Yksi poika haukkui mua yläasteella jatkuvasti jalkojeni koosta (kengät kokoa 40), nyt näin sen tyttärensä kanssa
Sovittivat kenkäkaupassa koon 40 hyllyltä kenkiä. Tyttö oli ehkä n. 13 v. Menin tarkoituksella lähelle ja moikkasin tätä isää, hymyilin kenkiä sovittavalle tyttärelle ja sanoin 'kivat kengät'.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isien pahat teot löysi sitten edestään, heh. Mahtoiko mies huomata piikin?
Tuskinpa. Eihän noi kiusaajat jälkikäteen muista mistä ovat kiusanneet. Eivät välttämättä edes muista, että tota tyyppiähän mä kiusasin vuosikausia.
Siinä vaiheessa, kun kiusaaja on ottanut ison asuntolainan niin kiusattu voi soittaa työnantajalle. Osa on esim. lapsiin liittyvässä työssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, joka ei näe tuossa mitään kiusaamista? Jos mennään syvemmälle, niin näen siinä pikemminkin tilaisuuden opettaa aikuiselle ihmiselle, että kiusaaminen, vaikka kuinka pienenä ja viattomana sen itse näkisi, jää kiusatun mieleen, ja voi napsahtaa omaan nilkkaan pitkienkin aikojen päästä. Mies voisi siis opettaa nyt tyttärelleen, että kiusaaminen on aina väärin. Toisen ulkoisten ominaisuuksien vuoksi erityisen väärin.
Kiusaamisesta ei saa ikinä tehdä normaalia tapaa sillä ajatuksella, että kasva aikuiseksi ja unohda. Se, joka ei ole ikinä tullut kiusatuksi, ei sitä tietenkään voi käsittää.Me kaikki tiedämme, ettei tytön kengät olis kiinnostanut hevon peetäkään ap:ta, jos kyse ei olisi ollut näpäytyksestä isälle.
Kuinka moni ventovieras teille tulee kommentoimaan teidän kenkäostoksia? Aika harvoin...
Mistä ap tietää mitä se tyttö joutuu koulussaan kestämään? Tuollainen ystävälliseksi naamioitu kommentti on voinut osua arkaan paikkaan, vaikka kuinka ap olisi yrittänyt esittää neutraalin ystävällistä. Ei yleensä vittuiljat siihen kykene. Lapsi on todennäköisesti poiminut vuorovaikutustilanteesta jotain.
Nämä uhrit ovat niin itsekeskeisiä minäminäminä-ihmisiä. Pää syvällä omassa persauksessa, eikä kiinnosta yhtään, jos joku viaton ulkopuolinen joutuu tulilinjalle.
Kuule kun se 40 ei oikeasti ole iso. Mene vaikka yläkouluun katsomaan, tytöillä 40 on nykyään yleisempi kuin 38.
Niin kyllähän kiusaamisen uhrin tulisi ottaa ilkut ja haukut hiljaa vastaan ja antaa sitten olla. Naurettavaa ettei anneta kiusaajan kiusata rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö tulee joskus kirjoittamaan tänne samanlaista valitusta kiusaamisesta.
Mitä jos vaan koittaisitte päästä yli vanhoista asioista...? Tämä alkaa jo olemaan naurettavaa kun te kiusaamisesta valittavat olette itse kiusaajia.
Ahaa. Ketä ja miten minä olen kiusannut? Miten ihmeessä tuo tyttö olisi tulkinnut tavallisen arkisen kehun kiusaamiseksi?
Ap
Me tiedämme että sun "kivat kengät" oli täyttä paskaa. Se ei ollut vilpitön kehu. Me tiedämme sen, joten miksi yrität esittää, ettet toiminut väärin? 13-vuotias tyttö on todella epävarmassa iässä ja ottaa kaiken itseensä ja sinä menet siihen vittuilemaan isälle tyttärensä kustannuksella. Voisitko ,aikuinen eukko, enää yhtään alemmas vajota?
Jahhas, koulukiusaaja itse paikalla. Onko alkanut pelottaa että saat joskus vielä takaisin? 😅
Ei traumoja näin hoideta. Pääset elämässä eteenpäin antamalla kiusaajillesi anteeksi eikä niin että annat tapahtuman katkeroiduttaa loppuelämäksi. Anteeksianto on sinulle itsellesi ja paremmalle loppuelämälle.
T. Koulukiusattu koko oppivelvollisuuden ajan
Oon nainen ja mun kengänkoko on 42. Onneks ei ole siitä kiusattu koskaan, mutta muista syistä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei traumoja näin hoideta. Pääset elämässä eteenpäin antamalla kiusaajillesi anteeksi eikä niin että annat tapahtuman katkeroiduttaa loppuelämäksi. Anteeksianto on sinulle itsellesi ja paremmalle loppuelämälle.
Mitä tuossa muka oli väärää mitä aloittaja teki? Hän vain morjesti kiusaajaansa, ei suoraan sanonut mitään. Jos kiusaaja edes tajusi piikin, niin hyvä on.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa. Kiusaaja kirjoittaa noin. Tietysti kiusaaja toivoo että tekonsa unohdetaan ja annetaan anteeksi. Ihan parasta on kun saa joskus antaa takaisin 🤗
Vierailija kirjoitti:
Jäättekö te jotkut ikuisiksi ajoiksi peruskoulun tapahtumiin vai mitä ihmettä? Miksi annat jonkun höhlän lapsen vieläkin vaikuttaa sun elämään? Se on mennyt eteenpäin ja kasvanut aikuiseksi, mene ja kasva sinäkin.
No älä puhu aiheesta josta et tiedä yhtään mitään juurikin tommoset ovat iso ongelma! Mene sinä ja opiskele aiheesta ennen kuin avaat ison tyhmän sanaisen arkkusi!
Kiusaajat täälläkin alapeukuttelee kommentteja ,taitaavat vieläkin jatkaa aikuisiällä sitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa muka oli väärää mitä aloittaja teki? Hän vain morjesti kiusaajaansa, ei suoraan sanonut mitään. Jos kiusaaja edes tajusi piikin, niin hyvä on.
Aloittaja todennäköisesti halusi jutella kiusaajansa kanssa vain sen takia, koska halusi tämän muistavan, että tämä kiusasi häntä vuosia sitten. Tyttären kengän koot olivat "hyvä" näpäytyksen aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa. Kiusaaja kirjoittaa noin. Tietysti kiusaaja toivoo että tekonsa unohdetaan ja annetaan anteeksi. Ihan parasta on kun saa joskus antaa takaisin 🤗
Itseäsi se vaan vahingoittaa. Huomaa, että teidän viholliset on kiusaajienne lisäksi niitä, jotka ovat oppineet käsittelemään asiat ja elävät nyt vapautuneena vihan ja katkeruuden ja kaunan taakasta. Ette kestä sitä.
Ohis
No jos oikeesti olisit et sä muille sanoisi että yritä päästä yli kun tietää miten hankalaa se voi olla kun ihmiset jokainen on erilaisia. Sitä että tuntuu vähän että päätit tulla trolllaamaan tänne etkä antamaaan oikeas mielipidettäsi. Tunnen monta joita ei enää vaivaa kiusaaminen vaikka kiusattu ja itseä taas vaivaa. He eivät olisi noin kpeitä sanomaan että no etpå kestä kun mä pääsin yli. Hah salli minun nauraa tyhmälle provollesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tiedämme aloittajan koston motiivin. Ei hän nähnyt ihania kenkiä ja halunnut ilahduttaa nuorta tyttöä kivalla kommentilla. Ei. Tuo oli vittuilua. Puhdasta sellaista. Olkoonkin (ja tästä edes jotain pisteitä ap:lle) että yritti lausua kommenttinsa sarkasmitta.
Tärkeintä oli tässä näpäyttää lapsen isälle lapsensa kustannuksella. Säälittäväähän se on.
Vierailija kirjoitti:
13 v ja 40 numeron kenkä, no en usko! Mistä niin tarkkaan tiedät mitä kokoa sovitti?
Tytöt kasvaa eri tahtiin ja omallani 11-vuotiaalla on kengänkoko 39/40. On luokkansa pisimpiä tyttöjä, mutta ainakin yksi on pidempi. Riippuu niin kehityksestä ja itselläni kun menkat alkoi 12-vuotiaana niin olin luokkani pisimpiä, vaikka lopulta taisin jäädä lyhyimmäksi aikuisena. Ei se ikä kerro mitä kokoa käyttää, vaan pituus.
Olin oikeassa provoilijasta ja alapeukuttelee vaan. Menes hankkimaan elämä.
Ihan oikein teit "naljaltuasi kivoista kengistä".Niin olisin minäkin tehnyt vastaavassa tilanteessa.
Todistat vaan minut aina olevan oikeassa kun alapeukutat provoilija :) hahaha
Olisit haukkunut vielä päälle ja näyttänyt todellisen luontosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, joka ei näe tuossa mitään kiusaamista? Jos mennään syvemmälle, niin näen siinä pikemminkin tilaisuuden opettaa aikuiselle ihmiselle, että kiusaaminen, vaikka kuinka pienenä ja viattomana sen itse näkisi, jää kiusatun mieleen, ja voi napsahtaa omaan nilkkaan pitkienkin aikojen päästä. Mies voisi siis opettaa nyt tyttärelleen, että kiusaaminen on aina väärin. Toisen ulkoisten ominaisuuksien vuoksi erityisen väärin.
Kiusaamisesta ei saa ikinä tehdä normaalia tapaa sillä ajatuksella, että kasva aikuiseksi ja unohda. Se, joka ei ole ikinä tullut kiusatuksi, ei sitä tietenkään voi käsittää.Me kaikki tiedämme, ettei tytön kengät olis kiinnostanut hevon peetäkään ap:ta, jos kyse ei olisi ollut näpäytyksestä isälle.
Kuinka moni ventovieras teille tulee kommentoimaan teidän kenkäostoksia? Aika harvoin...
Mistä ap tietää mitä se tyttö joutuu koulussaan kestämään? Tuollainen ystävälliseksi naamioitu kommentti on voinut osua arkaan paikkaan, vaikka kuinka ap olisi yrittänyt esittää neutraalin ystävällistä. Ei yleensä vittuiljat siihen kykene. Lapsi on todennäköisesti poiminut vuorovaikutustilanteesta jotain.
Nämä uhrit ovat niin itsekeskeisiä minäminäminä-ihmisiä. Pää syvällä omassa persauksessa, eikä kiinnosta yhtään, jos joku viaton ulkopuolinen joutuu tulilinjalle.
Kuule kun se 40 ei oikeasti ole iso. Mene vaikka yläkouluun katsomaan, tytöillä 40 on nykyään yleisempi kuin 38.
Sinähän et tiedä (eikä ap) mitä se tyttö omassa piirissään joutuu kokemaan. Et tiedä vaikka hän olisi luokkansa isoimpijalkaisia, jolloin ei lohduta yhtään, että "yläkoululaisilla jossain" tuo on ihan normaali koko. Ei lapset asiaa noin näe.
Ja huomioitavaa myös, että ap arvioi tytön n. 13-vuotiaaksi, mutta lasten ja nuorten ikää on vaikea arvioida. Eihän sitä tiedä vaikka olis 11-15 v.
Me tiedämme että sun "kivat kengät" oli täyttä paskaa. Se ei ollut vilpitön kehu. Me tiedämme sen, joten miksi yrität esittää, ettet toiminut väärin? 13-vuotias tyttö on todella epävarmassa iässä ja ottaa kaiken itseensä ja sinä menet siihen vittuilemaan isälle tyttärensä kustannuksella. Voisitko ,aikuinen eukko, enää yhtään alemmas vajota?