ulostaminen ja virtsaaminen synnytyksessä
Olen lueskellut ihmeissäni noita " en voi rentoutua mieheni nähden synnytyssalissa - en kehtaa synnyttää mieheni nähden" -ketjuja.
Moni perustelee tuntojaan sillä, että ei halua ulostaa miehensä nähden synnytyksessä. Siis täh?? Oletteko kaikki muka kakkineet synnytyssalissa muiden nähden? Onko tämä joku yleinen käytäntö vai ennemminkin poikkeustilanne?
Kommentit (27)
Minäkin olen aika estoinen, mutta ei mulla mitään ongelmaa noiden kakkajuttujen kanssa ollut. Kaksi kertaa olen synnyttänyt, kummallakaan kerralla mies ei olisi koko kakkaa huomannut jossei kätilö olisi siitä toisella kerralla maininnut. Pikkujuttu, niin haltioissaan mies oli lastensa syntymästä että tuskin muistaa koko juttua.
Miten voit rinnastaa " ovi auki paskomisen" ym. asiat synnytystilanteeseen? Eivät ole millään tavalla verrannollisia keskenään!
en jäännyt sitä kyllä mietiskelemään. mä nyt pyytelin anteeksi sitä lapsivesien valumistakin ja oisin alkanut niitä lattioita pesemään
- Mut älä ihmettele sitten, kun miehesi kaiken jaetun pissaamisen, kakkaamisen ja piereskelyn jälkeen vaihtaa romanttisempaan suhteeseen!
- Pitääkö kaikki ns. inhot tavatkin asiat tehdä toisen nähden....Esim. vessassa käynti isolla hädällä ovi auki, hampaiden lankaaminen tms. omien kolojen kaiveleminen.
- Onneksi en ole synnyttänyt.
- Onhan se ihan mahdollista, että tuommoisessa mukana oleminen voi viedä halut. Ihan se mukana oleminen siis. Ette voi sitä kieltää.
- mua se kakka vähän nolotti, vaikka oli " tilanne päällä" en jäännyt sitä kyllä mietiskelemään. mä nyt pyytelin anteeksi sitä lapsivesien valumistakin ja oisin alkanut niitä lattioita pesemään
Huh huh.
Enpä ole kuullutkaan että mies vaihtaisi romanttisempaa suhteeseen. Yleensä ne on miehet jotka sitä julkipiereskelyä kotona tekevät. Että jos naisella joskus narahtaa niin tuskin heti ollaan vaihtamassa " romanttisempaan" suhteeseen. Aivan kuin se uusi ihminen ei sitten tekisi näitä normaaleja toimia kuten syöminen, ulostaminen ja pissaaminen ovat. Miten ihmeen " prinsessoja" täällä oikein ollaan.
pitämässä kädestä kiinni ja kuiskimassa rohkaisevasti korvaan. Minkä ihmeen takia miehen pitäisi olla siellä alapäässä eritteitä tuijottelemassa ja kätilön jaloissa pyörimässä???
Vierailija: