Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies määrää viestittelyn tahdin

Vierailija
23.05.2022 |

Mies määrää viestittelyn tahdin jättämällä vastaamatta viestiini moneksi tunniksi, joskus jopa yön yli. Joskus vastaa nopeasti, mutta sitten aivan yllättäen pitkä tauko vastaamisessa. Raivostuttavaa, koska itse kuitenkin odotan vastausta ja olen valppaana, kun oletan vastauksen pian tulevan, kun aikaisempaankin viestiin vastasi nopeasti. Miten saisin viestittelyn hallinnan takaisin itselleni ettei mies pääse dominoimaan rytmiä vai mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen ei tarvitse olla liimattuna käteen eikä tavoitettavissa olla koko ajan. Kiinnostunut mies tosin vastaa vähintään saman päivän aikana. Vaikka vaan että kiire, vastaan paremmalla ajalla, olet ajatuksissa.

Soittaminen on vanhanaikaista ellei nyt hätätilanne ole. Viestit menee perille ja niihin voi vastata kun haluaa.

Vierailija
42/49 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän molempia osapuolia. Olen itse henkilö joka asuu puhelimen kanssa ja jota häiritsee odottelu mutta samalla se jolla menee aina ikuisuus vastata viesteihin. 

Sen lukee ja sitten ei ehdi/halua vastata kun on parempaa tekemistä juuri silloin ja sitten sen vain unohtaa. 

Minulla on myös hyvä ratkaisu tähän tilanteeseen: Etsi mies joka on yhtä valpas kuin sinä tai opettele sietämään odottelua.

Okei siinä oli kaksi ratkaisua...

Jos viestin sisältö ei ole mitenkään tärkeä et voi vaatia että mies vastailee viesteihisi aina kun sinulle sopii. Hänellä on myös oma elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut mies vastaa about heti. Motivoituneella löytyy aina aikaa vastata.

Kyllä siinä on työnantajallakin sanansa sanottavana, jos alkaa työaika kulua viestitellessä. Eikä kaveritkaan kovin pitkään pyytele seuraan, jos miehellä on känny kädessä koko ajan, kun pitäisi yhdessä jotain tehdä tai harrastaa.

Vierailija
44/49 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi miehen kanssa kellonaika, milloin viestitellä, esim. töiden jälkeen tai iltauutisten jälkeen. Jos on vaihteleva aikataulu, niin sovitte sitten päivittäin erikseen keskusteluajan.

Vierailija
45/49 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta menkööt. Minulla oli täsmälleen sama tilanne; odotin puhelin lähellä että mies tekstaa. Kun niin kävi, yritin pitää hänet linjoilla mutta ei. Sinne karkasi ja oli jopa kaksi päivää tavoittamattomissa. Aikani tätä katselin ja kun hän ei ollutkaan elämässäni ykkönen enkä enää jaksanut juosta hänen perässään, alkoi hirveä möykkä. Sittemmin hän sai narutettua jonkun jopa tapaamaan itseään niin ettei koskaan tullutkaan paikalle jne.

Miehillä on jostain syystä se ihme käsitys, että tällä tavoin vaikuttavat vaikeasti saavutettavilta ja saaliilta. Sitten kun heidät pudottaa maan pinnalle, alkaa parkuminen. Minä en tiedä muista, mutta tykkään kivoista miehistä jotka osaavat kommunikoida normaalisti. Miksi tehdä siitä vaikeaa? Sanoo vaan toiselle nätisti että viestitelläänkö myöhemmin jne.

Vierailija
46/49 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KitchenAid vosu löyti uhrin

Vierailija
47/49 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu.

Vierailija
48/49 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo viestittelyhomma on nykyään ihan älytöntä. Uuden tuttavuuden viestiin ei muka saisi vastata muutamaan tuntiin, ettei vaikuta liian innokkaalta. Kuitenkin tiedoissa näkyy, milloin se on luettu. Jätän tuollaiset tarkoituksella odotuttavat väliin, en jaksa mitään pelleilyä. Toki on eri asia, jollei ole viestiä edes nähnyt.

Juuri tuon takia mulla ei ole lukukuittaukset päällä.

Tttuako se kenellekään kuuluu, mihin kellonaikaan viestini luen.

Joku WA sovellus nyt muutenkin jättää välillä ilmoittamatta uudesta viestistä, siellä se saattaa roikkua pitkäänkin jos et erikseen käy katsomassa.

Eikä tapanani ole viiden minuutin välein selata "käynpä täällä kurkkaamassa, josko marjaleena olis viestiä laittanut - oho, eipä ollu!"

Sama juttu. Kenenkään ei tarvitse kytätä minua. Jos laittaa viestiä, niin asia ei ole kovin tärkeä. Jos on tärkeää asiaa, niin soittaa.

Sama tai sitten luen viestin ilmoitusnäytöltä, niin ei tarvi mennä koko Whatsappiin.

Vierailija
49/49 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju mutta menkööt. Minulla oli täsmälleen sama tilanne; odotin puhelin lähellä että mies tekstaa. Kun niin kävi, yritin pitää hänet linjoilla mutta ei. Sinne karkasi ja oli jopa kaksi päivää tavoittamattomissa. Aikani tätä katselin ja kun hän ei ollutkaan elämässäni ykkönen enkä enää jaksanut juosta hänen perässään, alkoi hirveä möykkä. Sittemmin hän sai narutettua jonkun jopa tapaamaan itseään niin ettei koskaan tullutkaan paikalle jne.

Miehillä on jostain syystä se ihme käsitys, että tällä tavoin vaikuttavat vaikeasti saavutettavilta ja saaliilta. Sitten kun heidät pudottaa maan pinnalle, alkaa parkuminen. Minä en tiedä muista, mutta tykkään kivoista miehistä jotka osaavat kommunikoida normaalisti. Miksi tehdä siitä vaikeaa? Sanoo vaan toiselle nätisti että viestitelläänkö myöhemmin jne.

Ei ja ei. Naisten tulee lopettaa vieraiden miesten passaus. Siirtykää seuraavaan. Myöskään vieraissa ravailua et siedä. Yhdessä ketjussa katotaan vierestä vieraissa käyntiä. Säilytä itsekunnioitus!

Anna aikaa aikaasi arvostavalle miehelle. Muut jätetään rannalle ruikuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi