Mies laittoi yöllä viestin toiselle naiselle, johon tutustunut työn kautta
Tässä on jonkun aikaa mennyt miehen kanssa huonosti, kuten tuli avoero eli asuttiin saman katon alla ja nyt muutettiin hiljattain erilleen MUTTA ollaan kuitenkin yhä yhdessä. Nyt mies on alkuvuodesta tutustunut töissä naiseen jonka kanssa tekee töitä, eivät kuitenkaan ole päivittäin tekemisissä. Nyt kuitenkin tuossa kuukausi sitten jäi kiinni siitä, että laitteli baari illan jälkeen viestiä tälle toiselle naiselle. Viestit eivät olleet seksuaalisia, mutta silti ihmettelen, että miksi laittaa yöllä viestiä tuntemattomalle naiselle (eivät kovin hyvin tunne toisia). Ovat facebookissa kavereita ja mies tykkäilee aika usein hänen julkaisuista ja oli siellä laittanut myös sen viestin. Mies meni aamulla facebookkiin ja olin siinä hänen lähellä ja huomasin viestin ja kysyin siitä. Mies ei tietenkään myöntänyt mitään, että olisi ihastunut naiseen tms. Mies vain sanoi, että oli laittanut naiselle sen takia viestiä, kun ovat samassa työpaikassa ja naisella kuulemma juttu luistaa aina facebookissakin, niin mies oli sitten päättänyt lähestyä kun oli sitä hetken miettinyt. Pitääkö sitä oikein miettiä, että lähestyykö naista tai uskaltaako lähestyä? Onko vain tekosyitä, että kun ovat työkavereita yms.? Mies on saanut myös miespuolisia kavereita töissä alkuvuonna, mutta eipä niitä lähesty. Tämä sama nainen tuli myös muutama päivä sitten ruokakaupassa vastaan ja muutaman sanan he siinä vaihtoivat, ei mitään erikoista mutta mies ja nainen kuitenkin tuijottivat toisia pitkään.
Mitä tämä on ja pitääkö olla huolissaan? Olenko vain vainoharhainen?
Kommentit (65)
no hyi hele. olen aika varma, että nuo päätyy vielä jossain kohti sänkyyn, kai ap kysyy vielä silloinkin että onko tuo pettämistä
Olen yksin jäänyt 7 lapsen isä. Voihan myös naispuolinen henkilö tutustua työkaveriin. Näin kävi minulle. Nyt asun seitsemän lapseni kanssa talossa jossa ei ole sähköä eikä vettä. Sopimukset olivat puolisoni nimissä. Nyt kärsimme vilusta ja vedestä. Opetus on. ÄLÄ KATSO JOS ET HALUA TIETÄÄ.
en ainakaan ite fantasioi yhteisistä pesuhetkistä työkaverin kanssa, ei ole ok viestitellä työkaverin kanssa tuollaisia
Viestit tuntuvat menevän kokoajan enemmän seksuaaliseen suuntaan, joten varaudu pahimpaan.
Viesteissä he ovat myös viestitelleet siitä, että kuinka mies haluaisi haluaisi saunoa naisen kanssa ja mies voisi pestä naisen selkää. Monessa viestissä mies kehuu myös naista kauniiksi. Eikö tuo ole jo jollain tasolla pettämistä, vai onko tuo ok viestittelyä? -ap