Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin työhön pienikokoinen sitten soveltuu?

Vierailija
23.05.2022 |

Kun taas haastattelussa tulee esille, että tämä ala on kyllä aika fyysistä. Olen kuunnellut tuota pas kaa jo vuosia, työ toisensa jälkeen. Nyt olen vaihtamassa alaa, mutta uudellakin alalla sai heti tuon kuulla. Ja suurin osa näiden alojen töistä ei kyllä ole sellaista mistä en selviäisi. Joten kertokaa nyt mikä olisi pienelle ihmiselle hyvä työ. En ole lyhyt, kuitenkin 164, mutta siro. Ja sille en mitään voi. Toimistotyöt varmaan, mutta en ole oikein niistä kiinnostunut.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohoojaksi!

Vierailija
2/43 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemään sellaisia pieniä työjuttuja ja hypähtelemään hassusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ne alat, joihin keskimittainen ja siro EI sovi. Eipä tulee mieleen muuta kuin ammattilaiskuulantyöntäjä.

Vierailija
4/43 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ne alat, joihin keskimittainen ja siro EI sovi. Eipä tulee mieleen muuta kuin ammattilaiskuulantyöntäjä.

Ammattilaiskoripalloilija, portsarinakin voisi olla aika epäuskottava.

Vierailija
5/43 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mieltä minäkin olen, mutta sano se niille setämiehille, ketkä tätä viljelee. Yksi työpaikka oli, mihin minut otettiin hyvin vastaan ja ei ollut mitään ongelmaa. Ja oikeasti rankkaa työtä. Siis tyyliin muuttomies. En halua ihan tarkkaan näitä aloja ja töitä täällä kertoa.

Ap

Vierailija
6/43 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 164 cm pitkä ole pieni, ennemmin keskipituinen nainen. Tuohon pituuteen saa jo suoraan sopivanmittaisia housujakin.

T N159, farkunlahkeen pituus max 30 tuumaa eli liki mahdotonta käyttää muita kuin pillilahkeita. Pidempien lahkeiden lyhennys ei onnistu, housujen yleinen istuvuus häviää.

Vierailija
7/43 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin puolet urastani puhelinasentajana. Joo, en jaksanut kaapelikeloja raahata, mutta lopulta työ sitten olikin enimmäkseen kytkentöjä ja niissä pienikätisyydestä oli usein hyötyä. Kun hain sitä paikkaa amiksen jälkeen, työnjohtaja katsoi pitkään ja sanoi sitten, ei tässä paperissa kyllä sanota, että pitäisi olla mies.

Minun jälkeeni moni muukin asentaja-nainen sai töitä.

Viimeiset ajat olivatkin päätetyötä, nykyisin enemmän tehdään ohjelmoimalla kuin kiipeämällä pylvääseen monen ns. miehisen alan töitä.

Ja olen 157 senttiä pitkä. Ei kukaan vahingossa laittanut minun kenkiäni jalkaansa, kun lähdettiin työmaalle.

Sano ap, että osaat nousta tikkaille tai korokkeelle, jos ei mihin pituus riitä. Meillä juuri oli remonttia talossa ja kylpyhuoneen kaakeloi nuori nainen, samaten maalarina oli naisia. Olivat ahkeria tekijöitä, eikä heillä venynyt ruokatauotkaan niin pitkiksi kuin miespuolisilla remontoijilla.

Vierailija
8/43 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä vähän ärsyttää, kun en edes ole mikään ihan lyhyt. Mutta sirouden takia pidetään pienenä ja kai jotenkin avuttomana. Mutta jos hakeutuisin vaikka hoitoalalle, tuskin sanottaisi mitään, vaikka fyysistä se on sekin. Ja en ole edes mihinkään raskaaseen raksahommaan hakeutumassa. Vaan tyyliin putkimieheksi. Ja pienestä koosta on myös hyötyä, kun mahtuu joka paikkaan. Ja älyllä pärjää pitkälle. Tunnen erään todella pitkän ja ison miehen tuolta alalta. Onhan siitä varmaan hyötyä, mutta on hänellä terveysongelmiakin. Selkä ei kestä yhtään jne.

Ap

Vierailija
9/43 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisiksi.

Vierailija
10/43 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävittäjälentäjäksi. Cruisen Tomppakin pärjäsi.

Vierailija
11/43 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisiksi.

Olisin joskus halunnut poliisiksi, mutta silloin oli vielä pituusraja.

Vierailija
12/43 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Esim trukkikuskin työ on raavaiden ihmisten työ, laihat käyttäkööt pumppu kärryä. Jne...

Vierailija
13/43 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huomattu on. 150 cm ja erittäin hoikka = et kelpaa edes rappusiivoukseen.

Vierailija
14/43 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkölaitokselle sulakkeeks...?

Vierailija
15/43 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC-pöntön pesijäksi.

Vierailija
16/43 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuohoojaksi!

Etäisyys on kohdallaan, mutta on työturvallisuusriski.

Tontuksi.

Vierailija
17/43 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Esim trukkikuskin työ on raavaiden ihmisten työ, laihat käyttäkööt pumppu kärryä. Jne...

Tietenkin trukki on tarkoitettu lihaville. Heillähän on selkä kipeä sen ison mahan vuoksi ja jalatkaan ei oikein kestä ylipainoa.

Vierailija
18/43 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te pienikokoiset naiset, siro on kaunista, älkää vähätelkö itseänne.

M183

Vierailija
19/43 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä

Vierailija
20/43 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea käymään kuntosalilla ja harjoittele vähän. Sen jälkeen voit sanoa haastattelijalle: "Teen punttisalilla penkkiä X:llä kilolla, kyykkyjä Y:llä kilolla ja maastavetoja Z:lla kilolla, joten ihan varmasti kyllä selviän fyysisestä työstä."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä