Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisen naisen meikki, onko tämä sopiva?

Vierailija
21.05.2022 |

Käytän itse vaaleaa meikkivoidetta ja puuteria. Hempeän pinkkiä/persikasävyistä poskipunaa, pikkasen ripsaria ja kirkkaanpunaista huulipunaa.

Saan aina paljon kehuja, on kuulemma niin tyttömäinen ja raikas look.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas positiivista keskustelua täällä. Meikittömät kalannaamat haukkumassa meikkaavia pelleiksi. Jospa vaan keskityttäisiin kaikki omiin asioihimme kun ei kenelläkään ole mitään positiivista sanottavaa mihinkään. Ulkona vaikuttais olevan ihan nätti päivä.

Vierailija
42/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi neuvo, olet hukassa jos uskot ihmisten kehuja. Ihmisten kehut ovat usein vain merkki siitä, että olet mukava. En usko että naiset kehuvat useinkaan aiheesta, ei sille kauniille naiselle tule ikinä sanottua, että oletpa kaunis taas tänään.

Tavallinen

No mitä ihmettä nyt taas. Minut kyllä äiti opetti jo kehumaan ihmisiä, niin miehiä kuin naisia, silloin kun on aihetta. Lukemattomia kertoja olen sanonut esim. kaupan kassalle, että onpa sulla nätit kynnet, jos olen kerran jo kiinnittänyt huomiota, että on hienot kynnet. Olen kehunut myös ventovieraiden hiusväriä, partavettä, hajuvettä jne. Omista ystävistäni yksi on sellainen aina kaunis ja ihan säännöllisesti kyllä tämän jossain muodossa hänelle ilmaisen. 

Minä kehun aina aiheesta, en muista tarkoitusperistä. Jos ei ole kehuttavaa, en sano mitään. 

Hienoa, mutta en usko että moni toimii näin... kehuminen suomessa on aika harvinaista, koska kateus.

Liikut oudossa seurassa. Moni toimii juuri noin ja kehuminen on ihan normaalia. Kateellisia voidaan olla monestakin asiasta, mutta ei se vaikuta siihen, kehutaanko kassan kynsiä tai työkaverin kaunista paitaa. Eu toisen kehuminen ole itseltä pois.

-sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään tosi paljon ESSE meikkivoiteesta. Näin yli 40 kymppisenä ja ihoherkkänä on ollut sopiva. Ja mikä on siis kyseessä niin https://nenna.fi/product/esse-foundation-01-kosteuttava-ja-hoitava-meik…

Vierailija
44/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on tullut vastaan sellaisia väsyneen näköisiä ruttusilmiä, joilla on liian vaaleaa puuteria ja liian punaista huulipunaa. Joku itsaria suunnitteleva geisha lähinnä mielikuvana. Ja kun pukeutuminen on tyyliin pieruverkkarit.

Puhutko äidistäsi yhtä kauniisti? 🤔

Surullista, että sulla on noin paha olla.

Vierailija
45/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsari ja värillinen huulikiilto riittävät jos on PAKKO meikata. Puuterit peitevoiteet ym tuovat juonteet näkyviin. Juo riittävästi vettä ja ulkoile niin iho pysyy hehkuvana ja terveen näköisenä. Itse en käytä muuta kun kestoväriä ripsiin ja kulmiin ja näytän 10v nuoremmalta. Kokeilkaa niin huomaatte eron!

Vierailija
46/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo198 kirjoitti:

Itse tykkään tosi paljon ESSE meikkivoiteesta. Näin yli 40 kymppisenä ja ihoherkkänä on ollut sopiva. Ja mikä on siis kyseessä niin https://nenna.fi/product/esse-foundation-01-kosteuttava-ja-hoitava-meik…

66 euroa 30 ml. Lompakolle vähän liikaa.

Vierailija
47/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat ihonhoitotuotteet on kaiken a ja o. Nestemäinen tummahko värivoide, ei puuteria eikä poskipunaa, kestoväri kulmiin ja ripsiin. Ehkä myös ripsien pidennys ja tietysti laadukas ripsiväri.

Vähän kajalia, ei luomiväriä. Highlighter tuo hehkua kasvoihin. Huulirasva, kevyesti sävytettykin käy. 

Vierailija
48/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaat ihonhoitotuotteet on kaiken a ja o. Nestemäinen tummahko värivoide, ei puuteria eikä poskipunaa, kestoväri kulmiin ja ripsiin. Ehkä myös ripsien pidennys ja tietysti laadukas ripsiväri.

Vähän kajalia, ei luomiväriä. Highlighter tuo hehkua kasvoihin. Huulirasva, kevyesti sävytettykin käy. 

Peiteväri unohtui. Voi myös sekoittaa meikkivoiteeseen tai korjata sellaisenaan ihon pikkuvirheitä.

Vierailija
49/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä ai yleensäkään kuulu huomata, ei varsinkaan kommentoida

Vierailija
50/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poskipuna tai aurinkopuuteri on tosi tärkeä. Ehdottomasti meikkivoiteen kaveriksi, ettei tule liian taikinainen lopputulos.

Vierailija
51/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu ja ylpeä itsestäni kirjoitti:

Ripsari ja värillinen huulikiilto riittävät jos on PAKKO meikata. Puuterit peitevoiteet ym tuovat juonteet näkyviin. Juo riittävästi vettä ja ulkoile niin iho pysyy hehkuvana ja terveen näköisenä. Itse en käytä muuta kun kestoväriä ripsiin ja kulmiin ja näytän 10v nuoremmalta. Kokeilkaa niin huomaatte eron!

Kun on -6 lasit, on silmämeikkiä oltava enemmän, että toiset näkee, että sinulla on silmät. Eli jokaisella meistä on omanlaisensa tilanne, turha muiden viisastella.

Vierailija
52/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu ja ylpeä itsestäni kirjoitti:

Mä juon vettä ja olen aamusta iltaan ulkona. Silti mun iho on hirveä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi