Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Piltillä koskaan vastaavaa kampanjaa kuin Bona/Nestlen legokamppis?

Vierailija
12.10.2006 |


Kannattaako piltti-etikettejä kerätä talteen, saako niillä mitään? Semperillä on kai joku lego-kamppista vastaava keräys kerran vuodessa, sekin tais kyllä jo mennä?



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi