Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eturauhasen nautinnollinen stimulointi

Vierailija
22.05.2022 |

Onko paljon kokemuksia? Itse olen vasta lähiaikoina löytänyt tämän herkkupaikan. Tuo muuten ihan tajuttoman miellyttäviä tuntemuksia.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän kanssa olen monta nautinnollista hetkeä viettänyt https://www.hotlips.fi/seksilelut/prostate-maxer-eturauhasen-stimulaatt…

Ton kun saa oikeeseen paikkaan niin alkaa kalusta kiimanesteet valumaan ja kroppa tärisee.n

no eipä ole ainakaan kallista. 

Vierailija
62/103 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anores ja kaikkia muita välineitä löytyy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaimo ottaa suihin niin hän samalla hieroo pallien takaa voimakkaasti painaen. Tekee kutaa eikä haise.

Tämä toimii meilläkin. Siistiä ja antaa paljon lisää tunnetta.

Vierailija
64/103 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostatahieronta on upeeta. Varsinkin kun sen tekee joku muu. 

Vierailija
65/103 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi Kone mahdollistaa julkisen prostata-hieronnan yliopistolla

Vierailija
66/103 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Heräsin.

Vierailija
67/103 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vaimo ottaa suihin niin hän samalla hieroo pallien takaa voimakkaasti painaen. Tekee kutaa eikä haise.

ROMANTTISTA.

RAKASTELEMISTA TUNNETASOLLA.

Vierailija
68/103 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasorkut on parhaita. Onneksi tajusin kokeilla jo vuosia sitten. 

Vierailija
69/103 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tämä tehdään oikein, kuinka löydän eturauhasen, miltä se tuntuu sormessa? Kun otan mieheltäni suihin, työnnän sormen peppuun mutta en tunne siellä mitään "nappulaa".

Työnnä etusormesi peppuun suurin piirtein toista niveltä myöten, koukista sormea, ja liu'uta sormenpäätä vielä sentin pari syvemmälle. Nappulan löytymisen voi tunnistaa myös miehen ääntelystä ja nautinnon huokailusta.

Ja btw, tässä voi käyttää myös kertakäyttökumikäsineitä ja liukuvoiteita.

Juu liukkaria ilman muuta. Ihan sama kuin naisen peppu seksissä. 

😋👌

Vierailija
70/103 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen aneroksen tapaisella yrittänyt saada eturauhaselle nautintoa. Kyljellään jalat koukussa ja rauhassa pumpannut sulkijalihaksella. Ei vaan tunnu löytyvän sopivaa tunnetta. Käyrällä dildolla kun panee niin tuntuu paremmalta mut se jopa hieman tuntuu epämukavalta. Alkaa kärsivällisyys loppumaan ton ER tapin kanssa. 

Vierailija
71/103 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän kanssa olen monta nautinnollista hetkeä viettänyt https://www.hotlips.fi/seksilelut/prostate-maxer-eturauhasen-stimulaatt…

Ton kun saa oikeeseen paikkaan niin alkaa kalusta kiimanesteet valumaan ja kroppa tärisee.

Kiimalimat kyllä valuu, mutta ei muuten mitään värisyttävää tunnetta 

Vierailija
72/103 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton kun saa oikeeseen paikkaan niin alkaa kalusta kiimanesteet valumaan ja kroppa tärisee.

Kuinka paljon värinä tuntuu sisällä? Vai antaako tuo vain välilihalle tävärinöitä?

Vierailija
73/103 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa ole hieman liian ohut varsi?

Vierailija
74/103 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama paksunnos varteen niin hyvä

Vierailija
75/103 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkari ja sormi hanuriin ja silmissä pimenee kun tuntuu niin hyvältä. 

Vierailija
76/103 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi tai tappi anuksessa vahvistaa orgasmiani, mutta mitään muuta se ei sitten aiheutakaan. En tunne mitään siellä sisällä, mutta anuksen huulissa tuntuu hyvältä ja sen vuoksi pidän anustappeja, värinällä tai ilman. 

Vierailija
77/103 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa edelliseen. Sen lisäksi, että anuksen reiässä tuntuu hyvältä, niin anukseni kostuu kirkkaasta kiimalimasta. Siis ei ole kakkaa, koska olen sitä ennen sormettanut alapääsuihkulla anukseni tyhjäksi. Täysin kirkasta nestettä, samaa jota valuu kullistakin esileikin aikana. 

Vierailija
78/103 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa edelliseen. Sen lisäksi, että anuksen reiässä tuntuu hyvältä, niin anukseni kostuu kirkkaasta kiimalimasta. Siis ei ole kakkaa, koska olen sitä ennen sormettanut alapääsuihkulla anukseni tyhjäksi. Täysin kirkasta nestettä, samaa jota valuu kullistakin esileikin aikana. 

Lääkäriin?

Vierailija
79/103 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pari kertaa saanut jonkin laisen eturauhasen laukeamisen aikaan dildolla. Penis puolijeijarissa ja en juurikaan sitä stimuloinut. Purkautunut neste kirkasta ja ehkä hieman spermas mukana. Hyvältä tuntui, lantiossa hyvät tärinät. Ei vaan jaksanut jatkaa yksin, olis ehkä tullut toinen purkaus vielä hetken päästä. 

Vierailija
80/103 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä välillä vapaa päivänä vaimo sitoo minut tiukasti kiinni hake hieroma öljyä ja aloitaa hitaa hieromisen välillä pidetään taukoa en siis pääse laukemaan. tätä voi hidasta kidutusta voi sitten jatkuua 1h tai koko päivvän. Lopulta siirty käsitelemään eturauhasta tässä vaihessa kiima on niin kova että ei kestä kovinkaankauaan enen kuin mehut rupeavat valumaan vaimo toisin ei lopetaa vaan jatkaa lypsämistää kunnes ei enään tulee mitään. Eli minut on tyhjennetty täysin. Lopuksi vaimo otta vielä pensiksen käsittelyyn ja runkaa viimeisen orgasmin minusta tässä vaihessa tässä  ei tule kun ilmaa. Joskus vaimo virnistää ilkeästi vielää jatkaa ja pakotaa laukemaan vielä kerran uudetaan olen kulemma ansainut se koska laukeminen kesti niin kauan.

Vaimoni onkin pieni pervoa =)

Mies 41