Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eturauhasen nautinnollinen stimulointi

Vierailija
22.05.2022 |

Onko paljon kokemuksia? Itse olen vasta lähiaikoina löytänyt tämän herkkupaikan. Tuo muuten ihan tajuttoman miellyttäviä tuntemuksia.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpekka!

Vierailija
82/103 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako levähdyspaikoilla dildoa peppuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostettiin tällänen lelu...

Eikö tällä onnettomalla kauppiaalla ole tullut vieläkään myyntiä edes sen vertaa, että olisi saanut jonkinlaisen oikean markkinointibudjetin? Tää jatkuva sissarkkinointi on sitten niin köyhää...

Vierailija
84/103 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasen stimulointi voi olla miehille todella nautinnollinen kokemus ja avata uusia ulottuvuuksia seksuaalisuuteen. Eturauhanen, eli "miehen G-piste," sijaitsee muutaman sentin päässä peräaukon sisäpuolella, ja sen stimulointi voi tuottaa syvempiä ja voimakkaampia orgasmeja kuin perinteinen peniksen kautta saavutettu huipentuma.

Kannattaa kokeilla ensin manuaalisesti, mutta eturauhasen hierontalaitteet ovat suunniteltu tätä varten ja tekevät hommasta helppoa. Muista käyttää runsaasti vesipohjaista liukuvoidetta ja edetä rauhassa.

Tämä ei ole pelkästään nautinnon asia, vaan hieronta voi myös edistää verenkiertoa ja ehkäistä eturauhasen ongelmia. Oletteko kokeilleet? Mitkä tuotteet tai vinkit ovat toimineet teille parhaiten? 😊

Vierailija
85/103 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen kontilla ja naiseni työntyy käyrällä anaali strap onilla pyllyyni. Voi luoja sitä sitä tunnetta, sitten lykkii että alkaa osumaan eturauhaseen. Silmissä sumenee ja mahtava hyvänolontunne kihelmöi päästä varpaisiin. Hän nai pyllyäni hitaasti ja rytmikkäästi, sitten tunnen että spermani lähtee liikkeelle. Uikutan suoraa huutoa ja spermani lentää kaaressa lakanoille. Sitten on minun vuoroni nuolla naaraani molemmat aukot ja välilihaa että hän saa monta orgasmia. Hän joskus panee minua vielä toisenkerran session aikana. Aivan mahtavaa touhua. M 38.

Vierailija
86/103 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet? Homoilua takana 40-vuotta, mutta kaikella huvilla hinta, pidätyskyky mennyt aikapäivää sitten.

T.conny

Vierailija
87/103 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän kanssa olen monta nautinnollista hetkeä viettänyt https://www.hotlips.fi/seksilelut/prostate-maxer-eturauhasen-stimulaatt…

Ton kun saa oikeeseen paikkaan niin alkaa kalusta kiimanesteet valumaan ja kroppa tärisee.

Miten sä saat sen tärisemään. Itse en ole vielä onnistunut. 

Vierailija
88/103 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eturauhasen stimulointi voi olla miehille todella nautinnollinen kokemus ja avata uusia ulottuvuuksia seksuaalisuuteen. Eturauhanen, eli "miehen G-piste," sijaitsee muutaman sentin päässä peräaukon sisäpuolella, ja sen stimulointi voi tuottaa syvempiä ja voimakkaampia orgasmeja kuin perinteinen peniksen kautta saavutettu huipentuma.

Kannattaa kokeilla ensin manuaalisesti, mutta eturauhasen hierontalaitteet ovat suunniteltu tätä varten ja tekevät hommasta helppoa. Muista käyttää runsaasti vesipohjaista liukuvoidetta ja edetä rauhassa.

Tämä ei ole pelkästään nautinnon asia, vaan hieronta voi myös edistää verenkiertoa ja ehkäistä eturauhasen ongelmia. Oletteko kokeilleet? Mitkä tuotteet tai vinkit ovat toimineet teille parhaiten? 😊

Pitääkö olla jonkinlainen homo, että tuntuu jossain?  Joskus yrittänyt ja aina tuntunut vähän samalta kuin paskalla käynti. Ei mitään vaikutusta. Seksuaalisuus ollut kaukana.

Vierailija
89/103 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, mahtavaa että otit tämän aiheen esiin ja vielä mahtavampaa että olet löytänyt sen pisteen! 🙌 Eturauhasen eli "miesten G-pisteen" stimulointi on monelle vielä aika tuntematon alue, mutta kun siihen uskaltautuu tutustumaan, niin se voi oikeasti avata täysin uuden tason nautinnollisuutta.

Itse löysin tämän puolen muutama vuosi sitten vähän uteliaisuudesta ajattelin että miksipä ei kokeilisi, kun aiheesta niin paljon puhutaan. Alkuun oli toki vähän totuttelua: kehon ja mielen pitää olla rentona, ja oikea väline (ja asenne!) tekee ison eron. Mutta kun löytyi hyvä anaalivibraattori ja oikea kulma, niin se ensimmäinen kunnon stimulaatio... voin vaan sanoa että tajunta meinasi räjähtää. 😅 Siinä tuntui koko lantioalue sykkivän ja keho meni ihan eri tavalla mukaan kuin perinteisessä orgasmissa.

Se ei ole pelkästään orgasmin takia juttu vaan koko stimulaation aikana tulevat aallot, jännityksen ja rentoutumisen rytmi, syvä täyttymyksen tunne, jota ei oikein voi verrata muuhun. Joillain se voi johtaa ns. prostatan orgasmiin ilman siemensyöksyä, joka taas on ihan oma tasonsa pitkäkestoinen, syvä ja koko kehoa ravisteleva.

Vähän kuin oppisi tuntemaan oman kehonsa uudestaan.

Vinkkeinä alkuun lähtijöille:

Kunnollinen liukuvoide on kaiken A ja O. Mieluummin vesipohjainen, ei mitään halpoja markettiversiota.

Kärsivällisyys ja rentous. Ei saa kiirehtiä tai puristaa keho kyllä kertoo kun ollaan oikeassa kohdassa.

Ja ennen kaikkea: ei häpeää! Tämä on täysin luonnollinen ja terve osa seksuaalisuutta, eikä siinä ole mitään "väärää" tai "epänormaalia". Nautinto kuuluu kaikille.

Tämä maailma kannattaa oikeasti tutkia yksin tai kumppanin kanssa. Itsetyydytyksessä se tuo syvyyttä ja vaihtelua, mutta kumppanin kanssa se voi olla myös uskomattoman intiimi ja kiihottava osa yhteistä leikkiä.

Miten teillä muilla? Onko löytynyt jokin tietty laite tai tekniikka joka vie taivaaseen? Tai ootteko huomanneet vaikutuksia myös muuten seksuaaliseen hyvinvointiin?

Pistäkää rohkeasti omia kokemuksia ja vinkkejä tästä aiheesta ei puhuta vieläkään tarpeeksi!

Vierailija
90/103 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kysymystä edelliselle vastaajalle näin naisnäkökulmasta; mainitsit et kumppanin kanssa myös intiimi ja kiihottava juttu. Mun kumppanin kanssa kokeillaan kaikenlaista ja tämä on yksi osa meidän seksiä, nain häntä pyllyyn strap onilla ja on kokeiltu erilaisia leluja tai sitten vaan sormella hieron häntä. Orgasmia hän ei näin sitä kautta mun kanssa saanut, sanoi että lähellä on ollut. Koen tästä jotain outoa ulkopuolisuutta tän sunkin kuvailun perusteella. Onko niin et tällä tavalla (yksin) saatu orgasmi on jotain aivan upeaa kummiskin ja naisen kanssa sitten vähän plääh ja sellaista mikä jo nähty.. jos saat kiinni mitä tarkotan? Huomasin että hän oli ostanut uuden eturauhaskiihottimen mulle mitään puhumatta ja jotenkin jäin tätä miettimään. Olis ihana olla itse siinä paikalla kun hän tuolleen orgasmin saa mutta ymmärrän hyvin että ei välttämättä voisi rentoutua jos mä siinä tarkkailisin vaikka meillä onkin ihanan avoin ja rento, rakastava suhde.

Toinen juttu; mikä lelu sulla toimii parhaiten siihen että saat ihan orgasmin tuosta? 

N36

Vierailija
91/103 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
92/103 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kysymystä edelliselle vastaajalle näin naisnäkökulmasta; mainitsit et kumppanin kanssa myös intiimi ja kiihottava juttu. Mun kumppanin kanssa kokeillaan kaikenlaista ja tämä on yksi osa meidän seksiä, nain häntä pyllyyn strap onilla ja on kokeiltu erilaisia leluja tai sitten vaan sormella hieron häntä. Orgasmia hän ei näin sitä kautta mun kanssa saanut, sanoi että lähellä on ollut. Koen tästä jotain outoa ulkopuolisuutta tän sunkin kuvailun perusteella. Onko niin et tällä tavalla (yksin) saatu orgasmi on jotain aivan upeaa kummiskin ja naisen kanssa sitten vähän plääh ja sellaista mikä jo nähty.. jos saat kiinni mitä tarkotan? Huomasin että hän oli ostanut uuden eturauhaskiihottimen mulle mitään puhumatta ja jotenkin jäin tätä miettimään. Olis ihana olla itse siinä paikalla kun hän tuolleen orgasmin saa mutta ymmärrän hyvin että ei välttämättä voisi rentoutua jos mä siinä tarkkailisin vaikka meillä onkin ihanan avoin ja rento,

mitäpä jos ylätyksenä tilaisit itse miehelle tuolaisen lelun ja sanoist että kokeilanko tällä josko onnistuu =)

Vierailija
93/103 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto! Kävin lekurilla ja hän lykkäsi sormen tai kaksi anaaliin ja stimuloi eturauhasta. 

Mitään nautinnollista ei siinä ollut.

Vierailija
94/103 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän kanssa olen monta nautinnollista hetkeä viettänyt https://www.hotlips.fi/seksilelut/prostate-maxer-eturauhasen-stimulaatt…

Ton kun saa oikeeseen paikkaan niin alkaa kalusta kiimanesteet valumaan ja kroppa tärisee.

Miten sä saat sen tärisemään. Itse en ole vielä onnistunut. 

Joo hei, Prostate Maxer on kyllä todellinen pommi, kun sen oppii käyttämään oikein 🔥

Ja joo oon todellakin viettänyt sen kanssa pitkiä, täriseviä iltoja 😅 Kalusta valuvat kiimanesteet ei oo mikään myytti, vaan ihan todellinen reaktio, kun stimulaatio osuu kohdalleen.

👉 Miten mä saan sen tärisemään kunnolla:

Kunnon lämmittely ensin. Älä vaan sujauta laitetta sisään kylmiltään. Lihakset rentoutuvat hitaasti, ja paras fiilis tulee kun koko kroppa on mukana.

Reilusti liukkaria, ja mielellään sellasta joka ei kuivu heti. Silikonipohjainen on jees, kun ei tarvi koko ajan lisätä.

Aseta se kunnolla kohdilleen  eturauhanen on vähän "eteenpäin" peräsuolessa, eli suuntaa kevyesti navan suuntaan. Kun se tuntuu vähän turvonneelta ja herkältä, tiedät olevas lähellä.

Tärinäasetuksista: Mulla toimii parhaiten se tasainen, syvä värinä. Ei mikään nopeatärinä vaan sellainen "bassomainen jytke". Se iskee syvälle ja saa sen "whole body tremble" -efektin aikaiseksi.

Anna aikaa! Usein se ekat 510 min menee pelkkään virittäytymiseen, mutta sit kun homma alkaa rullaamaan... huh. Koko kroppa värisee ja nesteet tihkuu kalusta ihan itsekseen, ilman että kosken edes siihen. Se on sitä legendaarista hands free -huippua, kun osuu kohdilleen.

Yhdistä hengittelyyn ja lantionpohjalihasten jännittämiseen (Kegel-tyyliin). Se moninkertaistaa tuntemukset ja auttaa kontrolloimaan rytmiä.

Jos ei vielä tärise, älä luovuta. Oikea kulma ja oikea moodi tekee ihmeitä. Kannattaa kokeilla erilaisilla istuma-/makuuasennoilla myös joskus jopa pieni säätö voi avata täysin uuden ulottuvuuden. 

Vierailija
95/103 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo joskus kauan sitten suihinottaessaan kokeili vähän sormellaan miten reagoisin. Huomasi että tuntuu hyvälle ja ujutti hiljalleen sisälle. Mälli lähti kuin tykin suusta ja nykyisin kuuluu aika vakio-ohjelmistoon jos haluaa laukaista minut suullaan, osaa jo hieroa kivasti eturauhasta ja on joskus kokeiltu ihan pelkälläänkin. Hyvälle tuntuu ja enemmän tulee spermaa kuin ilman sitä hierontaa.

Kuulostaa siltä, että teillä on löytynyt yhteinen rytmi ja luottamus kokeilla uusia juttuja just niin sen pitäisikin mennä. Eturauhasen stimulointi voi tosiaan tuntua todella intensiiviseltä ja lisätä sekä nautintoa että laukeamisen voimakkuutta. Moni ei ehkä tule edes ajatelleeksi, kuinka iso vaikutus sillä voi olla juuri siemensyöksyn määrään tai tunteeseen.

Kiva kuulla, että olette löytäneet siitä osan teidän "vakiorepertuaaria". Pieni kokeilu voi joskus avata ison oven! 👌

Oletteko muuten kokeilleet myös eri asentoja tai apuvälineitä siihen, vai meneekö ihan sormella aina?

Vierailija
96/103 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havin kynttilä ajaa saman asian

Vierailija
97/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täälläkin yksi joka löysi eturauhasen stimulaation vähän myöhemmin mutta voi jestas, miten paljon jäi aiemmin kokematta! 😅 Se on kyllä miehen G-piste ihan oikeasti, ei mikään urbaanilegenda.

Kun oikean kohdan löytää ja oppii rentoutumaan, niin ne tuntemukset on ihan eri tasolla kuin perinteisellä tavalla. Sellainen syvä, aaltoileva mielihyvä ja parhaimmillaan voi päästä jopa ilman varsinaista siemensyöksyä, mikä tuntuu ihan uskomattomalta.

Oon testannut muutamia eri laitteita, ja suosittelen sellaista, missä on pieni kaareva pää + värinätoiminto auttaa löytämään oikean kohdan ja tekee kaikesta vielä nautinnollisempaa. Tärkeintä on kuitenkin maltti ja rentous. Liukkari on ehdoton, ja mieluiten vesipohjainen.

Ja kyllä: tämä ei tee kenestäkään yhtään vähemmän maskuliinista päinvastoin, oman nautinnon tunteminen ja siihen panostaminen on vain rohkeaa! 👌

Mukava kuulla, että olet löytänyt tämän puolen itsestäsi. Nautinnollisia tutkimusmatkoja jatkoon! 💫

Vierailija
98/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tämä tehdään oikein, kuinka löydän eturauhasen, miltä se tuntuu sormessa? Kun otan mieheltäni suihin, työnnän sormen peppuun mutta en tunne siellä mitään "nappulaa".

Eturauhanen löytyy noin 35 cm syvyydestä peräaukosta vatsan puolelta. Kun sormi on sisällä, kokeile kääntää sitä kohti napaa ja tehdä tule tänne -liikettä. Eturauhanen tuntuu pieneltä, kiinteältä nappulalta, vähän kuin marjalta tai pähkinältä.

Jos et tunne sitä heti, se on ihan normaalia kehot ovat erilaisia ja kiihottuminen helpottaa sen löytymistä. Käytä liukkaria reilusti ja etsi rauhassa. Joillain auttaa pieni eturauhasvibra. Tärkeintä on lempeys ja yhteinen fiilis.

Vierailija
99/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelläs on 35 cm pitkät sormet.

Vierailija
100/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tämä tehdään oikein, kuinka löydän eturauhasen, miltä se tuntuu sormessa? Kun otan mieheltäni suihin, työnnän sormen peppuun mutta en tunne siellä mitään "nappulaa".

Eturauhanen löytyy noin 35 cm syvyydestä peräaukosta vatsan puolelta. Kun sormi on sisällä, kokeile kääntää sitä kohti napaa ja tehdä tule tänne -liikettä. Eturauhanen tuntuu pieneltä, kiinteältä nappulalta, vähän kuin marjalta tai pähkinältä.

Jos et tunne sitä heti, se on ihan normaalia kehot ovat erilaisia ja kiihottuminen helpottaa sen löytymistä. Käytä liukkaria reilusti ja etsi rauhassa. Joillain auttaa pieni eturauhasvibra. Tärkeintä on lempeys ja yhteinen fiilis.

Eli pitääkö olla 35cm pitkät sormet ?