Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on huomenna hyvästi luukku sähköpostille

Vierailija
23.05.2022 |

Se on huomenna hyvästi luukku sähköpostille. En rupea sähköpostista maksamaan kun on vain pankkikortti maksuvaihtoehtona. Ja hintakin aika tyyris siihen nähden että uusi luukku on ihan hirveä entiseen verrattuna.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol. Koittavat saada vielä lisää porukkaa pitämään postinsa. Eivät taatusti enää jatkossa uusia käyttäjiä saa, joten ainoa mahdollisuus on vanhojen jääminen, mut voin kertoo, että ei tuu onnistumaan. 

Minä poistin eilen kaikki sähköpostini sieltä, mutta jätin sen itsestään sulkeutumaan. Eikä se sitten sulkeutunutkaan vielä. 🙄

No niin, kävin poistamassa tilini äsken ihan itse. Se oli ihan kiva niin kauan kuin sitä kesti, 21 vuotta, mutta nyt se on ohi.

Vierailija
42/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä suosittelee esimerkiksi Outlookia tai Gmailia, mutta minä suosittelen Tutanotaa. Turvallinen, päästä-päähän salattu, palvelimet sijaitsevat Euroopassa ja tilin voi tehdä halutessaan anonyyminä. Perusversio on ilmainen, mutta maksullisessa versiossa on enemmän hyviä ominaisuuksia (mukautetut verkkotunnukset, 5 aliasta, lisää käyttäjiä, useita kalentereja jne). Tosin maksullinen ei ole kovinkaan paha koska se on 1 euro kuukaudessa.

https://tutanota.com/fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

missä se näkyy se uusi sulkeutumispäivä määrä ?

tili

Kävin katsomassa sähköpostia, siellä oli tiedote uudesta päivämäärästä. Liekö todellinen tilanne se, että ihmiset ei ole tarpeeksi tilanneet maksullista luukku sähköpostia, niin siirsivät päivää.

Tuo, ja se, ettei sitä rekisteröintiä saanut läpi, ei sitten millään.

Vierailija
44/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli käytännössä pakko pitää yksi luukku-osoite käytössä. Mies ja lapset ovat onnistuneet tekemään "kaikkiin" peliservereihin käyttikset nimenomaan luukku-osoitteella (onneksi sillä samalla) ja niiden vaihtaminen näytti olevan osassa mahdotonta (=olisi pitänyt rekisteröityä uudellen uudella spostilla ja samalla olisi kadonnut kaikki edistyminen - älkää kysykö miltä kivikauden tai puukeppikauden kehityskaudelta nuo on, en ole kiinnostunut, olisin ollut tyytyväinen, jos olisivat heivanneet noi samantien pois). Lapset vaihtoivat itse nuo luukkunsa pois, gmailiin tai hotmailiin (outlookkiin). Totesin, että pienempi riesa maksaa kuin tapella noita mulleja vastaan.

Ja sen varaan luukkukin laskee, että tarpeeksi moni ei jaksa vaihtaa.

Mutta eipä ollut kovin helppoa sen maksullisen tilin rekisteröinti, maksu meni läpi vasta about kymmenennellä kerralla, ja sen vuositilauksen tekeminen ei onnistunut ("Joo, siinä on ongelmia, koittakaa uudestaan"), oli pakko rekisteröityä kuukausitilaajana.

Onko niissä sitten pakko olla toimivat osoitteet? Minulla on Facebookissa Luukku-osoite, mutta se on ollut poissa käytöstä jo vuosia, silti voin kirjautua sillä Facebookiin.

jos käy niin että unohdat naamakirjan salasanan ja tyhjennät kaikkien selaimiesi sivuhistorian, niin mahdollisesti tarvitaan toimivaa sähköpostiosoitetta että voisi nollata salasanan.

Vierailija
45/46 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan ihmettelevät kovasti kun kukaan ei tilannutkaan uutta luukkua xD

Vierailija
46/46 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo Luukun ylläpitäjät ovat melkoisia pellejä. Taas on takarajaa siirretty 15.6. asti. Mietin jo että poistanko itse oman tilini, mutta haluan nähdä sen ilmoituksen että tilisi on SULJETTU ja nauraa päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme