneen naisellisuutensa/innostuksensa seksiin vieraan miehen kanssa. Valitettavan paljon on naisia jotka eivät sitä niin pahana, jos se johtaa oman parisuhteen seksielämän parantumiseen. Ymmärrän, että jotkut näkevät asian näin. Mutta sitä en ymmärrä, jos ei sitten löydykään ymmärrystä vastaavalle miehen puolelta.

Vierailija
24/27 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn 'vieraissa', kun kuvittelen mieheni tilalle sen kuumiksen jota haluan. Ja haluan monta kertaa päivässä.

Vierailija
25/27 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä parisuhde joutaa siinä vaiheessa roskakoriin, jos toiset kiinnostaa. Ei siinä silloin kovin hyvin mene. Minulla menee hyvin. Minä riitån ja mieheni riittää. Ja rakkaus ja läheisyys on loistavaa. Ei siinä silloin tule toiset mieleenkään, kun vuosienkin päästä näkee vain sen oman kumppanin, jonka kanssa on äärimmäisen hyvä olla. Eikä kukaan voisi olla sitä, mitä hän on.

Vierailija
26/27 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahdenlaisia kokemuksia liiton ulkopuolisesta seksistä.

Ex kävi vieraissa ja oli aina sen jälkeen aivan seksihuumassa. Mikään ei riittänyt. Hän halusi koko ajan. Hän moitti itseään lutkaksi ja kyseli miten minä vielä haluan panna häntä vaikka myös muut pääsevät panemaan. Se kiihotti häntä. Kerran hän oli antanut paljaalla loppuun asti. Häntä kiihotti erityisesti ajatus jos hänet on pantu paksuksi.

Vaimoa ei ole seksi kiinnostanut. Selvisi että hän on hoitanut sen homman useamman miehen kanssa viime aikoina. Mielenkiintoa seksiä kohtaan ei ole enää kotona riittänyt.

Tykkäsin enemmän eksän tyylistä vieraissa käyntiin.

Vierailija
27/27 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skipatkaa ne 15 senttiset.

Yli 20 senttinen tuo uusia värinöitä seksielämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä