Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeasaari

marja
23.05.2022 |

Ollaan ajateltu mennä käymään pitkästä aikaa Korkeasaaressa perheen kanssa kohta kun mun ja miehen kesälomat alkaa. Ootteko käyneet lähi aikoina? Käytiin viimeksi joskus vuosia sitten. Nyt lapset alkaa olla siinä iässä että jaksaisivat varmaan viettää siel päivän. Toinen 4-vuotta ja toinen 7. Oisko hyvä paikka?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin mennä johonki sellaseen kotieläinpuistoon, missä vois silitellä ihania eläimiä, lehmiä haluaisin pusutella ja haistella 🙂

Vierailija
2/21 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sinne johonki auton? Oli joskus vaikee löytää paikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on ok! Kunhan varaat aikaa ja omat eväät,juomat mukaan.Kallista on ostella siellä yhtän mitään!Ellei teillä ole paksu kukkaro? Silloin eri asia.

Vierailija
4/21 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sinne johonki auton? Oli joskus vaikee löytää paikkaa.

Onko niin iso porukka teillä ettette voi sujuvasti nopeasti julkinen liikenne mennä?Vinki menkää heti kun aukeaa ,löytyy autolle paikka.Mutta joudutte kävellä matkaa.Kun dösä vie portille asti!Sama veneliikenne..

Vierailija
5/21 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkamaalla on parkkialue. Bussilla kyllä pääsisi ihan portille. Monet menevät metrolla Kalasatamaan ja kävelevät isoisänsillan kautta Korkeasaaren portille.

Vierailija
6/21 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa mennä Korkeasaareen, koska ne eläimet ovat vankeja, eivät voi tehdä lajityypilleen käytöstä. Minusta nämä eläintarhat pitäisi lopettaa ja ne eläimet pitäisi päästää luontoon. Toki monesta maasta tuhotaan yhä enemmän luontoa, metsästetään ym. En tiedä, että onko Korkeasaari tai mikään vankila oikein näille eläimille. En mene todellakaan katsomaan jotain leijonia, tiikereitä, apinoita pienessä häkissä. Se ei mielestäni ole oikein näitä eläimiä kohtaan. Se on vähän kuin, jos itse haluat, että sinut pistetään pieneen häkkiin, ja ihmiset tulevat tuijottamaan sinua hupia saadakseen? Opetatko omille lapsellesi, että ihan kivaa ja mukava päivä viettää Korkeasaaressa, kun ne kaikki eläimet on viety sinne väkisin, ilman omaa tahtoa?

Vierailija
7/21 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka jotenkin masentava. Muistuttaa kuinka me ihmiset parasiitteina kulutetaan kaikki maapallon metsät ja aiheutetaan katoja. Jäljellä olevat eläimet pistetään häkkiin, jossa niistä tulee melkein lemmikkieläimiä ja kuolisi luonnossa.

Vierailija
8/21 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä pitäis mennä johonki eläintarhaan???

Vierailija
9/21 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustikkamaalla on parkkialue. Bussilla kyllä pääsisi ihan portille. Monet menevät metrolla Kalasatamaan ja kävelevät isoisänsillan kautta Korkeasaaren portille.

Jaksaako lapset kävellä? Ajateltiin tulla omalla autolla kun ollaan Riihimäeltä.

Vierailija
10/21 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt samaa että miksi ihmiset käy eläintarhoissa.

Vierailija
11/21 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa mennä Korkeasaareen, koska ne eläimet ovat vankeja, eivät voi tehdä lajityypilleen käytöstä. Minusta nämä eläintarhat pitäisi lopettaa ja ne eläimet pitäisi päästää luontoon. Toki monesta maasta tuhotaan yhä enemmän luontoa, metsästetään ym. En tiedä, että onko Korkeasaari tai mikään vankila oikein näille eläimille. En mene todellakaan katsomaan jotain leijonia, tiikereitä, apinoita pienessä häkissä. Se ei mielestäni ole oikein näitä eläimiä kohtaan. Se on vähän kuin, jos itse haluat, että sinut pistetään pieneen häkkiin, ja ihmiset tulevat tuijottamaan sinua hupia saadakseen? Opetatko omille lapsellesi, että ihan kivaa ja mukava päivä viettää Korkeasaaressa, kun ne kaikki eläimet on viety sinne väkisin, ilman omaa tahtoa?

Oletko käynyt Tallinnan eläintarhassa? Korkeasaari ei ole vankila!

Vierailija
12/21 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on ok! Kunhan varaat aikaa ja omat eväät,juomat mukaan.Kallista on ostella siellä yhtän mitään!Ellei teillä ole paksu kukkaro? Silloin eri asia.

Siellä on grillauspaikkoja mikä on hyvä mutta pakko sanoa että Ravintola Pukin puffa on monipuolinen ja hyvä hinta/laatu.

Vierailija
13/21 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sinne kannattais mennä mielummin kuin vaikka Ähtäriin? Lapset tykkäis molemmista.

Vierailija
14/21 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt kans meniskö tänä kesänä kun korona ei vaikuta olevan enää esteenä matkustaa mihinkään. Miksi sinne kannattaisi mennä vai meniskö Lintsille? Onko jotenkin uudistunut?

Vierailija
15/21 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mietti noita parkkipaikkoja. Kannattaisko sitä lauttasysteemiä käyttää?

Vierailija
16/21 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkamaan on aina täynnä, me viedään Redin parkkihalliin. Ei se kävelymatka niin paljon pidempi ole.

Vierailija
17/21 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen kohde ! 

no jokunen penkki voisi olla vielä paikallaan, loppupäivä kävely voi ottaa jaloille ja kaipaa taukoa.

Vierailija
18/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vaimon kanssa viedä läheiseksi tulleen Ukrainasta sotaa paenneen pikkutytön Korkeasaareen. Nyt luin että hetkessä lippuhinnat on hissatu lähes kaksin kertaisiksi. Kaksi aikuista ja lapsi 72e. Menemättä jää. 

Pienestäkin pääsymaksusta olisi eläintarhalle tuloja, eikä kävijöistä kuitenkaan aiheudu heille juurikaan kuluja, päinvastoin esim. oheistuotteet.

Tuskin siellä tungosta ja liikaa kävijöitä on ollut, nyt varmaan näivettyy koko paikka.

Vierailija
19/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee Korkeasaaressa vierailevat apina-penikkalaumat huhti-toukokuun aikoihin. Vesikauhuisia raivopäitä nämä h0m0 sapiens-apinan penikat.

Vierailija
20/21 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimari on antisemitisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi