Yksi poika haukkui mua yläasteella jatkuvasti jalkojeni koosta (kengät kokoa 40), nyt näin sen tyttärensä kanssa
Sovittivat kenkäkaupassa koon 40 hyllyltä kenkiä. Tyttö oli ehkä n. 13 v. Menin tarkoituksella lähelle ja moikkasin tätä isää, hymyilin kenkiä sovittavalle tyttärelle ja sanoin 'kivat kengät'.
Kommentit (91)
Isien pahat teot löysi sitten edestään, heh. Mahtoiko mies huomata piikin?
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. Eihän noi kiusaajat jälkikäteen muista mistä ovat kiusanneet. Eivät välttämättä edes muista, että tota tyyppiähän mä kiusasin vuosikausia.
Olitpa ilkee. Kostit isän teot, viattomalle tyttärelle.
13 v ja 40 numeron kenkä, no en usko! Mistä niin tarkkaan tiedät mitä kokoa sovitti?
Vierailija kirjoitti:
Ai sinusta "kivat kengät" on kiusaamista?
Onneksi olet päättänyt irti ja jatkanut elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun tarkoitus on kyllä ilmiselvä. Siis muille kuin ilmeisesti sinulle.
Vierailija kirjoitti:
13 v ja 40 numeron kenkä, no en usko! Mistä niin tarkkaan tiedät mitä kokoa sovitti?
"Sovittivat kenkäkaupassa koon 40 hyllyltä kenkiä."
1980-luku soitti ja haluaa nolostelunaiheensa takaisin.
N41 (kengänkoko), ei hävetä ja miksi pitäisi?
Eli halusit kostaa isän teot tyttärelle. Hyvin menee. Terve ihminen olet. Kiusaaja sinäkin.
Kuka muistelee vielä parinkymmenen vuoden päästä jotain kengistä naljailua
Vierailija kirjoitti:
Hyvin voi olla, mielestäni mun tyttärellä tuossa iässä oli jo melkein sen kokoinen jalka kuin nyt 17-vuotiaana (jalka ei ole kasvanut ainakaan pariin vuoteen) ja hänellä on kengät kokoa 41.
Eräs poika kiusasi sinua isoista kengistä yläasteella, sä päätit "kostaa" asiasta vuosia myöhemmin tämän tyttärelle
Kaikkea ihmepaskaa sitä ihmiset viitsiikin hautoa mielessään. Mene hoitoon puhumaan jalkatraumastasi, ei toi ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ethän sinä oikeasti pitänyt kenkiä kivoina, vaan yritit vihjata että ne ovat isot. Olet siis samanlainen kiusaaja kuin tytön isä. Häpeä. Kiusaaja.
Ei takuulla tajunnut sun piikkiä, otti varmaan aitona kehuna. Eikä edes muista koko kiusaamista, jos muistaa sun olemassaoloa ollenkaan. Todennäköisesti siis mietti, että onpa ystävällinen, jotenkin vähän tutun oloinen mutta täysin vieras täti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. Eihän noi kiusaajat jälkikäteen muista mistä ovat kiusanneet. Eivät välttämättä edes muista, että tota tyyppiähän mä kiusasin vuosikausia.
Mä en ollut kiusaaja vaan pikemminkin kiusattu, ja en tunnistaisi enää edes vanhojen luokkakavereiden naamoja.
Ap, olet lapsellinen ja kehittymätön!
Jäättekö te jotkut ikuisiksi ajoiksi peruskoulun tapahtumiin vai mitä ihmettä? Miksi annat jonkun höhlän lapsen vieläkin vaikuttaa sun elämään? Se on mennyt eteenpäin ja kasvanut aikuiseksi, mene ja kasva sinäkin.
Kivat kengät mutta aika isot!