Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla runsaat kuukautiset niukentuneet tai jopa kokonaan loppuneet minipillereitä käyttäessä, kuinka kauan pillereiden aloituksesta meni

Vierailija
22.05.2022 |

ennen kuin vuodot niukkenivat/loppuivat? Oliko heti ensimmäisellä kuukautiskierrolla vai vasta myöhemmin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä slinda ja tosi niukkaa tiputteluvuotoo oli ekasta kierrosta lähtien mutta vähän liiankin usein. Sitten sain ohjeeksi syödä liuskat putkeen ilman lumepäiviä ja nyt on mennyt kokonaan ilman vuotoja pari kuukautta. Toivon, että olisin kokonaan päässyt kuukautisista eroon.

Vierailija
2/4 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin. Aluksi kierto meni ihan sekaisin ja menkat tuli 2 viikon välein ja sitten harveni pikkuhiljaa ja n. vuoden käytön jälkeen loppuivat kokonaan ja nyt olen ollut vuosia ilman menkkoja, aivan ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhemmin. Aluksi kierto meni ihan sekaisin ja menkat tuli 2 viikon välein ja sitten harveni pikkuhiljaa ja n. vuoden käytön jälkeen loppuivat kokonaan ja nyt olen ollut vuosia ilman menkkoja, aivan ihanaa!

Muistatko kuinka kauan tuota kahden viikon välein tulevia vuotoja oli?  Itsellä juurikin tuollaista nyt pari ekaa kiertoa pillereiden aloituksen jälkeen ja kovasti toivon että alkaisi harventua ja niukentua vuoto.  ap.

Vierailija
4/4 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan