Keksitkö vastauksen?
Mies poisti mut mitään sanomatta Tinderistä, mutta haluaakin nyt jatkaa keskustelua WA:ssa.
Miksi poistaa minut? Olishan voinut siirtyä whatsappiin siitä huolimatta että on se match tallella?
Onko tähän joku looginen selitys?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Halusi päivittää profiiliaan, tekstiä tai kuvia, ja ehkä ajatteli sen olevan merkki sinulle, jos näet sen, että hän etsii vielä parempaa?
Ihan hyvä teoria, mut istuuko tähän se että teki sen heti kun annoin mun puhelinnumeron.
Sitä hän ei voinut mitenkään ennakoida, koska se oli minusta kiinni. Ja annoin sen vain koska mun Tinder jumitti, et saa kiinni muuta kautta.
Oltiin pari kertaa tavattu, et sinänsä mulle ei olis ollu väliä vaikka päivittelisikin profiiliaan tai etsisi muuta.
Vierailija kirjoitti:
JSS
Mitäs tää nyt tarkoittaa? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Halusi päivittää profiiliaan, tekstiä tai kuvia, ja ehkä ajatteli sen olevan merkki sinulle, jos näet sen, että hän etsii vielä parempaa?
Niin ja luulis et sitä suuremmalla syyllä olis kohteliaasti ilmoittanut asiasta etukäteen et haluaa vaihtaa whatsappiin, jos kerran haluu pitää mut roikkumassa samalla kun etsii muuta.
Ei sanonut mitään ja luulinkin et heivasi mut kokonaan, mut sanoi et halus vaan vaihtaa whatsappiin kun annoin sen numeron.
En saa mitään järjellistä vastausta kun kysyn et miks mut piti poistaa.
Kaikki tuo, koska sinusta on tullut maho luuska
awewr kirjoitti:
Kaikki tuo, koska sinusta on tullut maho luuska
Aha, no selitä sitten miksi se mies haluu jutella maholle luuskalle whatsappissa?