Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on huomenna hyvästi luukku sähköpostille

Vierailija
23.05.2022 |

Se on huomenna hyvästi luukku sähköpostille. En rupea sähköpostista maksamaan kun on vain pankkikortti maksuvaihtoehtona. Ja hintakin aika tyyris siihen nähden että uusi luukku on ihan hirveä entiseen verrattuna.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama tällä.Laita hakuun ilmaiset s-posti osoiteet.Antaa paljon osumia.Valitse 1. Onnea matkaan.

Vierailija
2/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Just eilen välitin itselleni merkitykselliset meilit uuteen s-postiini, ja heitin hyvästit luukulle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin hyvästit välittömästi, kun ilmoittivat maksullisuudesta. Miksi roikkua mukana viimeiseen päivään asti?

Vierailija
4/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös luukku suljettu lopullisesti.Nyt käytössä gmail.

Vierailija
5/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää, millaisella prosentilla käyttäjämäärä luukulla romahti/romahtaa tämän uudistuksen myötä. Vaikea keksiä syitä, miksi joku haluaisi tuosta maksaa, kun paljon tasokkaampaa saa ilmaiseksi. 

Vierailija
6/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokset luukulle näistä 20 vuodesta ja haistakaa pitkä jasga kun ahneuksissanne päätitte myydä sen pois! 

Vierailija
7/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoin hyvästit välittömästi, kun ilmoittivat maksullisuudesta. Miksi roikkua mukana viimeiseen päivään asti?

mä roikuin koska olin niin saamaton ilmoitella uutta s-posti osoitetta kaikkialle lisäksi oli isoja ongelmia löytää uusi ilmainen palvelu ilman että pitää antaa kaikkea tietoja. lisäksi kun poistan luukku tilin tänään se näyttää toivottavasti hyvälle tilasto käyrissä.

Vierailija
8/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä roikuin koska olin niin saamaton ilmoitella uutta s-posti osoitetta kaikkialle lisäksi oli isoja ongelmia löytää uusi ilmainen palvelu ilman että pitää antaa kaikkea tietoja. lisäksi kun poistan luukku tilin tänään se näyttää toivottavasti hyvälle tilasto käyrissä.

Mihin palveluun pitää antaa kaikkea tietoa? Minulla on käytössä Outlook. En tietenkään antanut sinne oikeita tietojani muuten kuin etu- ja sukunimen. No problem. 

Vierailija
9/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukku on nostalginen. Harmi et uudistivat huonoksi ja nyt seuraa ihmiskato.

Vierailija
10/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin palveluun pitää antaa kaikkea tietoa? Minulla on käytössä Outlook. En tietenkään antanut sinne oikeita tietojani muuten kuin etu- ja sukunimen. No problem. 

jeph, valitsin outlookin myös

sitten eka tili  vaan hävis ja vaati mun puhelinumeroa. jouduin tekee uuden ja laitoin toisen outlook tilin "varmistajaksi". nyt kädet ristissä toivon että se pysyy. jos ei niin seuraavaksi meiliboxi.

gmail vaatii kaikki tiedot.

Vierailija
11/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukku myytiin ulkomaille.

Vierailija
12/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa sähköpostista 70€/vuosi ???

Vierailija
13/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanttaisko poistaa itse, vai onko mitään väliä?

Vierailija
14/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten Luukulle Moro,kiitos ja näkemiin.

Vierailija
15/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on luukku? Mulla on ollut Internetin alkulehdiltä lähtien ilmainen sähköposti (Hotmail, joka nykyään kuuluu Oulookille mutta osoite ei vaihtunut). Ei mitään ongelmaa ikinä.

Vierailija
16/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanttaisko poistaa itse, vai onko mitään väliä?

jos poistaa itse niin se olisi myös kannanotto mutta toisaalta se veisi töitä ahneilta uusilta luukun omistajilta mutta toisaalta se olisi heille viesti ettei ole asiaa syystä tai toisesta unohtanut.....

Vierailija
17/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on luukku? Mulla on ollut Internetin alkulehdiltä lähtien ilmainen sähköposti (Hotmail, joka nykyään kuuluu Oulookille mutta osoite ei vaihtunut). Ei mitään ongelmaa ikinä.

OLI mtv3 sähköpostipalvelu. todella pieni mutta ilmainen. valitsin sen aikoinaan 2000 luvun alussa en tiedä miksi juuri sen...

Vierailija
18/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLI mtv3 sähköpostipalvelu. todella pieni mutta ilmainen. valitsin sen aikoinaan 2000 luvun alussa en tiedä miksi juuri sen...

Ahaa, kiitos tiedosta.

Vierailija
19/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että heti silloin kun Luukku ilmoitti muuttuvansa maksulliseksi tein uuden sähköpostiosoitteen, ilmoitin sen tarvittaville tahoille, lähetin tärkeät postit vanhasta uuteen ja reilun kuukauden seurasin vielä että kaikki tärkeät postit menee varmasti uuteen meiliin ja vanhaan ei tullut enää mitään muuta kuin ilmoituksia maksulliseksi muuttumisesta. Juuri äsken tarkistin vielä kaiken viimeisen kerran ja itse suljin/lopetin Luukun tilin.

Vierailija
20/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa kiinnostaako mitä teidän luukuille tapahtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme