Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutulla saattaa kestää 3 tuntia että pääsee lähtemään suihkuun?

Vierailija
23.05.2022 |

On niin väsynyt että miettii vain että täytyy mennä suihkuun ja vasta kolmen tunnin päästä pystyy nousemaan ja menemään. Saattaa tarvita kahdet nokoset niiden kolmen tunnin aikana. Sitten haukottelee ja lompsii suihkuun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meitä kiinnostaa kenenkään tutun suihkussa käymiset.

Vierailija
2/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina pääse samassa ajassa netistäkään irti. Suihku, kauppa, siivoaminen jne voivat odottaa kun on kiireellistä netissä roikkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika huonossa kunnossa

Oletko kysynyt voisitko olla hänelle avuksi?

Vierailija
4/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä väsynyt, jos muita velvollisuuksia paljon tai ei saa unta heti.

Vierailija
5/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä meitä kiinnostaa kenenkään tutun suihkussa käymiset.

🤔, 🤨, , 😂

Ap

Vierailija
6/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa? Tätä aina ihmettelen.

Vierailija
7/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa hygienian kanssa jo pitkään vaikeuksia. Olen työtön ja yksineläjä ja vaikeus mennä suihkuun on yksi masennusoireeni. Nyt olen ehkä kuukauden verran oikein työstämällä työstänyt tätä  ja pakottanut itseni pikkuhiljaa suihkuun.

Mulla kans tätä samaa, että koko päivä voi mennä suihkussa käynnin suunnitteluun. Kyseiseen vatvomiseen käytetty aika stressaa suunnattomasti, onhan se älyntöntä, sentään aikuinen periaatteessa tervepäinen ihminen....

Nyt harjoittelun jälkeen pystyn käymään 2 krt. viikossa, tavoite olisi joka toinen pv.

Vierailija
8/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus aiheuttaa usein tuollaista väsymystä ja aloitekyvyttömyyttä. Väsymyksen taustalla voi olla myös kilpirauhasen vajaatoiminta.

Voisitko vaikka auttaa tuttavaasi varaamaan ajan lääkäriin? Masentunut ei aina jaksa itse tehdä sitä.

Olen sairastanut masennuksen kolmesti ja vasta kolmannella kerralla havaittiin kilpirauhasen vajaatoiminta. Sain kilpirauhaslääkityksen ja sen jälkeen väsymys-ja masennusoireet helpottuivat muutamassa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän