Savonlinnan muikkuterassi - kokemuksia?
Toispaikkakuntalainen tässä kyselee: Onko oikeasti hyvät muikut (verrattuna esim. toreilla myytäviin annoksiin) ja annokset? Onko kovin arkista syötävää vai voisiko ajatella, että ruokailemalla siellä voisi juhlistaa jotain pienimuotoista? Maisemat ainakin nettisivujen mukaan upeat, mutta onko tosiaan enempi arkinen vai "hieno" ravintola? Käydäänkö siellä vain nopeasti syömässä vai voiko istua iltaa pitempäänkin? Pitääkö varata pöytä etukäteen?
Kommentit (21)
Ei myydä ulukopaikkakuntalaisille.
Luin otsikon väärin, arvannet miten se minun kieroutuneessa mielessäni näyttäytyi.
Mulkkuterassi-ketju poistui ripeään. Miksi?
Ap tuli toiveikkaana katsomaan vastauksia.
Kiva, että annoin vitsiniekoille aiheen.
Mutta olisikos jollain muulla kommentoitavaa? Esimerkiksi sellaisella, joka on tuolla käynyt.
Ap nostaa vielä, josko jollain kävijällä olisi kertoa kokemuksia.
Luin väärin ja poistun. Mulkkuterassi kuullosti kiinnostavalta, joskin savolaisuus hiukan himmensi.
Lapsena käytiin monta kertaa, kun sukulaisia asui Savonlinnassa. Lankkumuikut ainakin silloin tosi hyviä ja maisemat hienot
Vierailija kirjoitti:
Luin otsikon väärin, arvannet miten se minun kieroutuneessa mielessäni näyttäytyi.
Minä taisin lukea sen samoin :'D i oli minun silmissäni l
Kalastajan kojulla paremmat muikut, mutta seurahuoneella paremmat maisemat. Kyllä sinne mun mielestä voi juhlapäivänäkin mennä juhlistamaan.
Kalastajan kojulla paremmat muikut, mutta seurahuoneella paremmat maisemat. Kyllä sinne mun mielestä voi juhlapäivänäkin mennä juhlistamaan.
Ai niin... Voi siellä kauemminkin istuskella ja kannattaa varata pöytä jos teitä on enemmän tai varsinkin heinäkuussa.
Kävin n. 20 vuotta sitten. Tykkäsin.
Savonlinnassahan on kaksikin suosittua muikkupaikkaa, tuo mainittu Hotelli Seurahuoneen terassi ja torilla Kalastajan koju. ihan hyviä muikkuja ovat.
Oma kokemus on, että Savonlinnan parhaat muikut.
Toiset sanoo kalastajan kojun olevan parempi, mutta itse menen mielelläni aina tuonne yläilmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Samasta syystä.
Käynyt oon joskus noin 10 v sitten, silloin oli hyvät muikut. Maisema oli hieno! Etenkin oopperajuhlien aikaan illalla kannattaa varata, ja seurueelle varmaan muunakin aikana.
Saatiin porttikielto, kun mieheni näytti oman muikkunsa huutaen, että on suurempi kuin tarjoiltavat muikut.
Ihanat näkymät, ja maukkaat muikut! Joka kesän must kohde, eli suosittelen.
Pakkasesta paistavat vanhalla härskiintyneellä öljyllä. Maistuvat huonoilta ranskalaisilta.