Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin työhön pienikokoinen sitten soveltuu?

Vierailija
23.05.2022 |

Kun taas haastattelussa tulee esille, että tämä ala on kyllä aika fyysistä. Olen kuunnellut tuota pas kaa jo vuosia, työ toisensa jälkeen. Nyt olen vaihtamassa alaa, mutta uudellakin alalla sai heti tuon kuulla. Ja suurin osa näiden alojen töistä ei kyllä ole sellaista mistä en selviäisi. Joten kertokaa nyt mikä olisi pienelle ihmiselle hyvä työ. En ole lyhyt, kuitenkin 164, mutta siro. Ja sille en mitään voi. Toimistotyöt varmaan, mutta en ole oikein niistä kiinnostunut.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollu taksihommissa 167senttisenä, toki vaativimmat invakyydit jätin seuraavalle kun ei pysty pyörätuoliasiakasta raahaa rappusissa, siksi olin mielummin yövuoroissa, invat kulkee päivisi.

Nyt virittelen tietokoneita uudelleenmyyntiin iha freelancerina fiilispohjalla, oravanpyörä on hullun hommaa.

Vierailija
42/43 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä hait, ap? On aika heikkoa kehittää tuollainen aloitus ja jättää mainitsematta olennainen.

Jos lukee viestejä, sieltä selviää ihan tarpeeksi. Hain koulutuspaikkaa, sehän se tässä outoa onkin. Alojani en halua kertoa ihan tarkkaan, menee liian tunnistettavaksi. Mutta sanotaan vaikka että hakisin putkiasentajan koulutukseen, vähän vastaava oli. Ja olen kuitenkin tehnyt myös sitä oikeasti fyysistä työtä, tyyliin muuttomies.

Niin, kai se pitäisi lihottaa itseään 20-30kg, että kelpaisi "miesten töihin" Tuskin olisin yhtään sen vahvempi tai paremmassa kunnossa, päinvastoin.

Joo, läski etenkin päässä ja keskiruumiissa edistää työllistymistä. Siksihän nuo keilapalloa muistuttavat tikkuraajaukot on kaikki työelämässä eikä kaljabaarissa aamusta iltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putkiasentajan työ on kyllä aika raskasta, että aika huono vertauskuva. Ei sillä etteikö siinä(kin) työssä siro nainen pärjäisi.

Raskaampaa kuin vaikka se muuttomiehen työ? Mihin pystyisin myös. Päivästä toiseen siis tein vähän vastaavaa hommaa, jopa 16h vuoroja. Ei loppunut kunto kesken, ei myöskään voima. Koska kyllä sitä on apuvälineitä keksitty, niinkuin nokkakärryt. Sellaisen kanssa on kaverin kanssa tuotu pesukone 3 kerrokseen ja vanha kone alas. Harva mieskään sellaista yksin raahaisi.

Toki on joitakin töitä mihin en pystyisi, mutta harvassa ne on. Ja niihin en edes hakeudu. Ja turha leimata koko ala sillä etten mihinkään työhön siellä pystyisi. Edes raksahommat ei ole kaikki sitä samaa. Ehkä putkari oli huono vertaus siinä, että siellä ei ihan niin laajasti ole eri työtehtäviä. Yhden putkarin tunnen, hyvinkin ylipainoinen ja hyvä jos itsensä jaksaa raahata mihinkään. Mutta niin, onhan se mies.

Ap