Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on huomenna hyvästi luukku sähköpostille

Vierailija
23.05.2022 |

Se on huomenna hyvästi luukku sähköpostille. En rupea sähköpostista maksamaan kun on vain pankkikortti maksuvaihtoehtona. Ja hintakin aika tyyris siihen nähden että uusi luukku on ihan hirveä entiseen verrattuna.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavan ahne ja epäonnistunut uudistus. 0 euroa per vuosi suoraan 70 euroon on ihan pelkkää härskiä ryöstöä. Monilla alkaa mitta jo täyttyä näiden kaikenkarvaisten huononnusten ja subscription-sekamelskan kanssa. Ihan naurettavaa kun kk-maksulliseksi on mennyt musiikki, elokuvat/sarjat, suunnitteluohjelmat ja ihan kaikkea saa tilattua kuukausimaksulla lähtien hammastahnasta alushousuihin ja eläintenruoasta vitamiineihin.

Hyvä luoja jos sähköpostistakin pitää jo maksaa. Pienistä puroista kertyy tällä menolla kuohuava koski.

Vierailija
22/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanttaisko poistaa itse, vai onko mitään väliä?

jos poistaa itse niin se olisi myös kannanotto mutta toisaalta se veisi töitä ahneilta uusilta luukun omistajilta mutta toisaalta se olisi heille viesti ettei ole asiaa syystä tai toisesta unohtanut.....

Mä katsoin parhaaksi sulkea tilin itse, nimenomaan kannanottona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset tunnit jäljellä, ja sitten se on ohi.... Luukku sähköposti osoite....

Vierailija
24/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin oman tilini jo tänään. Mitä sitä turhaan pitkittämään yhdellä päivällä.

Kiitos näistä vuosista 2004-2022.

Vierailija
25/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan rahani mieluummin vaikka Ukrainan armeijalle.

Vierailija
26/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yhden aikakauden loppu....

Vierailija
27/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli käytännössä pakko pitää yksi luukku-osoite käytössä. Mies ja lapset ovat onnistuneet tekemään "kaikkiin" peliservereihin käyttikset nimenomaan luukku-osoitteella (onneksi sillä samalla) ja niiden vaihtaminen näytti olevan osassa mahdotonta (=olisi pitänyt rekisteröityä uudellen uudella spostilla ja samalla olisi kadonnut kaikki edistyminen - älkää kysykö miltä kivikauden tai puukeppikauden kehityskaudelta nuo on, en ole kiinnostunut, olisin ollut tyytyväinen, jos olisivat heivanneet noi samantien pois). Lapset vaihtoivat itse nuo luukkunsa pois, gmailiin tai hotmailiin (outlookkiin). Totesin, että pienempi riesa maksaa kuin tapella noita mulleja vastaan.

Ja sen varaan luukkukin laskee, että tarpeeksi moni ei jaksa vaihtaa.

Mutta eipä ollut kovin helppoa sen maksullisen tilin rekisteröinti, maksu meni läpi vasta about kymmenennellä kerralla, ja sen vuositilauksen tekeminen ei onnistunut ("Joo, siinä on ongelmia, koittakaa uudestaan"), oli pakko rekisteröityä kuukausitilaajana.

Vierailija
28/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne jatkanu tota aikaa, koska mun tilillä lukee että sulkeutuu 31.5.

Vierailija
29/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä näkyy. Juuri käytin puoli yötä siirtääkseni posteja turvaan ja vaihtaakseni osoitteita.

Onko kellään ohjeet, miten tili lopetetaan itse? Vai eikö ne ehdi nyt käsitellä poistoja?

Vierailija
30/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle luukku oli pääasiallinen sähköposti josta maksoin sen 24 euroa vuodessa, mitä etuja sillä nyt saikaan. Oli karmea homma ilmoitella joka paikkaan uusi osoite!

Haistakaa huilu mtv3 kun myitte palvelun pois ahneelle uudelle omistajalle, jolle en toivota mitään hyvää.

Vierailija
31/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näköjään jatkettu, kävin äsken myös katsomassa.

Vierailija
32/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä se näkyy se uusi sulkeutumispäivä määrä ?

Vierailija
33/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tili

Vierailija
34/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tili

siis siellä oikeassa yläreunasa

Vierailija
35/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Koittavat saada vielä lisää porukkaa pitämään postinsa. Eivät taatusti enää jatkossa uusia käyttäjiä saa, joten ainoa mahdollisuus on vanhojen jääminen, mut voin kertoo, että ei tuu onnistumaan. 

Vierailija
36/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tili

Kävin katsomassa sähköpostia, siellä oli tiedote uudesta päivämäärästä. Liekö todellinen tilanne se, että ihmiset ei ole tarpeeksi tilanneet maksullista luukku sähköpostia, niin siirsivät päivää.

Vierailija
37/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tili

Kävin katsomassa sähköpostia, siellä oli tiedote uudesta päivämäärästä. Liekö todellinen tilanne se, että ihmiset ei ole tarpeeksi tilanneet maksullista luukku sähköpostia, niin siirsivät päivää.

Aivan taatusti! Onhan tuota mainostettu jo päiviä, niin luulisin olevan kaikilla tiedossa. 

Vierailija
38/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Koittavat saada vielä lisää porukkaa pitämään postinsa. Eivät taatusti enää jatkossa uusia käyttäjiä saa, joten ainoa mahdollisuus on vanhojen jääminen, mut voin kertoo, että ei tuu onnistumaan. 

Minä poistin eilen kaikki sähköpostini sieltä, mutta jätin sen itsestään sulkeutumaan. Eikä se sitten sulkeutunutkaan vielä. 🙄

Vierailija
39/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli käytännössä pakko pitää yksi luukku-osoite käytössä. Mies ja lapset ovat onnistuneet tekemään "kaikkiin" peliservereihin käyttikset nimenomaan luukku-osoitteella (onneksi sillä samalla) ja niiden vaihtaminen näytti olevan osassa mahdotonta (=olisi pitänyt rekisteröityä uudellen uudella spostilla ja samalla olisi kadonnut kaikki edistyminen - älkää kysykö miltä kivikauden tai puukeppikauden kehityskaudelta nuo on, en ole kiinnostunut, olisin ollut tyytyväinen, jos olisivat heivanneet noi samantien pois). Lapset vaihtoivat itse nuo luukkunsa pois, gmailiin tai hotmailiin (outlookkiin). Totesin, että pienempi riesa maksaa kuin tapella noita mulleja vastaan.

Ja sen varaan luukkukin laskee, että tarpeeksi moni ei jaksa vaihtaa.

Mutta eipä ollut kovin helppoa sen maksullisen tilin rekisteröinti, maksu meni läpi vasta about kymmenennellä kerralla, ja sen vuositilauksen tekeminen ei onnistunut ("Joo, siinä on ongelmia, koittakaa uudestaan"), oli pakko rekisteröityä kuukausitilaajana.

Onko niissä sitten pakko olla toimivat osoitteet? Minulla on Facebookissa Luukku-osoite, mutta se on ollut poissa käytöstä jo vuosia, silti voin kirjautua sillä Facebookiin.

Vierailija
40/46 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tili

Aivan taatusti! Onhan tuota mainostettu jo päiviä, niin luulisin olevan kaikilla tiedossa. 

Mulle tuli eilen siitä vielä puhelimeen tekstiviestikin, että varmasti muistan käydä maksamassa. No, en maksanut vaan poistin loputkin postit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä