Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kunnioita miestäni enää, mikä avuksi?

Vierailija
24.05.2022 |

En vaan näe häntä kunnioitettavana ihmisenä. Hän on tunnekylmä, jyrkkä, itsekäs jne Kaikki sellaiset piirteet jota arvostan miehessä, puuttuvat hänestä lähes kokonaan. Arvostan avoimia, lämpimiä, huomaavaisia miehiä, jotka välittää, huolehtii perheestään, ovat positiivisia. Nuorempana en ymmärtänyt etsiä tällaista miestä valitettavasti.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän sinä oot täydellinen

Vierailija
2/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen itse avoin ja huolehtivainen/huomaavainen ihminen. Senhän takia voinkin niin huonosti itseni vastakohdan kanssa. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi hänestä vähemmän. Siitä tulee katkeraksi ja kunnioitus katoaa.

Vierailija
4/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

? Kunnioitus katoaa kun huolehtii toisesta?

Vierailija
5/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vika siis parinvalinnassasi vai miehessä? Erolla siitä joka tapauksessa aina selviää, eikä netissä valittamalla.

Vierailija
6/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä pitää kunnioittaa sellaisena kuin on. Ei niin huonoa, ettei jotakin hyvääkin.

Vierailija
7/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä estää sinua eroamasta? Jos et kerta kaikkiaan pidä miehesi persoonallisuudesta, niin ei tuohon ongelmaan mitään kikka kolmosta löydy. Joko opettelet sietämään tai sitten eroat.

Vierailija
8/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakkaus loppu yhteinen kemia ja aletaan etsiä vikoja puolisosta. Tee itsellesi ja puolisollesi palvelus eroa!Eron ei tarvitse kahta. Voi hakea yksinkin.Eron ei tarvitse syytä. Joten sinä netti hae maistratin sivut. Täytä hakemus ja lkkka menemään. Puolisosi saa tiedon kirjattuna kirjeenä sitä. Eron jälkeen mene terapiaan,jossa saat työkalut jatkaa elämä.Niin sinusta ei tule katkeraa vanha ihmistä.Joka ruokkii vain puheet huonosta puolisosta ystäville ja suvullesi!

Vierailija
9/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä varasta toisen elämää vaan eroa!

Vierailija
10/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ihmisiä ei voi kunnioittaa eikä tarvitsekaan.

Jos ja kun sinulla on suhteessa paha olla, eroa.

Nykytilanne varmasti ahdistaa. Erokin tuo tullessaan omat probleemansa mutta niistä pääsee eteenpäin elämällä. Sen sijaan miltä tuntuu elämä ihmisen kanssa jota ei voi kunnioittaa ja sitä kautta myöskään olla tyytyväinen saati onnellinen. Sellaista elämää kenties vuosikausiakin? Miltä tuntuu?

En tunne tilannettasi joten en voi enempää arvioida. Kuitenkin jo se että tunnet olosi pahaksi todistaa sen että jotain on vinossa. Sinun täytyy itse miettiä itsellesi paras ratkaisu. Toista ei voi muuttaa, varaudu siihen.

Kuuntele sisintäsi, se neuvoo oikein. Ei mitkään palsta-besserwisserit ja ilkeilijät.

Vierailija
11/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan monet miehet on tuollaisia, koska heille opetetaan etteivät voi näyttää tunteitaan. Niinpä he piilottavat kaikki tunteet kunnes räjähtävät kuin ruutitynnyri. Pystyisittekö alkaa yhdessä työstämään hänen tunnemaailmaansa?

Vierailija
12/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Kunnioitus katoaa kun huolehtii toisesta?

No jos se on yksipuolista.

Vierailija
13/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Itsestäänselvyys.

Vierailija
14/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jos oppisivat heti nuorena valitsemaan kilttejä ja huomaavaisia miehiä niin parisuhteet sujuisi paremmin.

Jostain syystä naisia sytyttää nuorena vain ne itsevarman oloiset kusipäät.

Vierailija
15/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jos oppisivat heti nuorena valitsemaan kilttejä ja huomaavaisia miehiä niin parisuhteet sujuisi paremmin.

Jostain syystä naisia sytyttää nuorena vain ne itsevarman oloiset kusipäät.

Kiltit haluaa ilmapäisen stripparin.

Vierailija
16/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
17/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen itse avoin ja huolehtivainen/huomaavainen ihminen. Senhän takia voinkin niin huonosti itseni vastakohdan kanssa. T. Ap

Nykytilanne on tietysti vaikea, mutta miten voi olla mahdollista, että päädyit tuollaisen ihmisen kanssa yhteen. Mihin hänessä ihastuit vai oliko kyseessä ns. järjestetty avioliitto? 

Vierailija
18/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomesta taida oikein löytyä iloisia ja ystävällisiä ilopilleri-miehiä... Joistain eri kulttuureista tulleista saattaa löytyä.

Vierailija
19/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykytilanne on tietysti vaikea, mutta miten voi olla mahdollista, että päädyit tuollaisen ihmisen kanssa yhteen. Mihin hänessä ihastuit vai oliko kyseessä ns. järjestetty avioliitto? 

Niinpä. Olin nuori, ihastuin ulkonäköön, mies vaikutti hauskalta, rakastuin Suljin silmäni huonoilta puolilta. Ap

Vierailija
20/49 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on k päinen eksä. Ei ne piirteet nuorena tulleet esiin, vasta kun tuli perhe ja miehellä oli yhtäkkiä oletus että mä hoidan kaiken. Jäi hänen vanhemmaksi kasvaminen kesken. Ero oli yksi parhaista päätöksistä koskaan.

Ihanaa olla aikuisen järkevän miehen kanssa nyt. Siis todella ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän