Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ulostaminen ja virtsaaminen synnytyksessä

Vierailija
12.10.2006 |

Olen lueskellut ihmeissäni noita " en voi rentoutua mieheni nähden synnytyssalissa - en kehtaa synnyttää mieheni nähden" -ketjuja.



Moni perustelee tuntojaan sillä, että ei halua ulostaa miehensä nähden synnytyksessä. Siis täh?? Oletteko kaikki muka kakkineet synnytyssalissa muiden nähden? Onko tämä joku yleinen käytäntö vai ennemminkin poikkeustilanne?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


Miettikääpä tilannetta toisin päin. Jos miehelläsi olisi vaikkapa joku sairaus tai vaiva, ja kerran joutuisin näkemään hänen kakkansa tai pissansa, niin olisiko suhde mielestänne lopullisesti pilalla ja kaikki romantiikka tuhottu ikiajoiksi?

Mun mies on sitten varmaan friikki myös kun ei halunnut mun näkevän sen kakkoja... eikä antanut mun jäädä vessaan auttamaan kun sielä kävi jne.

Tosin ihan samanlaisia ne muutkin miehet siellä olivat, vaimot tai äidit tai siarukset eivät saaneet auttaa vessassa vaan hoitaja piti saada apuun jne.

Vierailija
22/27 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aika estoinen, mutta ei mulla mitään ongelmaa noiden kakkajuttujen kanssa ollut. Kaksi kertaa olen synnyttänyt, kummallakaan kerralla mies ei olisi koko kakkaa huomannut jossei kätilö olisi siitä toisella kerralla maininnut. Pikkujuttu, niin haltioissaan mies oli lastensa syntymästä että tuskin muistaa koko juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit rinnastaa " ovi auki paskomisen" ym. asiat synnytystilanteeseen? Eivät ole millään tavalla verrannollisia keskenään!

Vierailija
24/27 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jäännyt sitä kyllä mietiskelemään. mä nyt pyytelin anteeksi sitä lapsivesien valumistakin ja oisin alkanut niitä lattioita pesemään

Vierailija
25/27 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mut älä ihmettele sitten, kun miehesi kaiken jaetun pissaamisen, kakkaamisen ja piereskelyn jälkeen vaihtaa romanttisempaan suhteeseen!



- Pitääkö kaikki ns. inhot tavatkin asiat tehdä toisen nähden....Esim. vessassa käynti isolla hädällä ovi auki, hampaiden lankaaminen tms. omien kolojen kaiveleminen.



- Onneksi en ole synnyttänyt.



- Onhan se ihan mahdollista, että tuommoisessa mukana oleminen voi viedä halut. Ihan se mukana oleminen siis. Ette voi sitä kieltää.



- mua se kakka vähän nolotti, vaikka oli " tilanne päällä" en jäännyt sitä kyllä mietiskelemään. mä nyt pyytelin anteeksi sitä lapsivesien valumistakin ja oisin alkanut niitä lattioita pesemään



Huh huh.

Vierailija
26/27 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullutkaan että mies vaihtaisi romanttisempaa suhteeseen. Yleensä ne on miehet jotka sitä julkipiereskelyä kotona tekevät. Että jos naisella joskus narahtaa niin tuskin heti ollaan vaihtamassa " romanttisempaan" suhteeseen. Aivan kuin se uusi ihminen ei sitten tekisi näitä normaaleja toimia kuten syöminen, ulostaminen ja pissaaminen ovat. Miten ihmeen " prinsessoja" täällä oikein ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitämässä kädestä kiinni ja kuiskimassa rohkaisevasti korvaan. Minkä ihmeen takia miehen pitäisi olla siellä alapäässä eritteitä tuijottelemassa ja kätilön jaloissa pyörimässä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi