Tilasin tämän hameen itselleni mm häihin laitettavaksi, mutta mietin yläosan väriä..
https://wiwi.fi/collections/h-a-m-e-e-t/products/hulmuava-puuvillahame-…
Kermanvaalea yksinkertainen lyhythihainen silkkipusero olisi jo valmiina, mutta olisiko jokin muu väri parempi?
Entä kengät? Jotenkin tykkäsin, että kengät ja pusero olisivat samaa väriä, hame itsessään jo niin näyttävä ja monisävyinen.
Ainiin, tylli alle vaiko ei? Olisi hennon vaaleanpunainen ja luonnonvaalea tylli olemassa.
Kommentit (128)
Poimisin jonkin värin itse hameesta. Esimerkiksi joku rusetin alapuolella olevasta kukan sävyistä tai sen vieressä olevan vihreän palleron väreistä. Jos löydät hameesta täysin saman kermanvaalean, niin sitten se käy. Joku vaalea roosa voisi olla hyvä väri. Sinällään hameessahan on paljon värejä mistä valita.
Kengätkin voisivat olla joku hameen väreistä, ei tarvitse olla paidan kanssa sama. Jos ne ovat eriväriset, niin kenkien väri voisi olla niistä tummempi.
Tylli pitää kokeilla päällä, miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä myös
Peplum pilaa koko hameen.
Mä ottaisin kultaisen tai pronssin värisen tyköistuva yläosan, ehkä tällaisen:
https://www.myntra.com/tops/w/w-gold-toned-regular-crop-top/13952800/buy
Munankuorenvalkoinen laadukas T-paita, sellainen, jossa on hiha olkavarren puoliväliin noin, vielä jos löytyy käännökset hihansuissa, ei tiukka, mutta slimmi. Nyt sitten paino sanalla laadukas, kankaasta ei saa näkyä läpi. amanväriset kengät ja roikkuvat korvakorut, mutta ei isot, ketjutyyppinen, kultaa tai valkokultaa, tai jos löydät niin joku hameen väri, soinnuta laukku korvarkoruinin, jos löydä hameen väriset korvikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkö se rikkaiden elämä on :D Ihan nätti hame, itse pitäisin jonkin mustan yläosan kanssa.
Rikkaiden? Olen ihan tavallinen duunari, mutta voisin ostaa tuonhintaisen hameen muutaman vuoden välein tai johonkin erityiseen hetkeen.
Just näin. Mieluummin minäkin pistäisin silloin tällöin rahaa johonkin hintavaan ja laadukkaaseen vaatekappaleeseen kuin raahaisin jatkuvasti kotiin kassikaupalla halpaa ja huonolaatuista pikamuotia.
Tuossa hameessa on yksi vika, se on niin näyttävä, että sitä ei montaa kertaa viitsi pukea, ellei halua juhlia aina hameessa, jonka kaikki muistaa.
Huono pituus, katso kuvia prinsessa Victorian hameista, hänellä on aina oikea pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tylli ja sitten vaaleanpunainen yläosa, tai vaalean violetti kuten tuo rusetti.
Minä näen tuon rusetin hennon pinkkinä..
Ap
Ihan selkeästi vaalean liilan tai laventelin värinen minusta.
-eri
Ei kyllä ole tuo hame yhtään minun makuuni:(
Mutta makunsa kullakin.
melko tiukka ja napakka hihaton kauluspaitakin voisi olla kiva, siis sellainen, jossa on ihan pieni pystykaulus ja tosiaan ei hihoja (tai korkeintaan hyvin pienet) ja nappilisa edessä. Vähän viiskytlukuhenkinen. Kun sellainen paita on tyköistuva, se on hauskalla tavalla semiasiallinen ja kiva kontrasti leveään kukikkaaseen alaosaan. Sellaiseen käy myös näyttävät korvakorut, etenkin, kun siihen ei sitten kävisi oikein mikään kaulakoru enää lisäksi
Tilaisin ensin hameen kotiin ja sitten vasta miettisin yläosan niin että näen sen. Väreistä on todella vaikea saada kunnollista kuvaa vain ruutua tuijottamalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis hame. Hyvin tyypillisesti ihmiset yhdistelee tällaiseen näyttävään mustia ja valkoisia ja beigejä ja jotain piiperökoruja ettei vaan mene överiksi.
Juuri tuo kuitenkin minusta vie koko idean tällaiselta hameelta. Pitäisi hyödyntää noita hameen värejä ja kuosin kokoa ja valita sieltä värejä kenkiin, yläosaan, hiuskukkaan, kaulakoruun tai korviksiin ja mahdolliseen käsilaukkuun. Näin asuun syntyy harmonia ja tasapaino värien ja kuvion koon suhteen eikä hame jää erilliseksi.
Tällaisen asun kun näkee, kuka vain tajuaa, että juuri kyseinen yhdistely vaatii tyylitajua ja tekee oikeutta tuolle upealle hameelle. On kaksi eri asiaa yhdistellä ihan ok yhdistelmä ja upea kokonaisuus. Kivoja häitä!
Minunkin mielestäni tuohon sopisi jotain näyttäviä asusteita, jotka ovat harmoniassa hameen kanssa ja täydentävät sitä, ehkäpä joku kesäinen hiuskoriste tai isot korvikset vaikkapa. Mutta sitten vastapainoksi kuitenkin pelkistetty yläosa, ei siis liikaa joka paikkaan. Eikä puseron alaosaan mitään ylimääräistä, koska hameessa on jo rusetti.
Miten näin monta ihmistä voi pitää tuota rumilushametta kauniina?
Minä myös laittaisin valkoisen tai kermanväriseen vivahtavan (kaulus)paidan ja nudet eleettömät kengät. Banaaninutturan ja kultaiset korvanapit ja jonkun korviksiin sopivan kuktakorun jossa, useampi ohut ketju. Pilkistää sieltä kauluspaidan kauluksesta kun ylänapit auki.
Vierailija kirjoitti:
Miten näin monta ihmistä voi pitää tuota rumilushametta kauniina?
Makuasiat on makuasioita. Tuo on ihana hame, mutta itselleni en ostaisi, koska se ei sopisi minulle, esim. pituus melkein pahin mahdollinen. Myös hinta liian korkea.
Vierailija kirjoitti:
https://www.pinterest.com/pin/231513237068401815/
https://i.pinimg.com/736x/79/c7/7f/79c77f7b460e82ab343ccf3f01ae4611--ra…
https://sheideas.com/wp-content/uploads/2017/10/new-peplum-top-and-skir…
Aah, noi on niin tyylikkään ja ihanan näköisiä.
Tänään samanmallinen hame näkyi katukuvassa, mutta vihreänä. Ballerinat ei ollut onnistunut valinta, mutta tyköistuva poolo(saattoi olla toppikin) ja lyhyen lyhyt bolero puolestaan olivat kiva yläosa. Näkemäni perusteella suosittelen poolokaulustoppia.
Lähtisin kauppoihin hameen kanssa, kokeilemaan eri mallisia puseroita, kaikkia mahdollisia. Värejä myös.
Kaunis hame. Hyvin tyypillisesti ihmiset yhdistelee tällaiseen näyttävään mustia ja valkoisia ja beigejä ja jotain piiperökoruja ettei vaan mene överiksi.
Juuri tuo kuitenkin minusta vie koko idean tällaiselta hameelta. Pitäisi hyödyntää noita hameen värejä ja kuosin kokoa ja valita sieltä värejä kenkiin, yläosaan, hiuskukkaan, kaulakoruun tai korviksiin ja mahdolliseen käsilaukkuun. Näin asuun syntyy harmonia ja tasapaino värien ja kuvion koon suhteen eikä hame jää erilliseksi.
Tällaisen asun kun näkee, kuka vain tajuaa, että juuri kyseinen yhdistely vaatii tyylitajua ja tekee oikeutta tuolle upealle hameelle. On kaksi eri asiaa yhdistellä ihan ok yhdistelmä ja upea kokonaisuus. Kivoja häitä!