Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset seuraavat uutisista kahden näyttelijän avioeron oikeudenkäyntiä?

Vierailija
23.05.2022 |

Eivät ole edes suomalaisia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt kuin ap. Kaksi huumehörhöä tappelevat keskenään. EVVK.

Vierailija
22/27 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaukana ovat perus suomalaisesta näyttelijästä. Tämän tason julkkikset on kuin kuninkaallisia. Kaikki mitä he tekee on tärkeää. Tavikset ei ole millään tavallla tärkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut kun ei riitä motivaatio. Ymmärrän kuitenkin että monet seuraavat. On mielenkiintoista miten tuossa keississä paukkuen murtuu se myytti, että nainen on tällaisessa sekoilussa aina uhri.

Alkaa pahasti näyttää siltä, että väkivalta ja kaltoinkohtelu on ollut suhteessa vähintääkin molempien hommaa, ehkä jopa pääasiallisesti Amberin.

Vierailija
24/27 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä mistään uutisista seuraakaan. Olen katsonut kymmeniä tunteja tuota oikeudenkäyntiä ja ainakin Ylen uutisoinnista saa aivan erilaisen kuvan kuin katsomalla itse oikeudenkäyntiä. On kyllä silmiä avaava tapaus ollut tämäkin kun on päässyt ihan livenä katsomaan suoraan itse lähteestä mitä tapahtuu, ja sen jälkeen lukenut mitä kakkaa Yle kirjoittaa.

Ja siis syy miksi tätä katson on se koska tämä on yhteiskunnallisesti niin merkittävä. Kaikki näkevät nyt millaisia naisetkin voivat olla. Miljoonat ihmiset ovat katselleet livenä näitä striimejä.

Millä tavalla Suomen yhteiskuntaan konkreettisesti vaikuttaa se, "voittako" tämän Depp vai se nainen?

Vaikuttamalla suomalaisiin jotka elävät Suomessa. Lukuisat suomalaiset seuraavat keissiä kuten tästä aloituksestakin voit huomata.

Vierailija
25/27 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään tämä ole avioeron oikeudenkäynti. Ne on eronneet vuosia sitten. Tässä on harvinaisesti mies saanut haastettua naisen oikeuteen koti väki val lasta ja maineen ja uran tuh oamisesta. Se kiinnostaa, koska yleensä oikeus on aina naisen puolella eikä jutut mene oikeuteen asti. Maailman mittakaavassa harvinainen tapaus, joka asettaa esimerkin.

Vierailija
26/27 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että sillä paetaan oikeasti ahdistavia asioita, kuten Ukrainan sotaa, nousevia korkoja, nousevia ruuan ja polttoaineiden hintoja ja edelleen jylläävää koronapandemiaa. 

Miksi yhdenkään mainitsemistasi asioista pitäisi jollain tasolla ahdistaa? 

Mukavaa, jos sua ei ahdista, eikä niiden tietenkään "pidä" ahdistaa. Ne nyt kuitenkin aiheuttaa mulle ja usealle tuntemalleni ihmiselle ahdistusta. Muiden ihmisten kärsimys tuottaa surua. Taloudellinen epävarmuus ahdistaa yhden palkansaajan perheessä. 

Vierailija
27/27 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa ketuttaa, ku ei ymmärrä englantia ja ainoa viihde tulee jostain vihervasemmiston tuottamasta YLE:stä. Olisitte jättäneet ruottin tunnit vähemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän