Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Kokemuksesi au pairina?*

Vierailija
22.05.2022 |

Missäpäin maailmaa?
Kokemuksena: positiivinen vai negatiivinen?
(Oletko itse ottanut au pairin kotiisi?)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan Saksassa au pairina ihanassa perheessä, joka piti minua perheenjäsenenä. Sunnuntaisin perheellä oli tapana retkeillä eri linnoissa ja kaupungeissa ja minä pääsin mukaan. Perheen isä oli viikot töissä toisella puolella saksaa ja äiti teki pitkiä työpäiviä. Pärjäsin kuitenkin hyvin 6 ja 8 v lasten kanssa. Minulla oli perjantait ja viikonloppu vapaata, koska perheen äitikin piti perjantait vapaata.

Tunsin silloin joitakin toisia au paireja ja muutamaa pidettiin täysin kotiorjana ja peloteltiin, että saa potkut, jos ei hiljaa vain hyväksy pompottamista ja orjan asemaa. Silloin kannattaa ehdottomasti vaihtaa perhettä. Olin itse au pairina ilman järjestöä, mutta järjestön kautta perheen vaihtaminen käy varmaan helpommin.

Vierailija
2/2 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinaan Saksassa au pairina ihanassa perheessä, joka piti minua perheenjäsenenä. Sunnuntaisin perheellä oli tapana retkeillä eri linnoissa ja kaupungeissa ja minä pääsin mukaan. Perheen isä oli viikot töissä toisella puolella saksaa ja äiti teki pitkiä työpäiviä. Pärjäsin kuitenkin hyvin 6 ja 8 v lasten kanssa. Minulla oli perjantait ja viikonloppu vapaata, koska perheen äitikin piti perjantait vapaata.

Tunsin silloin joitakin toisia au paireja ja muutamaa pidettiin täysin kotiorjana ja peloteltiin, että saa potkut, jos ei hiljaa vain hyväksy pompottamista ja orjan asemaa. Silloin kannattaa ehdottomasti vaihtaa perhettä. Olin itse au pairina ilman järjestöä, mutta järjestön kautta perheen vaihtaminen käy varmaan helpommin.

ap. Minä olen ollut myöskin au pairina Saksassa, kahdessa eri perheessä. Etenkin ensimmäinen perhe oli aivan ihana; toinenkin ihan o.k.. Englannissa olen ollut myöskin sekä Italiassa. Mukavia kokemuksia molemmat. Saksassa ja Italiassa tein sitten myöh. muitakin töitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä