Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettaa. Tein suurella vaivalla kummilapselle kasan vaatteita todella laadukkaista kankaista ja langoista eika lapsen aiti arvosta patkaakaan. Nayttaa myyvan huutiksessa ;,,,(

Vierailija
12.10.2006 |

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap huutanut vaatteita itselleen?

Vierailija
2/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta, niin olen pahoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää! Jotkut ihmiset eivät vaan ymmärrä arvostaa toisen työtä ja laatua. Olen pahoillani :(

Vierailija
4/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahollani puolestasi.

Vierailija
5/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mainitset hänelle asiasta?

Millä nikillä myy?

Olisin onnellinen itsetehdyistä tytön vaatteista..

Vierailija
6/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisivat jääneet pieneksikin!! Nehän pitäisi säästää. Törkeää.

Vierailija
7/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en ostaisi tai tekisi mitään kysymättä mielenosoituksellisesti etukäteen, onko käyttöä ja ei kai tämä joudu heti myyntiin.

Vierailija
8/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun on yhteydenoton aika, niin katso kehtaako pyytää rahaa. Ihan oikeasti. Tuo on suorastaan sydämetöntä!

Vierailija
9/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ikuisesti kiitollinen ja otettu, jos jotain niin hienoa saisi lapseni kummilta lahjaksi, kuin itsetehdyt vaatteet. Ja vielä kunnon kaavoista ja kankaista!!!

Tykkäisin ihan hirveästi ja arvostaisin niitä kovasti. Lapseni saisi vaatteita, joita ei kenelläkään muulla ole.

Täytyy kyllä sanoa, että olet hieno kummi ja että monet muut arvostaisivat tekoasi erittäin paljon.

Surullista.

Nyt tiedät, ettei sinun kannata nähdä vaivaa näiden ihmisten tähden. Vaikka ajattele, kummilapsesihan on voinut tykätä niistä vaatteista!! Mutta äiti päättänyt myydä. Huhhuh.

Vastaisuudessa varmistat aina, että mitä toiveita heillä olisi, jos jotain meinaat olla antamassa. Ja aina mainitset, ettei tule annettua taas jotain mitä henkilö myy seuraavalla viikolla pois!

Vierailija
10/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen kun on jotain lahjaksi antanut niin ne on lahjan saajan omaisuutta ja se omistaja tekee tavaroilleen mitä tahtoo

Vierailija
11/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin myyjäkään niin törkeydenhuippu olisi, että oikeasti sinulta jotain niistä pyytäisi.

Huudat vaan itsellesi, ja kyllä sinä niille ihanille vaatteille parempaa käyttöä keksit. Säilytä jossain, ja hyvän hetken tullen annat ystävän lapselle lahjaksi, mahdolliselle toiselle kummilapselle joskus tulevaisuudessa/ omalle lapsellesi... kyllä joku hyvä tarkoitus tulee.

Vierailija
12/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudat ehdottomasti ne itsellesi! Jotkut asiat on kyllä sellaisia, että voisi järkeään käyttää. Todella noloa ystävältäsi myydä niitä noin.

Ei kun huutamaan ;)

Vierailija
13/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin säästän sukulaisten itsetekemät vaatteet lapsellemme.

Tai no, me ei olla saatu kuin yksi kudottu(?) puku, jossa vähän on toinen hiha pienempi jne, mutta olin niiiin iloinen kun sain sellaisen! En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät osaa arvostaa rakkaudella tehtyä käsityötä.

Sinuna huutaisin ne itselleni takaisin, ja kävisin noutamassa. Vaikka voihan se tosiaan olla, että heillä on ollut joku todella hyvä syy myydä tekemäsi vaatteet (en kyllä keksi mikä)... Noh jokatapauksessa huutaisin ne itselleni, ei tarvitse vihainen olla, mutta kuitenkin.

Vierailija
14/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et siis myyjän nikkiä paljasta

tai millä osastolla myy

Vierailija
15/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään alkaisia mitään säästämään kaapissa, on ne sitten tehty itse tai ostettu, lahja tai itse hankkima.

Mutta jos niitä ei ole edes käytetty, niin motiivi siihen on outo.

Vierailija
16/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä kertoisin/kysyisin asiasta myös häneltä, tyliin;

Hei kuule, mä ajattelin myydä noi sun tekemät vaatteet huutonetissä, kun (tähän kohtaan tulee se mielenkiintoinen syy) plaa plaa. Niin että kysyn vielä sulta,että pahastutko jos ne myyn? Vai haluatko sä ne takas ja säilyttää itselläsi kun minä en niitä halua/voi säilyttää???

Vierailija
17/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä kyllä mäkään keksi mitään niin hyvää syytä, mikä oikeuttais myymään tuollaiset.

Hän ei varmaan sitten tykkää itsetehdyistä, muttei sekään oikeuta tekoa. Toki vaatteet ovat heille annettuja, mutta reilua ja rehtiä ois sit ollut edes kysyä etukäteen, tykkäätkö huonoa, jos myy. Itse en kyllä kehtais. Omatekemä on kuitenkin vähän eri kuin kaupasta ostettu.

Oliko etukäteen puhetta, että voisti tehdä vaatteita? Mitä silloin sanoi?

Meitä on niin moneen junaan...

Vierailija
18/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudon itse myös ja joskus olen ommellutkin ja tiedän mikä vaiva niissä on! Pienen puseron kutomiseenkin menee hirveästi aikaa, varsinkin jos on kirjoneule tai vaikeaa pitsikuviota. Ja lisäksi materiaalit maksavat ihan hirveästi. Kudoin juuri itselleni neulejakun, jonka lankoihin meni 85 euroa! No, onpas ainakin itse tehty eikä tule vastaan jokaisen päällä. Minusta itse tehty vastaa kallista putiikkivaatetta. Todella huonoa käytöstä ystävältäsi--- veisi edes uff:n keräykseen, niin tekisi jollekin hyvän teon eikä rahastaisi sinun vaivannäkösi kustannuksella.

Vierailija
19/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...arvostaa toisia ihmisiä...

Vierailija
20/44 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokainen saa oman omaisuutensa myydä? Oliko sun pakko antaa lahjoja?

Mä ny en ainakaan säästä kuteita kaapeissani vain siksi, että ne merkaa jollekin toiselle jotain!

Olisit pitänyt tekeleesi itse ;)

Totta puhuen, loukkaahan tuollainen varmaankin. Mutta kai ymmärrät myös sitä toista osapuolta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi