Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Borgin mainitsema rikkaan miehen elätti?

Vierailija
23.05.2022 |

Aina naisia syyllistetään. Jos luoja on antanut muodot Venuksen, miksi niitä häpeilemään. Enemmän sitä katuis, jos ei olis edes yrittänyt.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin olla o

ökymiljonäärin elätti, mut rumia sorsitaan joutuu ite painaan töitä ja hoitaan kotinsa ja kauneusleikkauksiakaan ,ei kukaan kustanna.epistä.

näin duunarina, kauneuskylpylöissä lilluva hyväntekeväisyys daami homma vaikuttais kivalta.

Vierailija
2/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän. Miehellä reilusti isompi palkka ja hän maksaa enemmän. Mutta siinä mielessä en ole, ettei minua tarvitse elättää, koska tienaan itsekin liki viisi tonnia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ilmoittautuu. Mitä haluat kysyä?

Vierailija
4/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa. Mut oon tylsä idealisti. Pitää olla aitoa rakkautta. En oo saanut miestä ostamaan mun ideaa siitä

Että

Myydään talo ja lopetetaan työt. En jaksa enää

Tätä oravanpyörää.

Vierailija
5/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi se Sointun pointti näemmä sisäistämättä.

Vierailija
6/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juu.

Vierailija
7/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on yksi tapa millä tavalla patriarkaatti sortaa naisia, yksikään miljonääri ei ole tullut kosimaan ja tarjoamaan täysin ylläpidettyä luxuselämää loppuelämän ajaksi!

Vierailija
8/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

horooor

Vierailija
9/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosikaudet köyhän miehen elätti. Nyt minä alan jo tienata miestä enemmän.

Vierailija
10/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on yksi tapa millä tavalla patriarkaatti sortaa naisia, yksikään miljonääri ei ole tullut kosimaan ja tarjoamaan täysin ylläpidettyä luxuselämää loppuelämän ajaksi!

Sehän se just on, että jos olet kerran myynyt itsesi, seuraavalla kerralla hinta on käytetyn hinta. Ei sama miljonääri loppuelämää tarjoa, paitsi jos sattuu löytämään kaksikymppisen.

Vierailija
11/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän miehen elätti täälläkin. Mies käy töissä ja maksoi suurimman osan kuluista opintojeni aikana, koska ansaitsi enemmän rahaa kuussa. Aika kamalaa vai mitä?

Vierailija
12/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Yhtä köyhiä ollaan molemmat. Ihana mies😍

Vierailija
13/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En . Ihan todistettavasti köyhiä ollaan kumpikin. Miehellä ei omaisuutta ja minulla monta tonnia alle rajojen, joita sovelletaan asunnonhaussa, jossa varallisuusrajat huomioidaan

Vierailija
14/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elätti! Valtiolta ei tule (niinkuin oikein on) mitään. Joten yhteisellä päätöksellä näin mennään miehen kanssa.

Hänellä on vaativa työ, eikä voi olla Suomessa paljoakaan.

Meidän mielestä kuitenkin lasten kanssa pitää olla ja MEILLÄ on vastuu heistä (ei koululla, seuralla tms.)

Näin meillä, monilla varmaan eri syitä ja kombinaatioita

Vierailija
15/19 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monesti naiset opiskelevatkin miesten rahoilla tarvitsematta ottaa opintolainaa, ottavat jonkun työssäkäyvän seurustelukumppanin ja se maksaa sitten arjen kun he itse opiskelevat.

Vierailija
16/19 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sointu puhuu näistä meidän tyrkyistä, ei naisista, jotka elävät parisuhteessa tai perhe-elämää rikkaan/itseä rikkaamman miehen kanssa. Ihan se on oma valinta, jos elää laukuilla ja matkoilla.

Minä olen ollut kotiäiti vuosia ja yhdessä tämä on päätetty, kaikki omistetaan puoliksi, vain arjen kustannukset ja lomamatkat ja mun menot mies maksaa, koska en tee firmassani kuin satunnaista keikkaa ja se on enemmän kuin ok molemmille. Jos tekisin täyttä päivää, tienaisin jopa enemmän kuin mieheni, mutta se on meidän valinta, että lasten ei tarvitse tulla tyhjään kotiin koulusta eikä heidän tarvinnut olla päiväkodissa.

Jonkun mielestä se on lokkeilua, meidän mielestä meidän perheelle paras.

Vierailija
17/19 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumitissien hankkimiseksi ei tarvita sugar daddyja. Pankista saa kyllä luottoa kumitissejä varten. Tietysti se laina pitää maksaa jotenkin takaisin, mutta kumitissit varmaan auttavat siinä.

Vierailija
18/19 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi se Sointun pointti näemmä sisäistämättä.

Sointulla on kaksi pointtia, ja molemmat tehty kumista.

19/19 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo, onhan se huvipuiston omistaja rikas 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme