Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syysi, miksi et ole tehnyt jo aikoja sitten energiainvestointeja?

Vierailija
23.05.2022 |

Meillä kaikki tehty, on remontoitu talo ja mökki, niissä 3xilpit, yksi sähköauto, aurinkopaneelit, uusittu energiatehokkaiksi kodinkoneet jne. Ihmettelen valitusta hintojen noususta, koska faktat tästä on ollut tiedossa vuosikausia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olin kaukaa viisas ja ostin alunperin energiatehokkaan asunnon niin ei tarvitse erikseen korjausinvestointeja tehdä.

Vierailija
2/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla siellä jo konupulllo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla siellä jo konupulllo.

Sayiiidikapseli.

Vierailija
4/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuloilla ei tehdä yhtään mitään investointeja. Kädestä suuhun, kunhan hengissä pysyn.

Vierailija
5/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoliitos kunna vesi-ja jäteverkkoon kustansi 20000 e. Öljylämmityksen vaihto ja öljysäiliön sinetöini ym maksaa 15 000 e. Olen leski ja eläkkeeni sairaanhoitajan ammatista on n 1400 e netto kuussa. Kun sästeliäästi käyttää energiaa niin rahat riittää, Lisäremppihin  ei riitä.

Vierailija
6/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme sosialistisessa Suomessa jossa valtio vie ihmisten rahat veroina. Luotankin siihen että valtio minulta ottamilla rahoilla tekee nuo asiat puolestani.

Vierailija
7/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään luonnonsuojelun eteen. Valtiovalta hoitakoon asian. Ei kuulu minulle.

Vierailija
8/8 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn auton ja lopetan töiden tekemisen heti kun asunto on maksettu. Sitten kelpaa pötkötellä tuilla energiatehokkaasti kotona. Eikä haitta ne karenssitkaan sen verran on rahulia säästössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi