Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ovulaatio tapahtua vaikka ovistesti ei näytä plussaa?

Vierailija
12.10.2006 |

Eli sunnuntaina ja maanantaina oli alavatsa nippailuja ja kipuja. Näinä päivinä sain melkein yhtä vahvat viivat testiin; tosin kontrolliviiva taisi olla himpun verran testiviivaa tummempi. Ja tiistaina siinä testissä ei näkynyt enää kuin ihan himmeä viiva.

Eli olisinko kuitenkin voinut ovuloida? Onko kukaan ovuloinut vaikkei testi sitä ihan varmasti osoittanutkaan?

Yksi lapsi minulla on jo; 2v. Ja itse olen 27 ja kuukautiskierto on säännöllinen. Ja eka raskaus alkoi suht helposti joten nyt tuntuu hassulle etten enää ovuloisikaan.

Niin ja testit tilasin netistä. Mammaksi-sivuilta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntai aamuna, haaleahko viiva+limat tulivat. limaa tuli kokopäivän vessareissuilla, illalla tasavahvat viivat ja aamuyöllä alkoivat kovat vatsakivut, jotka olivat aamuun mennessä laantuneet pieneksi jomotuksessa(noin 3h aikana), maanantaina arkuutta alamahalla lähinnä liikkuessa. Lämmöt sunnuntaina 36,3 ja maanantaina 36,4 aloitin myös terolutit maanantaina. Eli nyt kysymys, että tapahtuikohan ovis tuolloin maaanantain ja sunnuntain välisenä yönä vai kenties vasta maanantain-tiistain aikana?maanantai aamuna tikkuun tuli enää haalea viiva. mitä olette kanssa ihmiset mieltä?lähinnä vaan ajattelen että menikö myttyyn koko kierto koska maanantaina ei ollut mahdollisuutta " treffata" miehen kanssa vällyjen välissä, vai riittääkö viikonlopun pöllytykset?

Vierailija
2/9 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt jo ohi koko ovis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(samassa kierrossa siis), enkä silti saanut ovistestiin viivaa... Nämä siis varmistettiin ultralla.

Vierailija
4/9 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tikuttelin useampia kiertoja, kun kierto oli sekaisin imetyksen lopettelusta. Ei yksikään kierto antanut sellaista tulosta kun kuvittelin, että ensin ilmestyisi heikkoja plussia, voimistuen, ja sitten selvä plussa, joka häviää saman tien. Saattoi olla kiertoja, joissa oli vuorotellen negoja ja plussia ja sitten huippu, yhdessä kierrossa tuli vahva plussa neljä päivää putkeen.

Tulin raskaaksi kierrosta, jossa tikutin, eikä mittariin tullut kertaakaan edes kunnolla heikkoa plussaa. Perjantaina tikuttelin vielä, eikä se näyttänyt niin mitään, vaikka sen pitäisi reagoida 36-48 h ennen munasolun irtoamista.(Sitten tikut loppui, mutta ei vaikuttanut lopputulokseen,) lauantaina ovuloin mielestäni täysin selkeästi, joskin lämmöt nousi vasta maanantaina, joten on voinut tapahtua sunnuntainakin. Mutta mielestäni tikut eivät reagoineet mitenkään silloin kuin niiden ohjeiden mukaan olisi pitänyt reagoida ja nyt raskaana kuitenkin ollaan.

Joten tuosta kokemuksesta luottaisin omaan kropan tuntemukseen, se turhien negojen tuijottelu otti ainakin mulle luonnon päälle.

Vierailija
5/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pitkään yritystä? oletko muissa kierroissa tikutellut/saanut plussaa ovulaatiotestiin? Itse testaan aconin testeillä ja jos on ovulaatio siinä kierrossa saan selvän plussaan, mut tässä kierrossa ei plussaa ole tullut, eikä ole oireitakaan, joten en varmaan ovuloi nyt :( eli voi olla sullakin nyt ovuloimaton kierto. Tuleeko sulle muita ovulaatio-tuntemuksia, lima, nippailut yms...

Ei tästä nyt tainnu sulle paljon apua olla, mut samassa veneessä ollaan, mekin ollaan toista jo yritetty noin vuosi tuloksetta, kaiken pitäisi olla kunnossa mut ei vaan onnistu...

Vierailija
6/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole yritystä takana vasta kuin 5 kk, mutta halusin noilla testeillä vaan katsoa että kaikki olisi kunnossa enkä sitten saanutkaan bongattua tuota ovista. Nyt on eka kierto kun tikuttelen ja silloin kun tuo testiviiva oli lähes yhtä tumma kuin kontrolliviiva, niin tunsin alavatsassa nipistelyä ja kipuilua jonkin verran. Noista limoista minä en tiedä yhtään mitään. Tuleeko ovulaation aikana limaa? Entä milloin on se ns. kuiva kausi? Yleensä minulla on tuossa kierron puolessa välissä alavatsa nippailuja ja sen olen itse tulkinnut ovulaatioksi joten siksi minusta kummaa olikin etten testin mukaan ovuloinut.

Nyt vaan pyörii koko ajan päässä että mikähän mussa on vikana ja harmittaa ettei aloitettu tota pikkukakkosen tekemistä aiemmin jos se ei nyt tässä tärppääkkään.

t. äiti04

Vierailija
7/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovuloimattomuutta?

t. äiti04

Vierailija
8/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovulaation aikana on limaisempi kausi, mut niitä limoja ei kaikilla esiinny niin selvästi, et voi olla vaikea bongata. kyl noi nippailut viittaisi ovulaatioon, kannattaa testailuja vain jatkaa, voi seuraavana päivänä jo näyttää plussaa. Joillakinhan ne testit näyttää plussaa vain muutaman tunnin, joten voi helposti mennä myös ohi. Kuivempi kausi alkaa taas kun ovulaatio on ohi. Mulla nämä oireet on hyvin selvät.

Itse olen nyt hakeutunut tutkimuksiin. Yleensä kyl ovuloin säännöllisesti, ehkä nyt on vain poikkeus-kierto. Epäilen et mulla luteaali-vaihe eli ovulaation ja seuraavien menkkojen väli on liian lyhyt ja siitä johtuu tämä tärppäämättömyys, mut katotaan mitä lääkäri sanoo. Esikoinen lähti ihan luomisti reilun puolen vuoden yrityksen jälkeen, mun nyt ei vain tunnu onnistuvan :(

Vierailija
9/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestin kirjoitti siis aisa2 :)