Mies paljasti olleensa nuorena suhteessa toisen miehen kanssa
Ollaan seurusteltu jo pari vuotta, mutta en ole spesifisti kysynyt, onko hänellä ollut miessuhteita. Eilen keskustelussa kävi ohimennen ilmi, että on ollut suhteessa miehen kanssa joskus alle parikymppisenä. Luulin, että on itsestäänselvää, ettei ole, kun olen tehnyt aika selväksi, etten hyväksy homoseksuaalisuutta. Voiko olla, että on muuttunut? Voiko olla, että hänellä on vielä HIV? En ole siis käynyt missään testeissä, eikä hänkään (tietääkseni) ole. Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Sanoin eilen, etten tahdo jatkaa enää yhdessä, mutta mulla on vielä tunteita häntä kohtaan...
N28
Kommentit (27)
Bi-polaariset tunnistaa yleensä jo kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, mutta sanonpa silti...
En olisi bi-miehen kanssa. En edes usko, että miehissä on aitoja bi-seksuaaleja, sellaiseksi itsensä luulevat ovat oman homoseksuaalisuutensa kanssa kamppailevia homoja.
Kyllä uskon silti että bi-seksuaaleja on.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu sanoo, että homoseksuaalisuus on iljetys, ja homomiehet tulee kivittää. Nykyinen maailma on siis muuttunut tästä, mutta lähtökohtaisesti jos mieheni olisi homo, hän olisi sillä sekunnilla entinen mieheni.
Jos hän olisi homo, niin hän ei olisi missään vaiheessa ollut miehesi. Miten biseksuaalisuus on teille trolleille niin mahdottoman vaikea käsite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Mutta ihan tiedoksi, muakin on pannut ainakin sata naisen kanssa naimisissa olevaa miestä. Siinä teille perspektiiviä.T.homomies.
Eikö tuo jatkuva homoilu ole raskasta?
Tuskin sen raskaampaa kuin jatkuva heteroilu. Jatkuva bisseily se vasta raskasta onkin.
Homous on syntiä. Eroa. Itse en vois olla tollasen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, mutta sanonpa silti...
En olisi bi-miehen kanssa. En edes usko, että miehissä on aitoja bi-seksuaaleja, sellaiseksi itsensä luulevat ovat oman homoseksuaalisuutensa kanssa kamppailevia homoja.
Mistä ihmeestä tällainen käsitys voi tulla? Ja miksi se koskee nimenomaan miehiä? Olisi kyllä joskus kiva päästä haastattelemaan joitakin palstamammoista ja pyrkiä selvittämään, millaisten solmujen kautta heidän ajatuksensa oikein kulkee. :D
Ihan sama, mutta jos oma paljastuu bi:ksi niin saa lähteä panemaan tai pantavaksi mun puolestani jatkossakin miesten kanssa.