Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa cuckold suhteen

Vierailija
23.05.2022 |

Oli 44 v. ja mieheni on ehdottanut, että hän etsisi sopivan tai sopivia rakastajia nuoremmista miehistä minulle ja haluaisi katsella vieressä...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon cuckold fetissiin sekoittuu usein monenlaisia mielitekoja ja kiihotuksen aiheita. Meillä vaimo haluaa pukeutua ilotyttö moodiin. Se on hänen mielestään kiihottavaa. Myös dogging tapaamiset täysin tuntemattomien kanssa. Erilaiset kimppasessiot jne.

Vierailija
22/26 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies ehdottaisi tuollaista, niin en kahta sekuntia miettisi... ja vastaisin myöntävästi. Ja jos minä taasen ehdottaisin meihelleni tuollaista fetissiä toteutettavksi, hän luultavasti tappaisi minut. On noissa miehissä monensorttista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo seksin vakavuus on vanhaa lähinnä uskonnollista perua. Minusta seksi on kivaa aikuisten leikkiä, tietyillä reunaehdoilla. Jos kaikki osallistujat sen hyväksyvät ja ketään ei pakoteta tai loukata, kuten tuolla viestiketjun alussa kerrottiin, niin asia on ok.  Paljolta ahdistukselta ja ongelmilta säästyttäisiin, jos seksiin suhtauduttaisiin vapaamielisemmin myös parisuhteissa.

Näin on!

Pitäisi suhtautua vapaammin ja harrastella turvallisesti sekä ketään ei saa pakottaa tai loukata.

Vierailija
24/26 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies ehdottaisi tuollaista, niin en kahta sekuntia miettisi... ja vastaisin myöntävästi. Ja jos minä taasen ehdottaisin meihelleni tuollaista fetissiä toteutettavksi, hän luultavasti tappaisi minut. On noissa miehissä monensorttista.

Voihan cuckoldia harrastaa salaa: pää kipee, ei jaksa jne. mitä näitä selityksiä on.

Sopivan tilaisuuden tullen käy ...

Vierailija
25/26 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset pettäkö parianne, se on kauheinta mitä tehdä voi. Jos pettäminen salataan, se kaivaa mieltä jatkuvasti ja jos sen kertoo jälkeenpäin... niin siitä ei hyvää seuraa. Jos haluatte ns. sivusuhteita, sopikaa niistä yhdessä...Silloin kummallekin osapuolelle on selvää missä mennään.

Vierailija
26/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran pannut yhden miehen rouvaa kun halusi nuorta miestä tarjota hänelle. Mies odotteli toisessa huoneessa kun touhuttiin rouvan kanssa. Rouva pyysi spermat sisään ja ilmoitti miehelleen kun spermapillu on valmiina hänelle ja otti siitä kuvia hänelle. Kyllä voisin olla cuckold vieraana miehenä +40 v kiimaisille vanhemmille naisille

mies-30v