Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eturauhasen nautinnollinen stimulointi

Vierailija
22.05.2022 |

Onko paljon kokemuksia? Itse olen vasta lähiaikoina löytänyt tämän herkkupaikan. Tuo muuten ihan tajuttoman miellyttäviä tuntemuksia.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

poisminusta kirjoitti:

Kun tyuöntää jotai analiinsa alkaa pian tehdä mi3li heittää levarikeikkoja?

Keksitkö itse vai jouduitko googlaamaan?

Vierailija
42/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin jokunen vuosi sitten eturauhastulehduksen ja lääkäri vinkkasi eturauhashieronnan suotuisista vaikutuksista vaivasta toipumiseen. Muutaman kerran oltiin koitettu jo aiemmin, mutta lääkärin määräyksestä vaimo intaantui hommiin oikein kunnolla ja tästä tuli aktiivinen osa meidän seksielämäämme. Kertakaikkisen mahtavia orgasmeja. (Ainoa hankaluus liittyi siihen että eturauhastulehduksen aikaan siemensyöksy sattuu hieman.) itse en ole koskaan saanut orgasmia pelkällä eturauhashieronnallla, mutta vaimo ottaa tavallisesti samalla suihin.

JiiPee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin tämän nautinnon saloihin vasta nyt vähän kypsemmällä iällä. Tajuttomia orgasmeja!

Vierailija
44/103 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on mulla niin estynyt, ettei tuollaisiin saa houkuteltua mukaan, mutta eturauhasen hieronta kiinnostaa. Tarjotaankohan sitä esim thai hieronnassa automaattisesti vai pitääkö osata pyytää? Tai tekeekin vain osa thaikku hierojista? Olisi upeaa, jos ensin tavallinen hieronta alastoman tytön toimesta, sitten peniksen hieronta käsin ja suulla, sitten huolellista peräaukon ja eturauhasen hierontaa suulla ja sormin. Sitten laukeaminen niin, että penis ja eturauhanen saavat stimulaatiota samaan aikaan.

En kokisi tuota edes pettämisenä, sillä ei olisi yhdyntää, pelkkää hierontaa vain. Onko jollain oikeasti tietoa näistä thaipaikoista? Jos on vain tavallista hierotaa tai yhdyntää,.siitä en ole kiinnostunut

Vierailija
45/103 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on mulla niin estynyt, ettei tuollaisiin saa houkuteltua mukaan, mutta eturauhasen hieronta kiinnostaa. Tarjotaankohan sitä esim thai hieronnassa automaattisesti vai pitääkö osata pyytää? Tai tekeekin vain osa thaikku hierojista? Olisi upeaa, jos ensin tavallinen hieronta alastoman tytön toimesta, sitten peniksen hieronta käsin ja suulla, sitten huolellista peräaukon ja eturauhasen hierontaa suulla ja sormin. Sitten laukeaminen niin, että penis ja eturauhanen saavat stimulaatiota samaan aikaan.

En kokisi tuota edes pettämisenä, sillä ei olisi yhdyntää, pelkkää hierontaa vain. Onko jollain oikeasti tietoa näistä thaipaikoista? Jos on vain tavallista hierotaa tai yhdyntää,.siitä en ole kiinnostunut

Kyllä thaihieronnoista ainakin täällä päin (Turussa) saa myös anaalin nuolettamista ja sormettamista

Käyn säännöllisesti "hieronnassa" ja on juurikin suihinottoa ja anuksen kiihottamista. Harvemmin painan thaihierojaa, joskus kyllä niinkin. Parasta on joko kieli anaalissa ja runkkaus, tai sormetus anaalissa ja suikkari.

Vierailija
46/103 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä thaihieronnoista ainakin täällä päin (Turussa) saa myös anaalin nuolettamista ja sormettamista

Käyn säännöllisesti "hieronnassa" ja on juurikin suihinottoa ja anuksen kiihottamista. Harvemmin painan thaihierojaa, joskus kyllä niinkin. Parasta on joko kieli anaalissa ja runkkaus, tai sormetus anaalissa ja suikkari.

Hyvä vinkki. En tiennyt tuollaisista palveluista. Toivotaan, että Tampereella samat palvelut :)

Vierailija
47/103 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vinkki. En tiennyt tuollaisista palveluista. Toivotaan, että Tampereella samat palvelut :)

Varmista palvelun saatavuus Kelasta

Vierailija
48/103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se osasto on tehty ihan muuta tarkoitusta varten kun nautittavaksi. Kyllä jämpti on niin!

Vierailija
49/103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se osasto on tehty ihan muuta tarkoitusta varten kun nautittavaksi. Kyllä jämpti on niin!

Äiti poikaa ulos pusatessaan miettinyt, että nyt tuli perse ulos, tätä sen ei ainakaan pidä käyttää sitä nauttimiseen. Paskantamista varten se on koska sellaiseksi sen tein.

Vierailija
50/103 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasesta tulevat orkut on kyl parhautta. Ei tiedä mistä jää paitsi jos ei kokeile.

Vierailija
51/103 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin nastaa!

Vierailija
52/103 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JiiPee kirjoitti:

Sairastin jokunen vuosi sitten eturauhastulehduksen ja lääkäri vinkkasi eturauhashieronnan suotuisista vaikutuksista vaivasta toipumiseen. Muutaman kerran oltiin koitettu jo aiemmin, mutta lääkärin määräyksestä vaimo intaantui hommiin oikein kunnolla ja tästä tuli aktiivinen osa meidän seksielämäämme. Kertakaikkisen mahtavia orgasmeja. (Ainoa hankaluus liittyi siihen että eturauhastulehduksen aikaan siemensyöksy sattuu hieman.) itse en ole koskaan saanut orgasmia pelkällä eturauhashieronnallla, mutta vaimo ottaa tavallisesti samalla suihin.

JiiPee

Mitä jos kertoisi vaimolle, että lääkäri oli huolestunut eturauhaseni toiminnasta, ja kehoitti sen hieromista ja samassa yhteydessä ejakuloimista vähintään joka toinen päivä eturauhasen terveyden ylläpitämiseksi. Sitten voisi pyytää vaimolta, terveyssyihin vedoten, että auttaisi tässä hierontahommassa ja suullaan stimuloimaan ejakulaatioon asti. Varmuuden vuoksi vähän useammin kuin joka toinen päivä.

Vierailija
53/103 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyl jännä taito.  Ikää jo reilusti yli 40v. Olen 5-6x yrittänyt aiemmin löytää etutauhasta mut ei ole onnistunut.  Viime kerralla osui kohdalleen ja onhan toi hämmentävää, penis ei seiso kunnolla mut valuu koko ajan siemennestettä.  Aivan puskista tulee pissahädän tuntu ja mieletön orgasmi. Ei tosiaan edes pystyisi suihin tulemaan. Määrä on järjetön

Vierailija
54/103 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JiiPee kirjoitti:

JiiPee

Mitä jos kertoisi vaimolle, että lääkäri oli huolestunut eturauhaseni toiminnasta, ja kehoitti sen hieromista ja samassa yhteydessä ejakuloimista vähintään joka toinen päivä eturauhasen terveyden ylläpitämiseksi. Sitten voisi pyytää vaimolta, terveyssyihin vedoten, että auttaisi tässä hierontahommassa ja suullaan stimulo

Yksi vanhempi nainen osasi hieroa ja ottaa suihin samaan aikaan tavalla jolla sain varmaan elämäni voimakkaimman orgasmin. Tuntui kuin nainen olisi onnistunut tyhjentämään kaikki varastoni yhdessä purkauksessa. 

Vierailija
55/103 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyl jännä taito.  Ikää jo reilusti yli 40v. Olen 5-6x yrittänyt aiemmin löytää etutauhasta mut ei ole onnistunut.  Viime kerralla osui kohdalleen ja onhan toi hämmentävää, penis ei seiso kunnolla mut valuu koko ajan siemennestettä.  Aivan puskista tulee pissahädän tuntu ja mieletön orgasmi. Ei tosiaan edes pystyisi suihin tulemaan. Määrä on järjetön

Kuulostaa siltä, että olet kokenut jotain todella intensiivistä! Tuo eturauhasen stimulaation maailma voi olla aika huikea ja erilainen verrattuna siihen, mihin on ehkä tottunut. Itse asiassa, tiedän tasan tarkkaan, mistä puhut eturauhasen stimulointi voi tuoda esiin aivan uusia nautinnon tasoja, ja se yhdistelmä, jossa ei ole perinteistä erektiota mutta silti siemenneste valuu, voi olla aika hämmentävää ensikertalaiselle. Se pissahädän tuntu on just se kohta, kun tietää, että nyt ollaan lähellä jotain suurta!

Se määrä ja intensiteetti, mistä puhut, kuulostaa ihan siltä, mitä eturauhasen stimulaatiolla usein saadaan aikaan. Ihan uskomatonta, miten keho toimii eri tavalla, kun sitä lähestyy uusista kulmista. Jos olet kerran löytänyt sen spotin, voi olla, että se jatkuu vain parempana!

Vierailija
56/103 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa niin paljon välillä päähän ja turhauttaa kun mieheni ei tykkää tästä.

Puuttuu iso osa seksistä kun ei ikinä pääse vaihtamaan rooleja.

Käy vieraissa. Piristää. 

Vierailija
57/103 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni eturauhasen hieronta ei anna sitä mitä monelle, ja se tavallaan harmittaa. Haluaisin kokea sellaisen kunnollisen orgasmin sieltä kautta mitä moni kuvaa, se ei vaan minulla toimi. Olen 40 mies ja sitä yrittänyt paljon, monilla tavoin. Muutaman naisenkin onnistunut aikojen saatossa tapaamaan, jotka on samalla kun ottaneet suihin, sormeilleet.

Se tosiaan minullakin tahtoo yleensä erektiota herpaannuttaa, ihan silloin nuorempanakin, jos siellä enemmän hierotaan peräsuolessa. Siitä tulee sellainen "paineen" tunne ja sellainen, että selvästi se oikea kohta kyllä löytyy, mutta vaikka miten ja miten pitkään, sieltä en orgasmia saa. 

Sitten jossain kohtaa se tulee jo ns. helläksi, ja/tai "turhautuu" ja vetää käteen, sitten saa kyllä valtavan orgasmin ja siemensyöksyn, spermaa tulee paljon! 

Mutta itselleni tuossa on ehkä enemmän nautinnollista ajatuksena "tuhmuutena" se, varsinkin jos ja kun nainen laittaa kumihanskat ja paljon liukkaria. Se on erittäin kiihottavaa. Samalla menee strap leikitkin.

Olen kerran ollut sellaisella yksityisellä hierojalla, joka kuitenkin vihjaili k-18 taipuvuuksista, joka ihan normaalisti kuitenkin hieroi selän ja jalat kunnes nousi reisille ja pakaroita hieromaan, pyyhekin pepulta valahti siinä pois hänen siitä välittämättä. Sain valtavan erektion ja hän kohta huomasi sen todeten, että nyt on kyllä niin jännittyneet paikat täällä, paineet -samalla kun kätensä liukui peppuvaosta haaroväliin alle kokeilemaan tutkivasti hiukan palleja ja kuinka kovana olen- että tälle täytyy ensin tehdä jotain.

Hän pyörähti kaapilleen, veti sieltä aivan tavalliset kumihanskat käsiin ja komensi minut nousemaan hiukan ylemmäs, kontilleen. Otti liukkaria ja etsiytyi sormella eturauhaselle, samalla kun alkoi toisella kädellä lypsää. Nainen oli otteissaan niin taitava, että ruikin itseni tyhjiin Todella nopeasti, aivan valtavan määrän spermaa hänen alle laittamaansa kulhoon naisen lypsäessä minut viimeiseen pisaraan asti tyhjiin, hieroen eturauhasta.

Kunnes pallit oli täysin tyhjät, siemensyöksy ohi, sain käskyn makuulle ja hän suoritti hieronnan loppuun kehuen miten nyt onkin rentona pakarat ja kaikki, hyvä hieroa.

Tämä on ehkä parhain kokemukseni koskaan asian tiimoilta, olen monen monta kertaa siitä fantasioinut ja vetänyt käteen sitä ajatellen.

Paljoa ei tarvitse tehdä, kun sen tekee "oikein".. ihan parisuhteisiinkin olisi monesti apua, pienet asiat, pyyteettömästi toiselle josta toinen nauttii, puolin toisin. Takuu varmasti onnellisempi suhde! 

Vierailija
58/103 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa eturauhasta alkanut nyt vasta (n.40v) tutkimaan. Jotain vaimon kanssa yhteisiä peppuleluja löytyy mutta ei ne ole vielä ainakaan antaneet ihan kunnon orgasmia. Yksin olen leluja käytyänyt kun kumppani(nainen) ei oikein minun anukseen halua kajota. Joku siinä häntä häiritsee. Nyt hankinnassa itselle eturauhasen stimulointiin tarkoitettuja leluja ja toivottavsti niillä pääsee nauttimaan enemmän. Toivottavasti vielä joskus kumppanikin minulle antaisi eturauhasen kautta nautinnon. Hän on nyt vasta alkanut enemmän haluamaan omaan anaaliin tappio seksin aikana ja jonkun kerran olen sinne kalullakin pannut. Oman aikansa nämä ns tabu asiat pitkässäkin parisuhteessa ottaa. 

mies n.40v

Vierailija
59/103 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se naisilla (en halua yleistää) on että miehen peppuun on vaikea koskea. Pelkääkö ne että mies muuttuu homoksi. 

meillä sama homma naista saa roplata pepusta ja joskus oikein pyytääkin sitä. On ollut molemmat reijät täynnä ja on dildolla pantu peppuun yms. Yritin kerran asiaa keskustella näkökulmasta et kyl minäkin sinua niin miksi ei toisinpäin. Nainen tuo ihana monimutkainen olento

Vierailija
60/103 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta naisena tuntuu kavereiden kanssa keskustellessa ja muutenkin että osalla tuo on sellanen asia, että ei vaan innosta yhtään ja sitten on meitä joilla on luontainen innostus suhteessa ja rakastuneena tuottaa toiselle mahdollisimman iso nautinto. Tämä yhdistettynä avoimeen mieleen ja vahvaan seksuaalisuuteen niin omassa suhteessa mies saa kaikenlaista anaalityydytystä ja sträppi-leikkejä varmasti tarpeeksi 😀 Ja nauttii kyllä ihan täysillä siitä, on sanonut monesti että ei voinut kuvitella että seksi voi tällaista olla.

Moni ystävä on todennut jotenki sivulauseessa jos seksistä on puhuttu yleisemmällä tasolla että ei kyllä ikinä miehen peppua haluaisi sormettaa/nuolla/panna tai edes koskea. Itse olen yleensä siinä kohtaa hiljaa.. voi toki olla sukupolvi-kysymys myös tämä.

N47