Lue keskustelun säännöt.
Lähes kuusikymppisenä vaativassa asiantuntijatyössä
24.05.2022 |
Pari viime vuotta ollut jaksamisen suhteen todella haastavia (olen 58). Jäin miettimään mitkä ovat pahimpia kipukohtia. Prakaa muisti. Ei mitenkään muistisairaustasoisesti, mutta prakaa kuitenkin, vie voimia. Sen lisäksi, liikunnasta huolimatta, työpäivän viimeiset tunnit käyvät ylivoimaisiksi. Muilla kokemuksia tai ratkaisuja?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toisin kuin sinä, minä en missannut kohtaa jossa se epähuomiossa myönsi valehtelevansa itselleen.
Alapeukkujen määrästä voit suoraan laskea miten massiivinen määrä valkokaulusduunareita haluaa elää itsepetoksessa ja uskotella itselleen että on aivan "normaalia" ettei iän alkaessa vielä vitosella vaan jaksa toimistyön aiheuttamaa fyysistä rasitusta (buahaha) ja nupin kuuluukin tuossa iässä olla jo hataraa reikäjuustoa.
Kumpikaan ilmiöistä ei missään nimessä ole 100% itseaiheutettu kun on juostu pari-kolme vuosikymmentä tauotta oravanpyörässä rahan ja uran perässä jatkuvassa stressissä ja univelassa jota hoidetaan tissuttelemalla harva se ilta "unilääkkeeksi"
Jos te ette itse tunnusta burnoutin oireita niin minä voin hieroa naamaanne niihin.
Iän kanssa kuvatuilla ongelmilla ei ole mitään tekemistä. Maaniset uraohjukset onnistuvat polttamaan itsensä tuohon tilaan jo kolmekymppisinä.
Been there, seen that, bought the T-shirt