Mies paljasti olleensa nuorena suhteessa toisen miehen kanssa
Ollaan seurusteltu jo pari vuotta, mutta en ole spesifisti kysynyt, onko hänellä ollut miessuhteita. Eilen keskustelussa kävi ohimennen ilmi, että on ollut suhteessa miehen kanssa joskus alle parikymppisenä. Luulin, että on itsestäänselvää, ettei ole, kun olen tehnyt aika selväksi, etten hyväksy homoseksuaalisuutta. Voiko olla, että on muuttunut? Voiko olla, että hänellä on vielä HIV? En ole siis käynyt missään testeissä, eikä hänkään (tietääkseni) ole. Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Sanoin eilen, etten tahdo jatkaa enää yhdessä, mutta mulla on vielä tunteita häntä kohtaan...
N28
Kommentit (27)
Provo.
Mutta ihan tiedoksi, muakin on pannut ainakin sata naisen kanssa naimisissa olevaa miestä. Siinä teille perspektiiviä.
T.homomies.
Provoaloitus päättyy aina allekirjoitukseen Njakeksittyikä
Miehellä voi olla HIV -vaikka hän olsi ollut parisuhteessa naisen kanssa, (-Tai harrastanut seksiä naisen kanssa vain yhden yön suhteessa ilman sen kummempaa suhdetta). Toiseksi miehesi voi olla yhtä hyvin biseksuaali tai ollut vain utelias biseksuaali.
Mutta mikään näistä ei tietenkään poista sitä, että teillä lienee erilainen arvomaailma, jos sinä et voi lainkaan hyväksyä homoseksuaalisuutta. - Ainakin itselleni on tärkeää ja merkittävää se, että itselläni on pohjimmiltaan samantapainen arvomaailma kuin kumppanillani mutta tietenkään kaikista asioista ja ilmiöistä ei tarvitse olla samaa mieltä.
Mitäkö tekisin? No jos kumppani olisi itse sinut itsensä ja historiansa kanssa, niin arvostaisin sitä että hän ilm. itse -vaikkakin ohimennen- kertoi tai mainitsi asiasta, eikä yrittäny salata asiaa ja tai mahd. jopa kieltää koko asian ja sitten myöhemmin olisi saanut kuulla asiasta joltain toiselta.
Ja jos edelleen kumppanini vaikuttaisi monin tavoin hyvältä, niin antaisin anteeksi / hyväksyisin hänet sellaisena kuin hän on nyt, enkä tuomitsisi häntä hänen historinasa perusteella.
Uskovainen mies
Provoksi minäkin tuon luokittelen. Itse olin tyytyväinen bi-poikaystävääni. Hän oli käynyt syvällisesti itsensä kanssa seksuaalisuutensa läpi. Hän oli sinut ja sujut sen kanssa. Siksi seksi oli hyvää, helppoa eikä siihen liittynyt tabuja. Vahinko, että tiemme erosivat ulkomaille muuton myötä.
Mua ei haittaisi, mutta kyllähän tuosta keskustelua syntyisi, mutta ei negatiivisessa mielessä. Omalla kohdalla mies saattaisi vaikuttaa silmissäni jopa kiinnostavammalta kuin ennen! Olen nainen, lähellä 60 v ja ollut 30 v naimisissa mieheni kanssa, ja todellisuudessa tälläinen yllätys ei olisi mahdollinen. Olemme kertoneet toisillemme parisuhdetaustamme suurpiirteisesti, mutta mielestäni entisiä kumppaneita kohtaan on huomaavaista, että kaikkia asioita ei kerrota uudelle kumppanille, esim. eron perusteellisiä syitä ei tarvitse enää puida pohjia myöten. Antaa vanhojen asioiden olla, jos ne eivät vaikuta enää nykyisyyteen millään lailla. Itse olen bi-henkinen, ja on ihan kivaa lähteä vaikkapa terassille miehen kanssa, kattelemaan vähäpukeisia naisia...
Siis onko jokaisella biseksuaalisella HIV!?
Noniin. Ei auta nyt muu kun olla mustasukkanen myös miehistä, joille miehesi juttelee.
Vierailija kirjoitti:
Minä en jatkaisi suhteessa. Tunteet miestä kohtaan kyllä katoavat ajan myötä, mutta tieto tuosta ei koskaan katoa, jos jatkatte. Ja testeissä kävisin pikimmiten.
Käy myös apinarokkotestissä. Sitä on aika paljon perärööörimiehissä.
Raamattu sanoo, että homoseksuaalisuus on iljetys, ja homomiehet tulee kivittää. Nykyinen maailma on siis muuttunut tästä, mutta lähtökohtaisesti jos mieheni olisi homo, hän olisi sillä sekunnilla entinen mieheni.
Jeesus itkee puolestasi tänä iltana...
Hyi olkoon, kengän kuva perseelle homohommista vaikka ne olisi tapahtuneet nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Mutta ihan tiedoksi, muakin on pannut ainakin sata naisen kanssa naimisissa olevaa miestä. Siinä teille perspektiiviä.T.homomies.
Eikö tuo jatkuva homoilu ole raskasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Mutta ihan tiedoksi, muakin on pannut ainakin sata naisen kanssa naimisissa olevaa miestä. Siinä teille perspektiiviä.T.homomies.
Eikö tuo jatkuva homoilu ole raskasta?
Kyllä se välistä ihan työstä käy. Kirjaimellisesti "kakkos" duuni
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Mitä siitä? Eli miksi laitoit tällaisen viestin?
Yhtälailla hetero mies voi vaikka pettää sua naisen kanssa, ja voisit saada siltä HIVin. Ja tuskin hänellä on mitään hiviä, jos hän on ollut pitkäaikaisessa suhteessa miehen kanssa sen enempää kuin kenelläkään muullakaan pitkäaikaisessa suhteessa olevalla. Ja itse olen bi nainen, niin kuulostaa tosi oudolta sinun asenne, ketään miestä kenen kanssa olen seurustellut ei ole haitannut että minulla on aiemmin ollut tyttöystäviä. Ainoa missä miehesi teki väärin, oli että hän ei kertonut asiasta aiemmin, koska ymmärrän että siitä voi tulla vähän hämmentynyt olo/vie luottamusta jos jotain puolta itsestään kumppani on salannut vuosia ja voi tulla olo että mitäköhän muutakin se salaa. Mutta jos minun mieheni sanoisi olevansa bi, niin ei minua kiinnostaisi, sanoisin vaan että niin mäkin olen :D
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla hetero mies voi vaikka pettää sua naisen kanssa, ja voisit saada siltä HIVin. Ja tuskin hänellä on mitään hiviä, jos hän on ollut pitkäaikaisessa suhteessa miehen kanssa sen enempää kuin kenelläkään muullakaan pitkäaikaisessa suhteessa olevalla. Ja itse olen bi nainen, niin kuulostaa tosi oudolta sinun asenne, ketään miestä kenen kanssa olen seurustellut ei ole haitannut että minulla on aiemmin ollut tyttöystäviä. Ainoa missä miehesi teki väärin, oli että hän ei kertonut asiasta aiemmin, koska ymmärrän että siitä voi tulla vähän hämmentynyt olo/vie luottamusta jos jotain puolta itsestään kumppani on salannut vuosia ja voi tulla olo että mitäköhän muutakin se salaa. Mutta jos minun mieheni sanoisi olevansa bi, niin ei minua kiinnostaisi, sanoisin vaan että niin mäkin olen :D
Ja vielä tähän pitää lisätä, että mieheni kannattaa persuja, mutta häntä ei haittaa yhtään että olen bi ja hänellä on homokavereitakin (josta yhdestä näkee selvästi että on ihastunut häneen) ja hän käy välillä dtm:ssäkin kavereiden/minun kanssa ja kun kysyin äsken, hän sanoi että voi tulla minun kanssani kesällä prideen. Joten en tiedä miten hiton konservatiivinen pitää olla, jos kumppanin biseksuaalisuus haittaa xd
Aika provo tuo aloitus. Tiedän monta miestä jotka paneskelee miesten kanssa vaikka ovat naisen kanssa naimisissa. Tekevät sitä joko ilman lupaa tai sitten luvan kanssa. Muuten se HIV ei tartu ihan noin vain, tutustu faktoihin.
Provohan tämä, mutta sanonpa silti...
En olisi bi-miehen kanssa. En edes usko, että miehissä on aitoja bi-seksuaaleja, sellaiseksi itsensä luulevat ovat oman homoseksuaalisuutensa kanssa kamppailevia homoja.
Minä en jatkaisi suhteessa. Tunteet miestä kohtaan kyllä katoavat ajan myötä, mutta tieto tuosta ei koskaan katoa, jos jatkatte. Ja testeissä kävisin pikimmiten.